Nee ik ben slimquote:Op zondag 24 februari 2019 21:43 schreef HPLC het volgende:
zeker bewust makkelijke vragen zodat heel Nederland zich ineens slim voelt
Ik heb één keer een 4,6 gehadquote:Op zondag 24 februari 2019 21:43 schreef HPLC het volgende:
zeker bewust makkelijke vragen zodat heel Nederland zich ineens slim voelt
Ik ben met stomheid geslagen dat dit niet heeft gewerktquote:Op zondag 24 februari 2019 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Naja, laten we het op een mislukt experimente houden
Hoe meer mods in een SC actief zijn hoe slechter de sfeer.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Deze chat ging ook bijna ten onder met al dat antisemitisme vanuit de crew
rtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben met stomheid geslagen dat dit niet heeft gewerkt
Klopt.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe meer mods in een SC actief zijn hoe slechter de sfeer.
Dat heb ik denk ik gemistquote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Monopoly het volgende:
Het zou maar zo een referentie kunnen zijn naar Unit 731.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?
Welke tweede scquote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom zijn jullie zo bezig met die tweede sc.
Het is net dichtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef SideEffect het volgende:
Het is net open, natuurlijk loopt het nog niet storm
Zou dan juist eerst moeten pieken, nieuwigheid en dan langzaam af moeten zakken tot een stabiel punt.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef SideEffect het volgende:
Het is net open, natuurlijk loopt het nog niet storm
Dacht dat hij al meedeed met het Stanford experimentquote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
VK noemt het een mislukt experiment.. zou dit een Josef Mengele referentie zijn?
Jaquote:Op zondag 24 februari 2019 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
nee dit is josef stalin ben je dom ofzo
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
VK kon de kritiek van deze sc niet aan
Oh heyquote:
maar wij waren juist allemaal blij voor hemquote:Op zondag 24 februari 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
VK kon de kritiek van deze sc niet aan
Was vooral blij dat hij een andere plek had gevondenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar wij waren juist allemaal blij voor hem
Ik hoefde een 2e SC helemaal niet, maar een bepaald groepje vroeg er regelmatig om, en ik wilde ze wel 'n kans geven, maar als het niet levensvatbaar was, ging de stekker eruit.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
We waren blij omdat we hoopten dat hij ook daar zou blijvenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was jij maar niet levensvatbaar.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoefde een 2e SC helemaal niet, maar een bepaald groepje vroeg er regelmatig om, en ik wilde ze wel 'n kans geven, maar als het niet levensvatbaar was, ging de stekker eruit.
Maar dat is natuurlijk een minder leuke verhaallijn om beetje te zieken hier
Kan toch niet zonder jou schatjequote:Op zondag 24 februari 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We waren blij omdat we hoopten dat hij ook daar zou blijven
Ja kwam de grensrechter weer goed van pas hahaquote:Op zondag 24 februari 2019 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zekers, nog gefeliciteerd met het inhalen van United. Houden zo
echt hèquote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Begint een beetje kinderachtig te worden
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan toch niet zonder jou schatje
Walgelijkquote:
Is goed, jij begintquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef isax het volgende:
kom uit protest stoppen we met in deze SC posten.
Nu in begrijpelijk Nederlands graagquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef isax het volgende:
dat is de droomquote:Op zondag 24 februari 2019 22:13 schreef isax het volgende:
Ze pest me al de hele week met mijn rode harenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer, vind je haar leuk? ;p
Haha ginger en tata, wat een loserquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze pest me al de hele week met mijn rode haren
Wat zegt ze danquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze pest me al de hele week met mijn rode haren
Mag niet van zijn vriendinquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
Heb @:kiid al het hele weekend nie gezien
Mis je niks aanquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
Vriendin heeft ook dit account ontdektquote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
Zou niet voor het eerst zijn sinds de Slag om @Fylax van '15.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef I. het volgende:
Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als deze SC een weekje op slot zou gaan.
Zullen we ff testen?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef I. het volgende:
Is al wel eens gebeurd. Yvonne was boos en sloot heel KLB voor een week.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef I. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |