Zou wel goed zijn voor de postcount in algemeenquote:
Ja, zowel de fakkers als de motoren zitten in deze aflevering. We krijgen als het goed is dus weer 2 letters om mee te puzzelenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:22 schreef Henno het volgende:
Fakkels vanavond, dat fragment moet nog uit de leader.
soms valt het meequote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:26 schreef egoblokje het volgende:
Ik zit er ook klaar voor. Ik kijk dit keer echter wel via NPO 1 live die volgens mij standaard wat achterloopt op de gewone tv. Dus ik kan hier niet te veel meelezen denk ik
kijk jij voor de verandering ook eens leuk live mee?quote:
Ik blijf wel in het topic hangen maar lees niet heel veel mee denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk jij voor de verandering ook eens leuk live mee?
Ik denk dat die vandaag gaat afvallen...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:31 schreef Peejtur het volgende:
Let op mijn woorden jongens: het is gewoon Nielson. Kan niet anders!
Eenschquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:31 schreef Peejtur het volgende:
Let op mijn woorden jongens: het is gewoon Nielson. Kan niet anders!
Je kijkt wel live?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik blijf wel in het topic hangen maar lees niet heel veel mee denk ik
ja ik hoefde geen punten in te zetten deze weekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:31 schreef essnhills het volgende:
Oja dat was ook zo. De mollen zijn er uit
Neuh!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat die vandaag gaat afvallen...
oh zo, las je vraag verkeerdquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh zo, las je vraag verkeerd
Ja sowieso, heb maar 1x niet live mee kunnen kijken 2 weken terug (een andere keer live op mobiel met npostart)
ik was eigenlijk aan het tikken van hij is voorbereid en strooit daarmee iedereen zand in de ogen, en toen zei hij dat hij zand in de machine gaat strooien.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef DaMart het volgende:
Sinan wil zand in de machine strooien... past wel bij de titel.
Al verdenk ik hem nog niet.
Mol moest nog trainen overdagquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ontbijt en ineens is het avond?
Die snapt niemand ook al let je wel opquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Moira. het volgende:
Zie dat is het nadeel van hier toch stiekem mee blijven lezen, dan mis je weer de hele uitleg vd opdracht
Niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Avond ervoor op stap geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja dat is dan weer ff wennenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:39 schreef Ireth het volgende:
Voor het eerst sinds ik WIDM kijk en mee speel in de app ben ik al mijn punten kwijt....
Meekijken zonder in te zetten is best wel raar.... een vreemd soort naakt... ik mis iets
Oke gelukkigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Die snapt niemand ook al let je wel op
Het enige wat ik daarvan zou kunnen maken is 'mol is v van vrouw'. Er is verder niemand met een V in hun naam ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:39 schreef DaMart het volgende:
We hebben dus een letter V erbij voor de leader-hint.
Lekker zijn.quote:
dezelfde bedragen tegelijk in het vuur flikkerenquote:
dat is niet de eerste keer dat ze dat doetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:41 schreef Nizno het volgende:
sarah doet alleen maar verwarring zaaien door steeds die bedragen te blijven noemen en door de war halen.
yupquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is niet de eerste keer dat ze dat doet
het enige wat (naast de M O L in Niels intro-tekstje) een plausibele hint zou kunnen zijn so farquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:41 schreef Flamarande het volgende:
Ik heb dat met die letters in de leader gemist, is dat een hint?
Inderdaad. Zal daar iets achter zitten?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:42 schreef Flamarande het volgende:
Net zo’n suffe opdracht dit als met die kisten vorige week
Of gewoon in de bosjes smijten. Makkelijk te mollen hier.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:42 schreef Henno het volgende:
mol kan best sneaky nu unieke erin smijten als ze elkaar gaan vertrouwen
Bedragen aan beide kanten matchen. Dan blijft er op een gegeven moment iets over.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:42 schreef Moira. het volgende:
Ik weet niet eens wat de bedoeling is
ja maar volgens mij viste hij hem ook weer van de grond en gooide hem er daarna toch in. Dacht ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zag ik Niels hem er nou naast gooien?
Ik zag sarah er ook naast gooien dacht ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zag ik Niels hem er nou naast gooien?
Aftrekken kan ze vast beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:46 schreef Fascination het volgende:
Sarah hou op met deze act. Optellen is basisschoolmaterie.
Ik vind dat ook jammer maar ik denk dat ze dat gewoon ook echt niet kunnen. Als je wel alles wat er gebeurt op volgorde zou zien zou je zo weten wie de mol is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:45 schreef heite het volgende:
Het is een simpele opdracht, maar het is zo in beeld gebracht dat je als kijker geen idee hebt wat er gebeurd..
Zuigen ook. Wat een irritant wijf.quote:
Rennen door zand valt echt niet mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
Oh wat hebben ze hard gewerkt nou nou
Dus toch Merel? Dan zit ik vanaf het begin goedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Tweede shot van vogels deze aflevering
Ik vind het wel erg opvallen nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus toch Merel? Dan zit ik vanaf het begin goed
Vivienne van den Assemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:53 schreef DaMart het volgende:
We hebben dus een V en een I erbij...
Mol is Vi of Mol is Iv
Of we hebben ons blindgestaard op M O L, sowieso even alle opdrachtnamen bij elkaar zetten en kijken of er een ander patroon is...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:53 schreef DaMart het volgende:
We hebben dus een V en een I erbij...
Mol is Vi of Mol is Iv
Zou wel mooi zijn want daar had je ook nog 'Evi is Mol' van kunnen maken als die er nog in had gezetenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of er komt nog een E bij en je hebt Molvisie.
Die gasten pakken ook geld van de tonnenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van dat ‘afleiden’ van die motoren? Anders rijdt die gast die kandidaat overhoop ofzo?
De andere jaren dat er zo'n spel in zit met jagers is meestal veel spannender dan deze :/quote:
Beter/Minder slecht dan Jenga :’)quote:
Maar Sinan kan maar 1 ton per dag bekijken...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:56 schreef monkyyy het volgende:
Doe dan dat je meteen 2 of drie tonnen kan pakken
Over een half uurtjequote:
Die kaper wil het geld van ze afpakken toch? Dus dan kan de een doen alsof ze het geld hebben zodat die achter die aan gaat terwijl de andere die daadwerkelijk het geld heeft ermee vandoor gaatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van dat ‘afleiden’ van die motoren? Anders rijdt die gast die kandidaat overhoop ofzo?
ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beter/Minder slecht dan Jenga :’)
Ja of hij ligt eruit, of ze maken hem verdacht omdat hij in de finale komt en de aandacht nog ff van de echte mol te houden, of hij is de molquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:57 schreef jevl het volgende:
Waarom wordt sinan nu zo verdacht gemaakt : (
Ja maar hoe dan? Een motorrijder kan toch niet al rijdend papiergeld uit iemands broekzak trekken?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die kaper wil het geld van ze afpakken toch? Dus dan kan de een doen alsof ze het geld hebben zodat die achter die aan gaat terwijl de andere die daadwerkelijk het geld heeft ermee vandoor gaat
Ja nee ik dacht dat ze dat misschien zouden doen maar ze proberen het niet eensquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja maar hoe dan? Een motorrijder kan toch niet al rijdend papiergeld uit iemands broekzak trekken?
Ja, ze doen wel dom met z'n allen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:57 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom niet alle tonnen in één keer checken? Die motoren kun je toch wel ontwijken.
De motorrijders pakken het er ook af.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Hee maar een ton met een kruis had dus geld moeten liggen? Zag er ook uit alsof dat er op geplakt was maar eraf was getrokken.
De mol dus al eerder bij die ton geweest?
ooooh daar waren ze voorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:02 schreef ok01 het volgende:
Volgens mij hebben ze niet door dat de kapers geld van de tonnen pakken
Motorrijder... Die pakken geld, niet kandidatenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Hee maar een ton met een kruis had dus geld moeten liggen? Zag er ook uit alsof dat er op geplakt was maar eraf was getrokken.
die motorrijders hebben ook elke keer bij die tonnen gezetenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
jep, kwartje valtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De motorrijders pakken het er ook af.
Meer valt er ook niet per opdracht te verdienenquote:
Ken je m in het echt?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Sinan in deze serie totaal onsympathiek overkomen terwijl ie dat niet is
Nja, de mol zou natuurlijk ook geld eraf pakken en weggooien/verstoppen oid als 'ie de kans hadquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Motorrijder... Die pakken geld, niet kandidaten
nogmaals.... ik kijk vlg jaar niet als die vogels een hint zijnquote:
het is karig iddquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meer valt er ook niet per opdracht te verdienen
ik dacht dat het Pieter Jan Hagens was?quote:
dat sowiesoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Maar die motorrijders hadden ook in 2 minuten even alle tonnen kunnen checken...
Dit sloeg gewoon nergens op.
De hele serie al.quote:
Dat was het ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik dacht dat het Pieter Jan Hagens was?
Wie schreef er toen ook alweer op die Jenga blokjes dat hij/zij de mol was? Was dat ook Niels?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:05 schreef Moira. het volgende:
Zou wel grappig zijn als Niels hier nou echt opbiecht dat hij de mol is en Sarah er alsnog uitvliegt
Vaak genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:05 schreef mrbombastic het volgende:
Heeft een mol ooit ontkent dat hij de mol is?
nee dat was RP toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wie schreef er toen ook alweer op die Jenga blokjes dat hij/zij de mol was? Was dat ook Niels?
Ja heel vaak, maar bekennen (omdat mensen het toch niet geloven en/of om te mindfucken met een medekandidaat) is volgens mij ook wel eens eerder gebeurdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:05 schreef mrbombastic het volgende:
Heeft een mol ooit ontkent dat hij de mol is?
Ja dat leek er wel op iigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wie schreef er toen ook alweer op die Jenga blokjes dat hij/zij de mol was? Was dat ook Niels?
Daar heeft ze waarschijnlijk een LOI-cursus voor gevolgdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je kan niet rekenen, maar bordspellen zijn helemaal jouw ding???
Merel zit aan iedereen valt me op. Zat ik daar maar.quote:
wiens oom?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:10 schreef Salina het volgende:
Spannend spel dit! Erg tactisch oom wel.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:10 schreef Moira. het volgende:
hierbij is toch gewoon wiskundig te berekenen wie laatste wordt (of iig de grootste kans heeft om laatste te worden) die een pin eruit trekt voordat de joker erin valt?
Mensen gaan toch net zo lang wachten tot je bij de laatste pinnen bent?
ik heb voornamelijk het gevoel dat ik deze op had moeten nemen zodat ik door kon spoelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:12 schreef FritsFlits het volgende:
Jenga-flashbacks, maar dan doen ze het een keertje met de hele groep
Ze hadden onder een pin een ‘bom’ moeten doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:11 schreef Nizno het volgende:
alle pinnen gaan er nu uit.
niemand wil meer in de buurt van de joker een pin pakken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voornamelijk het gevoel dat ik deze op had moeten nemen zodat ik door kon spoelen.
ja dat was leuker geweest. alle pinnen die los gaan op moment dat de foute gepakt wordt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze hadden onder een pin een ‘bom’ moeten doendie zou er dan uitliggen
Als er 40 pinnen in zitten en ze mogen om de beurt eentje eruit trekken (er blijven er op het laatst sowieso 2 over waarna er nog 1 uitgetrokken moet worden en voor die persoon is de joker), dan is het toch sowieso voor de persoon die na de 39e keer ofzo een pin mag trekken?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voornamelijk het gevoel dat ik deze op had moeten nemen zodat ik door kon spoelen.
een soort stratego element. Ja, cool.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze hadden onder een pin een ‘bom’ moeten doendie zou er dan uitliggen
dat iddquote:
Als ze denkt dat Niels de mol is, is het een goed alternatief voor zelf die joker pakken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:14 schreef m0ridin het volgende:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar zonder het expres te doen
Dat zag je toch dat dat niet zo was?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als er 40 pinnen in zitten en ze mogen om de beurt eentje eruit trekken (er blijven er op het laatst sowieso 2 over waarna er nog 1 uitgetrokken moet worden en voor die persoon is de joker), dan is het toch sowieso voor de persoon die na de 39e keer ofzo een pin mag trekken?
kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:15 schreef essnhills het volgende:
Maar..
Nu moet Niels nog gaan beslissen of hij hem open maakt toch?
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:15 schreef essnhills het volgende:
Maar..
Dat risico neem je toch altijd of niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:15 schreef essnhills het volgende:
Maar..
Ligt eraan wat erin zitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:15 schreef Fascination het volgende:
Zoveel maakt een joker toch ook weer niet uit?
50% kans op een vrijstelling deze keerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:15 schreef Fascination het volgende:
Kan een vrijstelling in zitten he?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:15 schreef Fascination het volgende:
Oh dit heb ik gemistquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:16 schreef Henno het volgende:
[..]
50% kans op een vrijstelling deze keer
ja normaal gesproken zou iemand 'm ook niet zo weggooienquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zag je toch dat dat niet zo was?
dat is het hele seizoen al toch dat er iets in de joker kan zitten?quote:
Ook dat valt te beïnvloeden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja normaal gesproken zou iemand 'm ook niet zo weggooienmaar in vrijwel elk ander scenario zou men doorgaan tot je bij de 2 pinnen blijft die de joker nog omhoog houden, dus dan is het gewoon degene die het eennalaatste staafje trekt, en dat is gewoon een vaste volgorde dus.
50% kans blijkbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is het hele seizoen al toch dat er iets in de joker kan zitten?
neequote:
ja tuulkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:19 schreef Moira. het volgende:
dit lijkt wel oprecht blij om naar de finale te gaan tho
Hier dus ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ooknog steeds maximale aantal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |