Het is zoals het is, maat.quote:
Maar ik verdien wel een tagjequote:Op zondag 24 februari 2019 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bungelt er een beetje bij in de user parade
Ik was echt een enig kind jaquote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je andere mensen ook de kans geven om een topic te openen.
Jij bent enig kind zeker
Ik vind hem ook wel enig. (lol)quote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan je andere mensen ook de kans geven om een topic te openen.
Jij bent enig kind zeker
Zo ben ik vriendquote:Op zondag 24 februari 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief dat je me probeert te behoeden voor een misstap.
Voorspelbaar ook hahaatjesquote:
Ga jij nou maar gejatte telefoons kraken.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel enig. (lol)
Weet niet heb alleen vroeger met hem in bad gezeten, sinds een jaar of drie niet meer maar van wat ik me herinner welquote:Op zondag 24 februari 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Zosk is je broer wel normaal geschapen?
#bringbackmortiequote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien de mods gewoon negeren dan gaan ze wel weg
Als je dat topic zou lezen zou je zien dat ik geen 2e SC hoefde.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij wil een 2de sc openen, er komt een 2de sc
Jij post nog steeds hier... Why??
Seksuele intimidatie is niet echt tof, net al bij Chloro en nu bij SE.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je dat topic zou lezen zou je zien dat ik geen 2e SC hoefde.
En anders zou ik jou moeten missen snoepje
Omdat die andere zo’n daverend succes is zoals voorspeldquote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij wil een 2de sc openen, er komt een 2de sc
Jij post nog steeds hier... Why??
Gelukkig maarquote:
Ik zou jou ook missen snoepjequote:Op zondag 24 februari 2019 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Seksuele intimidatie is niet echt tof, net al bij Chloro en nu bij SE.
Mad.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gejatte telefoons kraken.
haha Zosk ging tot 3 jaar geleden met zijn broer in badquote:Op zondag 24 februari 2019 19:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet heb alleen vroeger met hem in bad gezeten, sinds een jaar of drie niet meer maar van wat ik me herinner wel
Niemand wil een tweede sc en toch is er éénquote:Op zondag 24 februari 2019 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je dat topic zou lezen zou je zien dat ik geen 2e SC hoefde.
En anders zou ik jou moeten missen snoepje
Steek niet de draak met mijn homofobiequote:Op zondag 24 februari 2019 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou jou ook missen snoepje
Dan zal ie vanzelf wel wegzakken gelukkigquote:Op zondag 24 februari 2019 20:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niemand wil een tweede sc en toch is er één
Wrm dan überhaupt geopendquote:Op zondag 24 februari 2019 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan zal ie vanzelf wel wegzakken gelukkig
Versterkt de bandquote:Op zondag 24 februari 2019 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha Zosk ging tot 3 jaar geleden met zijn broer in bad
Alsof dat nog gaat gebeuren, deze mannetjes hebben alles strak onder controle ten koste van het plezier van users.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:01 schreef HPLC het volgende:
wel leuke backup voor als deze op slot gaat
Vroeger gebruikten we daar US SC voorquote:Op zondag 24 februari 2019 20:01 schreef HPLC het volgende:
wel leuke backup voor als deze op slot gaat
Nou, KEIHARD janken maat.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat nog gaat gebeuren, deze mannetjes hebben alles strak onder controle ten koste van het plezier van users.
Blijf jij wel normaal doen nu je mod bent?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vroeger gebruikten we daar US SC voorWat een topidee was dat van mij
oude tijden herlevenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat nog gaat gebeuren, deze mannetjes hebben alles strak onder controle ten koste van het plezier van users.
Ik blijf gewoon mezelf, maat.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Blijf jij wel normaal doen nu je mod bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |