Mag niet liegen van de here Godquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:40 schreef Driepink het volgende:
Zeg dat als ze jou kiezen je een thesis gaat schrijven over de filosofie van FOK
Ja, je mag als referentie opgeven.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte daar een foutje ja.
Hoef je niet gelijk zo gemeen te doen.
Homijn vies madquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef noodgang het volgende:
Vergeet je punt/post ratio niet te vermelden!
Oh jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Altijd, maar is er nu niet #TEAMSOLO?
KLB heeft wel/niet een open spot, maar ONZ zou het meest mijn honk zijn. Daarbuiten kom ik weinig, eigenlijk.quote:
Daar gaat @yvonne niet vrolijk van wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
Duh. Eerst je naaktfoto's naar Yvonne sturen. Daarna maak je überhaupt pas n kans.
Allicht. Maar daarna moet je ook nog eens door de sjoelcommissie, en dat halen alleen de besten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat @:yvonne niet vrolijk van worden
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Allicht. Maar daarna moet je ook nog eens door de sjoelcommissie, en dat halen alleen de besten.
Mooi. Mooi. Wat daarna gebeurt weet ik niet meer, dat is allemaal een waas geworden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.
In dat geval mag je mij ook als referentie opgeven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.
Ja, maar dat zegt niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat geval mag je mij ook als referentie opgeven.
Zou ban uitdelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte daar een foutje ja.
Hoef je niet gelijk zo gemeen te doen.
Dan zou ik voor co-modschap voor CUL en OUD gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KLB heeft wel/niet een open spot, maar ONZ zou het meest mijn honk zijn. Daarbuiten kom ik weinig, eigenlijk.
Dat weet jij niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat @:yvonne niet vrolijk van worden
Niet doen, want ik wil ook mod worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk erover een sollicitatie te sturen. Maar zomaar een sollicitatie kan natuurlijk niet, er moet wat leuks in zitten. En wat is nou leuker dan input van de userts die ik mag gaan overzien.
De beste input krijgt een positieve note als ik mod ben
Je hebt niet eens een UI.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet doen, want ik wil ook mod worden.
En dan maken we je blauw.quote:
Waarom wil je eigenlijk open mod worden?quote:
naatje een gladjanus?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:06 schreef O_o_ het volgende:
Waarom willen en worden al die gladjanussen van users moderator (worden) de laatste tijd?
Niet 'kuttopicquote:
heb ik op mijn laptop wel mobiel zie ik dat nergensquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet 'kuttopic' ingesteld hebben staan!
Naast de TT (boven en onder) zie je een grijs vinkje. Dat is het tvp/kuttopic knopje.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb ik op mijn laptop wel mobiel zie ik dat nergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook voor dichtmod gaanquote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk open mod worden?
Nog steeds geen kwootnoti's, maar de deadline voor het voor de schermen beïnvloeden was al voorbij, dus nu is het tijd voor achter de schermen. Ik zou zeggen: zet achter je beste beentje voor!quote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef Nizno het volgende:
Ow ik had je sollicitatie hier moeten beïnvloeden, in plaats van je sollicitatie achter de schermen te beïnvloeden zeker?
sorry @:naatje_1
Zou verder ook niet weten wie dat is. Klinkt als een nog koudere versie van @hugecoollquote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef Nizno het volgende:
maakt niet uit dat die niet aan staan @:naatje_1
het lijkt gewoon ook leuk en je weet dat ik het tegen jou heb op deze manier en niet tegen @:hugecoll bijvoorbeeld.
ja ja al gecorrigeerdquote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou verder ook niet weten wie dat is. Klinkt als een nog koudere versie van @:hugecooll
Achter beste beentje voor... voor beste achter.. eh?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds geen kwootnoti's, maar de deadline voor het voor de schermen beïnvloeden was al voorbij, dus nu is het tijd voor achter de schermen. Ik zou zeggen: zet achter je beste beentje voor!
Ik ben gewoon voor het beste beentje voor, achter, zodat men achter voor mij is.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Achter beste beentje voor... voor beste achter.. eh?
Ah. Ik zat er dus toch naast.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor het beste beentje voor, achter, zodat men achter voor mij is.
druk dan gewoon op het deleteknopje als je toch fout zit te doen... quoten ipv edittenquote:
WAT ZIT JE NOU TE HATEN DAN??quote:Op maandag 25 februari 2019 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou verder ook niet weten wie dat is. Klinkt als een nog koudere versie van @:hugecooll
Oh. Maar ik geef gewoon mijn matige fokcapaciteiten gewoon eerlijk door.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
druk dan gewoon op het deleteknopje als je toch fout zit te doen... quoten ipv editten
ja doe dat even links of rechts maar niet voor of achterquote:Op maandag 25 februari 2019 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh. Maar ik geef gewoon mijn matige fokcapaciteiten gewoon eerlijk door.
Oke. Zal er vanaf nu af aan bovenop zitten. Net zoals Naatje dat zou kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja doe dat even links of rechts maar niet voor of achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 25 februari 2019 16:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zal er vanaf nu af aan bovenop zitten. Net zoals Naatje dat zou kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |