Nee ik ben slimquote:Op zondag 24 februari 2019 21:43 schreef HPLC het volgende:
zeker bewust makkelijke vragen zodat heel Nederland zich ineens slim voelt
Ik heb één keer een 4,6 gehadquote:Op zondag 24 februari 2019 21:43 schreef HPLC het volgende:
zeker bewust makkelijke vragen zodat heel Nederland zich ineens slim voelt
Ik ben met stomheid geslagen dat dit niet heeft gewerktquote:Op zondag 24 februari 2019 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Naja, laten we het op een mislukt experimente houden
Hoe meer mods in een SC actief zijn hoe slechter de sfeer.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Deze chat ging ook bijna ten onder met al dat antisemitisme vanuit de crew
rtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben met stomheid geslagen dat dit niet heeft gewerkt
Klopt.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe meer mods in een SC actief zijn hoe slechter de sfeer.
Dat heb ik denk ik gemistquote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Het zou maar zo een referentie kunnen zijn naar Unit 731.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?
Welke tweede scquote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom zijn jullie zo bezig met die tweede sc.
Het is net dichtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef SideEffect het volgende:
Het is net open, natuurlijk loopt het nog niet storm
Zou dan juist eerst moeten pieken, nieuwigheid en dan langzaam af moeten zakken tot een stabiel punt.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef SideEffect het volgende:
Het is net open, natuurlijk loopt het nog niet storm
Dacht dat hij al meedeed met het Stanford experimentquote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |