okquote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
jongens ik heb echt veel geoefened voor assesment en scoor ik gwn redelijk gemiddeld vergeleken met anderen zie ik m.u.v. woordenschat
kan die assement gwn thuis online doen en moet minimaal 5 halen maar teveel spanning
figuurreeksen en cijferreeksen ben ik beetje angstig voor omdat ik daar te lang over doe om zeo p telossen
haal wegquote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
jongens ik heb echt veel geoefened voor assesment en scoor ik gwn redelijk gemiddeld vergeleken met anderen zie ik m.u.v. woordenschat
kan die assement gwn thuis online doen en moet minimaal 5 halen maar teveel spanning
figuurreeksen en cijferreeksen ben ik beetje angstig voor omdat ik daar te lang over doe om zeo p telossen
Neequote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Flamarande het volgende:
Heeft deadprez zijn account weggegooid?
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.quote:
Da's wel creepyquote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.
Dat zeg je niet over je soortgenoten.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef scrupuleus het volgende:
Deadprez is een uit de boom gevallen idioot
Is dit wel helemaal conform de AVGquote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.
had wel interesse in de Islam ookquote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Het schijnt dat hij hier niet meer post omdat hij actief is voor de pvv
dat gaat vaak samenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
had wel interesse in de Islam ook
Goede vraag, geen idee.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is dit wel helemaal conform de AVG
Die is al een tijdje naar de andere kant van de regenboog.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
MaryMouse
Bijna net zoveel posts als dp, ietsjes langer inactief en een score van 0.
Zitten wel constant aan de drugs daar dus zou kunnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat gaat vaak samen
Misschien is ie wel naar Syrië gegaan voor "humanitaire hulp"
Die is helaas veel te vroeg overleden.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
MaryMouse
Bijna net zoveel posts als dp, ietsjes langer inactief en een score van 0.
euh, dood?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die is al een tijdje naar de andere kant van de regenboog.
Nee van homo naar heteroquote:
Er zal wel een bekende/familielid oid hebben ingelogd. Ze is in 2017 overleden.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
laatste bezoek: 132 dagen, 6 uur geleden.
Wat
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat
😳quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat
nja zegquote:Op zondag 24 februari 2019 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niet. Blij dat die griezel hier nooit meer is.
Oh griezels willen geen concurrentie dusquote:Op zondag 24 februari 2019 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niet. Blij dat die griezel hier nooit meer is.
Kloptquote:Op zondag 24 februari 2019 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh griezels willen geen concurrentie dus
lijkt me echt ziekquote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een jongen met een extra gat is voor jou natuurlijk een heerlijk extraatje
Beetje zoals @Mozy en jijquote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Catkiller het volgende:
Toto was een vriendelijk mannetje die helaas ten prooi is gevallen aan een allesvernietigende vrouw
ohquote:Op zondag 24 februari 2019 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat hij nu samenwoont met Flippiee
Lijkt me een veel te koud karakter voor haarquote:Op zondag 24 februari 2019 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat hij nu samenwoont met Flippiee
Mozy is net zo'n enge stalker als zijn eigen vriendin hoorquote:
ja, maar daarvoor wellicht nietquote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mozy is net zo'n enge stalker als zijn eigen vriendin hoor
Haha lolquote:Op zondag 24 februari 2019 20:41 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)7/gang_is_alles.html
Gekke negers, +1quote:
Hahaha goeie, omdat mono ook zo’n psychopaat is natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2019 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh griezels willen geen concurrentie dus
hahahaahahahquote:Op zondag 24 februari 2019 20:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hahaha goeie, omdat mono ook zo’n psychopaat is natuurlijk
Zo bij de lesquote:Op zondag 24 februari 2019 20:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hahaha goeie, omdat mono ook zo’n psychopaat is natuurlijk
Oh jee mijn excuusquote:Op zondag 24 februari 2019 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas maar op, ik laat je in elkaar slaan door mijn buurman met down
Is dit nou VK?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas maar op, ik laat je in elkaar slaan door mijn buurman met down
stemmenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je volgende maand FvD stemmen vriend?
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stemmende hoge heren doen toch wel wat ze zelf willen
9 minuten, een slak edit snellerquote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk t wel want hij heeft hem snel weer weggehaald
Dat is Gerard Ekdom. Die pakte ik er even bij, want het ging in de luizenmoeder over Gerard Ekdom.quote:
Stap in lul, we gaan het partijkartel breken.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stemmende hoge heren doen toch wel wat ze zelf willen
Deze man!quote:Op zondag 24 februari 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stap in lul, we gaan het partijkartel breken.
Ik ook maar die heeft ook een extra chromosoomquote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ken iemand die FvD stemt, komt allemaal wel heel dichtbij zo
over tien jaar maakt fvd gewoon deel uit van het kartelquote:Op zondag 24 februari 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stap in lul, we gaan het partijkartel breken.
Dat is een vereiste voor als je fvd wilt stemmen, wordt streng op gecontroleerd.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik ook maar die heeft ook een extra chromosoom
Pedant mannetje is dat.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is Gerard Ekdom. Die pakte ik er even bij, want het ging in de luizenmoeder over Gerard Ekdom.
heb ik niet mee te makenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:23 schreef HPLC het volgende:
man man man, ik moet bij de Provinciale staten kiezen voor ChristenUnie volgens de Stemwijzer. Echt die onderwerpen die ook aan bod komen, 80% van de zaken heb ik niet mee te maken
Staat ook hoog ja. Ik ga maar niet stemmenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb Code Oranje, en dat ga ik ook stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |