Mag niet liegen van de here Godquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:40 schreef Driepink het volgende:
Zeg dat als ze jou kiezen je een thesis gaat schrijven over de filosofie van FOK
Ja, je mag als referentie opgeven.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte daar een foutje ja.
Hoef je niet gelijk zo gemeen te doen.
Homijn vies madquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef noodgang het volgende:
Vergeet je punt/post ratio niet te vermelden!
Oh jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Altijd, maar is er nu niet #TEAMSOLO?
KLB heeft wel/niet een open spot, maar ONZ zou het meest mijn honk zijn. Daarbuiten kom ik weinig, eigenlijk.quote:
Daar gaat @yvonne niet vrolijk van wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
Duh. Eerst je naaktfoto's naar Yvonne sturen. Daarna maak je überhaupt pas n kans.
Allicht. Maar daarna moet je ook nog eens door de sjoelcommissie, en dat halen alleen de besten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat @:yvonne niet vrolijk van worden
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Allicht. Maar daarna moet je ook nog eens door de sjoelcommissie, en dat halen alleen de besten.
Mooi. Mooi. Wat daarna gebeurt weet ik niet meer, dat is allemaal een waas geworden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.
In dat geval mag je mij ook als referentie opgeven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.
Ja, maar dat zegt niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat geval mag je mij ook als referentie opgeven.
Zou ban uitdelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte daar een foutje ja.
Hoef je niet gelijk zo gemeen te doen.
Dan zou ik voor co-modschap voor CUL en OUD gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KLB heeft wel/niet een open spot, maar ONZ zou het meest mijn honk zijn. Daarbuiten kom ik weinig, eigenlijk.
Dat weet jij niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat @:yvonne niet vrolijk van worden
Niet doen, want ik wil ook mod worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk erover een sollicitatie te sturen. Maar zomaar een sollicitatie kan natuurlijk niet, er moet wat leuks in zitten. En wat is nou leuker dan input van de userts die ik mag gaan overzien.
De beste input krijgt een positieve note als ik mod ben
Je hebt niet eens een UI.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet doen, want ik wil ook mod worden.
En dan maken we je blauw.quote:
Waarom wil je eigenlijk open mod worden?quote:
naatje een gladjanus?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:06 schreef O_o_ het volgende:
Waarom willen en worden al die gladjanussen van users moderator (worden) de laatste tijd?
Niet 'kuttopicquote:
heb ik op mijn laptop wel mobiel zie ik dat nergensquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet 'kuttopic' ingesteld hebben staan!
Naast de TT (boven en onder) zie je een grijs vinkje. Dat is het tvp/kuttopic knopje.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb ik op mijn laptop wel mobiel zie ik dat nergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook voor dichtmod gaanquote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk open mod worden?
Nog steeds geen kwootnoti's, maar de deadline voor het voor de schermen beïnvloeden was al voorbij, dus nu is het tijd voor achter de schermen. Ik zou zeggen: zet achter je beste beentje voor!quote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef Nizno het volgende:
Ow ik had je sollicitatie hier moeten beïnvloeden, in plaats van je sollicitatie achter de schermen te beïnvloeden zeker?
sorry @:naatje_1
Zou verder ook niet weten wie dat is. Klinkt als een nog koudere versie van @hugecoollquote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef Nizno het volgende:
maakt niet uit dat die niet aan staan @:naatje_1
het lijkt gewoon ook leuk en je weet dat ik het tegen jou heb op deze manier en niet tegen @:hugecoll bijvoorbeeld.
ja ja al gecorrigeerdquote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou verder ook niet weten wie dat is. Klinkt als een nog koudere versie van @:hugecooll
Achter beste beentje voor... voor beste achter.. eh?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds geen kwootnoti's, maar de deadline voor het voor de schermen beïnvloeden was al voorbij, dus nu is het tijd voor achter de schermen. Ik zou zeggen: zet achter je beste beentje voor!
Ik ben gewoon voor het beste beentje voor, achter, zodat men achter voor mij is.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Achter beste beentje voor... voor beste achter.. eh?
Ah. Ik zat er dus toch naast.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor het beste beentje voor, achter, zodat men achter voor mij is.
druk dan gewoon op het deleteknopje als je toch fout zit te doen... quoten ipv edittenquote:
WAT ZIT JE NOU TE HATEN DAN??quote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou verder ook niet weten wie dat is. Klinkt als een nog koudere versie van @:hugecooll
Oh. Maar ik geef gewoon mijn matige fokcapaciteiten gewoon eerlijk door.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
druk dan gewoon op het deleteknopje als je toch fout zit te doen... quoten ipv editten
ja doe dat even links of rechts maar niet voor of achterquote:Op maandag 25 februari 2019 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh. Maar ik geef gewoon mijn matige fokcapaciteiten gewoon eerlijk door.
Oke. Zal er vanaf nu af aan bovenop zitten. Net zoals Naatje dat zou kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja doe dat even links of rechts maar niet voor of achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zal er vanaf nu af aan bovenop zitten. Net zoals Naatje dat zou kunnen.
Bij dezequote:Op maandag 25 februari 2019 16:38 schreef Sigaartje het volgende:
TS stuur even een Dm naar mij, dan maak ik er iets moois van.
Jaja, we zijn ermee bezigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
@:yvonne wat is ongeveer de beantwoordtermijn van zo'n mailtjeleven in onzekerheid is zo vervelend
We werken heus wel sneller dan datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de Noord-Zuidlijn
Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
We werken heus wel sneller dan dat
Nu blij?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg
was ook een grapje toch
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
Deze ga ik inlijsten en aan de muur hangen
Houd je van het Songfestival en houdt je van sjoelen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
Deze ga ik inlijsten en aan de muur hangen
Ik houd van correct taalgebruik, van sjoelen, maar zo'n fanatiek ESF-ganger ben ik niet. Maar hé, wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houd je van het Songfestival en houdt je van sjoelen?
Dat zijn de enige 2 dingen die we willen weten.
ongeschiktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd van correct taalgebruik, van sjoelen, maar zo'n fanatiek ESF-ganger ben ik niet. Maar hé, wat niet is kan nog komen
Ik wist het toen ik d zonder t tiktequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd van correct taalgebruik, van sjoelen, maar zo'n fanatiek ESF-ganger ben ik niet. Maar hé, wat niet is kan nog komen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ongeschikt
yvonne kan niet correct typen.
uhuh,quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houd je van het Songfestival en houdt je van sjoelen?
Dat zijn de enige 2 dingen die we willen weten.
Geluktquote:
Heb je voor FEE gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is allemaal doorgestoken kaart, vriendjespolitiek. Ik heb ook ooit de ambitie gehad.
Jij bent gevraagd!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is allemaal doorgestoken kaart, vriendjespolitiek. Ik heb ook ooit de ambitie gehad.
Dit ja, echt niet te doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij kun je beter de Kilimandjaro beklimmen.quote:
Volgens mij doe ik iets fout. Geen idee wat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter de Kilimandjaro beklimmen.
Oh wacht, ff een andere berg kiezen want Naatje zal het wel weer fout gespeld vinden.
neuj de vraag was eigenlijk puur of je kan sjoelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als dat een impliciete vraag was of ik @:greys @:ijs_beer en @:ibenny zou willen versterken, is het antwoord natuurlijk ja
@:yvonne
Waarom ging het dan over het songfestival :$quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj de vraag was eigenlijk puur of je kan sjoelen.
omdat dat een bijkomstigheid bij sjoelen is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ging het dan over het songfestival :$
Omdat de ESF sjoelclub nog sjoelers zoektquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het Eurovisie SjoelFestijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat de ESF sjoelclub nog sjoelers zoekt
Omdat yvonne en ik het songfestival leuk vinden en we wel wat medestanders willen wrs.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat de ESF sjoelclub nog sjoelers zoekt
ha! Nieuw forumquote:
tjong beïnvloed dan ook vooraf zijn sollicitatie!! Nu zit je mosterd na de maaltijd op tafel te gooien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat yvonne en ik het songfestival leuk vinden en we wel wat medestanders willen wrs.
Maar je hebt toch weleens in de ESF SC gepost, heb je dat wel gemeld in je sollicitaaaaasie
Nee, maar ik heb dit topic vermeld in de sollicitaaassie, dus dan staat het er bij deze bijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat yvonne en ik het songfestival leuk vinden en we wel wat medestanders willen wrs.
Maar je hebt toch weleens in de ESF SC gepost, heb je dat wel gemeld in je sollicitaaaaasie
Ik had al eerder gemeld in dit topic dat ie mij als referentie mocht noemen. Lijkt me al bijzonder genereus.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong beïnvloed dan ook vooraf zijn sollicitatie!! Nu zit je mosterd na de maaltijd op tafel te gooien.
Hatsekidee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dit topic vermeld in de sollicitaaassie, dus dan staat het er bij deze bij
352quote:
@Greys duidelijk ongeschikt voor ESF dus, die jongenquote:
Hmm. Heel goed. Twaalf punten voor jou.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een engel fluisterde ineens iets en toen wist ik het! DOEZE!
Gast echt nietquote:
Nee ik wilde gewoon mod worden voor iets maakt niet uitquote:
Wel, ik heb jou jaren geleden al gevraagd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gast echt niet
Ik heb zelfs een keer toen ik dronken was een boze mail gestuurd over de mod procedure
Voor welk forum dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel, ik heb jou jaren geleden al gevraagd.
vr 22 feb. 2013 00:22quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor welk forum dan?
Kan me er niks van herinneren
oeh nu wordt het serieusquote:
quote:
Ja nu ben ik niet thuis bentquote:
Wen er maar aan. yv dr zinnen lopen baker niet lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker :$ maar geeft niets, ik deed er ook even over
Deze zou ik ook wel willen bekrachtigen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als dat een impliciete vraag was of ik @:greys @:ijs_beer en @:ibenny zou willen versterken, is het antwoord natuurlijk ja
@:yvonne
Baker ja?quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wen er maar aan. yv dr zinnen lopen baker niet lekker.
ik zei dus, nu ben ik niet thuisquote:Op woensdag 6 maart 2019 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker :$ maar geeft niets, ik deed er ook even over
das de overtreffende trap van vakerquote:
Kloptquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:murp wel, want ik kreeg antwoord van murp
Oh gelukkig is murp thuisquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:murp wel, want ik kreeg antwoord van murp
Vliegt hij projecten ook altijd op een efficiënte en out of te box manier aan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje heeft een tijd voor mij gewerkt en hij heeft een hands on mentaliteit
Zolang ie maar wel iets tegen scrummen heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vliegt hij projecten ook altijd op een efficiënte en out of te box manier aan?
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de Noord-Zuidlijn
Gesolliciteerd voor ONZ, maar het is een open sollicitatie heh, dus kan overal, heb wel POL/NWS geveto'dquote:
Oh Nicequote:Op maandag 25 maart 2019 06:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gesolliciteerd voor ONZ, maar het is een open sollicitatie heh, dus kan overal, heb wel POL/NWS geveto'd
Mijn poging tot beïnvloeden. Komtie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk erover een sollicitatie te sturen. Maar zomaar een sollicitatie kan natuurlijk niet, er moet wat leuks in zitten. En wat is nou leuker dan input van de userts die ik mag gaan overzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:21 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Mijn poging tot beïnvloeden. Komtie.
@:danny - zorg jij ervoor dat hij het niet wordt?Denk dat het werkt, ik schrijf blauw zijn maar op mijn buik dan hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WE HOUDEN HOOP NAATJE, OOIT ZAL DE WERELD HET LICHT ZIENquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat het werkt, ik schrijf blauw zijn maar op mijn buik dan heh
Support mijn democratisch forum idee, kan je nog met de stem des volks tot mod geraken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zal je net zien dat ze één of ander forum open gooien waar ze dan over zeggen dat ik mod ben maar dat ik vervolgens enkel een blauw kleurtje heb en geen rechten om topics dicht te gooien
nee, ik kan niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
WE HOUDEN HOOP NAATJE, OOIT ZAL DE WERELD HET LICHT ZIEN
hmmm...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet er ook iets over een uil inzetten en een noordelijke wereld.
doe danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet dat gewoon als ondertitel
Win je wel een zetel mee in het crewforum.quote:
Ja maar naatje daar ben ik toch te lui voorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nee, bij jou, bedoel ik, en bij de andere mensen die mij steunen (@:ijs_beer , @:ToT @:greys etc.)
en dat is PR-hulpje en moederator van forum en mono...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar naatje daar ben ik toch te lui voor
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:16 schreef Moira. het volgende:
Godver hoezo is nou ineens m'n sig verneukt dan
quote:
quote:
gaarne nu #naatgod4mod als ondertitel nemen om mij te steunen in mijn campagnequote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
gaarne nu #naatgod4mod als ondertitel nemen om mij te steunen in mijn campagne
Zeg, @:moira. denk je dat de tvp ook geldt als een steunmededeling?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Als jullie dit als ondertitel nemen maken jullie me blij:quote:
quote:
Nee, ik heb al een ondertitel dus ik verander heb nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je neemt geen sig, omdat je al een ondertitel hebt?
Nee, dat gaat zomaar niet. Steun uitgesproken is steun uitgesproken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:46 schreef Nizno het volgende:
je kan ook te ver gaan naat, hierbij trek ik mijn steun weer inn... zegguh. mijn sig voor je aanpassen gaat te ver om dat te vragen hoor!!
ik heb connecties met @yvonne en @murpquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat zomaar niet. Steun uitgesproken is steun uitgesproken.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb connecties met @:yvonne en @:murp
Geen idee, maar ik zou maar gewoon lief doen tegen me,quote:
Waarom?quote:
Wij letten wel op je kereltje.quote:
Huil eens niet zo! Gij zult modden voor et vaderland, kut!quote:
Ik zal jou eens bannenquote:
Het was inderdaad een 1 april gebbetjequote:Op maandag 1 april 2019 15:20 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Huil eens niet zo! Gij zult modden voor et vaderland, kut!
Dit topic gaat gewoon helemaal vol en daarmee het eerste 2019 topic worden dat geen sc/dts/NB is dat helemaal vol komtquote:Op maandag 1 april 2019 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dan kan er eindelijk een slotje op je topic
Op een serieuze noot: ik heb heel lang modereren van me af gehouden. Het is pas sinds dit kalenderjaar dat ik het in overweging heb genomen.quote:Op woensdag 3 april 2019 03:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Waarom wilt iedereen zich zo graag profileren en identificeren als een mod, je hebt alleen een paar tussen zitten die echt chilll zijn en zoveel macht heb je ook weer niet.
Hoezo lang, newbiequote:Op woensdag 3 april 2019 03:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op een serieuze noot: ik heb heel lang modereren van me af gehouden. Het is pas sinds dit kalenderjaar dat ik het in overweging heb genomen.
Echt he.. o wachtquote:Op woensdag 3 april 2019 03:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Waarom wilt iedereen zich zo graag profileren en identificeren als een mod, je hebt alleen een paar tussen zitten die echt chilll zijn en zoveel macht heb je ook weer niet.
Achterlijk Tuig inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2019 03:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Eigenlijk valt het niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
Deze exercitie is een soort van brexitUitstellen, uitstellen en afstellen waarschijnlijk
Geen idee, kijk eens in de spiegelquote:
Jawohlquote:
onzin wat ik heb ook wel eens geklaagdquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Success rate van topic over sollicitatie openen is 100%
Kréég nou de vinketering!quote:
@naatje_1 ik vind dat jij je rol als informateur van de IJsbeer fanclub goed op je hebt genomen en support je daarom met jouw sollicitatie tot mot.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Probeer jij nu nog die positieve note te krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Naatje_1 ik vind dat jij je rol als informateur van de IJsbeer fanclub goed op je hebt genomen en support je daarom met jouw sollicitatie tot mot.
En van harte dat je al Mot bent geworden! Hulde!
Ik had te laat door dat dit al verleden tijd wasquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Probeer jij nu nog die positieve note te krijgen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |