Lol. Dat maak jij jezelf misschien wijs maar ik zei altijd al wat ik wilde zeggen hier. Daar heeft het moderatorschap geen meuk mee te maken.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor toen je geen mod was had je niet zo'n grote bek, niet tegen jezelf liegen.
kepa pakt geen penal en hele Seizoen bankenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, kepa
Die pingel van Jorginho lol
Malle jongenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
I PUSH MY FINGERS INTO MY EYESSSSSSSS
Hm. Dacht dat je ook random users mentionede, maar lolquote:Op zondag 24 februari 2019 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet nog een mention-lijst maken met alle moderators erin, das idd makkelijker.
Haha hoop het, al verliest meestal de trainer bij Chelseaquote:Op zondag 24 februari 2019 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kepa pakt geen penal en hele Seizoen banken
Ga op zoek danquote:Op zondag 24 februari 2019 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik heb hier vrouwelijk schoon/charmes bij nodig
heyquote:Op zondag 24 februari 2019 20:13 schreef I. het volgende:
[..]
Hm. Dacht dat je ook random users mentionede, maar lol
Waarom is dat om te lachen?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha Zosk ging tot 3 jaar geleden met zijn broer in bad
Stel voor dat ik dan gelukkig wordquote:
had ie maar moeten werkenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien is hij inmiddels overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |