okquote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
jongens ik heb echt veel geoefened voor assesment en scoor ik gwn redelijk gemiddeld vergeleken met anderen zie ik m.u.v. woordenschat
kan die assement gwn thuis online doen en moet minimaal 5 halen maar teveel spanning
figuurreeksen en cijferreeksen ben ik beetje angstig voor omdat ik daar te lang over doe om zeo p telossen
haal wegquote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
jongens ik heb echt veel geoefened voor assesment en scoor ik gwn redelijk gemiddeld vergeleken met anderen zie ik m.u.v. woordenschat
kan die assement gwn thuis online doen en moet minimaal 5 halen maar teveel spanning
figuurreeksen en cijferreeksen ben ik beetje angstig voor omdat ik daar te lang over doe om zeo p telossen
Neequote:Op zondag 24 februari 2019 20:15 schreef Flamarande het volgende:
Heeft deadprez zijn account weggegooid?
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.quote:
Da's wel creepyquote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.
Dat zeg je niet over je soortgenoten.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef scrupuleus het volgende:
Deadprez is een uit de boom gevallen idioot
Is dit wel helemaal conform de AVGquote:Op zondag 24 februari 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft gewoon ingelogd in de laatste paar weken anders had hij geen score.
had wel interesse in de Islam ookquote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Het schijnt dat hij hier niet meer post omdat hij actief is voor de pvv
dat gaat vaak samenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
had wel interesse in de Islam ook
Goede vraag, geen idee.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is dit wel helemaal conform de AVG
Die is al een tijdje naar de andere kant van de regenboog.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
MaryMouse
Bijna net zoveel posts als dp, ietsjes langer inactief en een score van 0.
Zitten wel constant aan de drugs daar dus zou kunnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat gaat vaak samen
Misschien is ie wel naar Syrië gegaan voor "humanitaire hulp"
Die is helaas veel te vroeg overleden.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
MaryMouse
Bijna net zoveel posts als dp, ietsjes langer inactief en een score van 0.
euh, dood?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die is al een tijdje naar de andere kant van de regenboog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |