Wat is jouw muzieksmaak?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:25 schreef sig000 het volgende:
Wanneer ik ga draaien rent 3/4 van 40+ hard weg.
Ben er nog.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:25 schreef sig000 het volgende:
Wanneer ik ga draaien rent 3/4 van 40+ hard weg.
Pit ze.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:46 schreef FANN het volgende:
Niet meer bij te lezen zoveel topics... ergens bij Disana ben ik gestopt...
Goed Nieuws Disanaen ik hoop dat ze je niet té lang laten wachten.....
Dat is weer minder. Niks ergs hoop ik?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik drink mijn thee nog effe op, ik had een kutavond......
Ziekenbezoek bij en vriend, vrouw naar huis gebracht helmaal overstuur.... nah... niet leukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is weer minder. Niks ergs hoop ik?
Aj, ik kan het me voorstellen. Drink lekker ff rustig je thee op. Hopelijk morgen weer een wat betere dag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziekenbezoek bij en vriend, vrouw naar huis gebracht helmaal overstuur.... nah... niet leuk
lang gebleven. dus tja....
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:53 schreef FANN het volgende:
morgen weer een dag...nieuwe hoop zullen ze maar zeggen...
ja thee is op, Truste!
quote:De Israëlische maanverkenner Berescheet is vrijdagochtend kort voor 03.00 uur (Nederlandse tijd) succesvol gelanceerd.
De onbemande raket vertrok vanaf ruimtevaartbasis Cape Canaveral in de Amerikaanse staat Florida.
De Berescheet zit in een raket van SpaceX, het ruimtevaartbedrijf van zakenman Elon Musk.
Berescheet is Hebreeuws voor 'in den beginne'.
Moet dat zo groot in beeldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
Nog een mooi plaatje voor @:TillyB
[ afbeelding ]
De grootste bij ter wereld, Wallace's giant bee. Ze waren bang dat-ie was uitgestorven, maar ze hebben een vrouwtje ontdekt in Indonesië.
schoorsteenveger?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:27 schreef Charmian het volgende:
morning * Charmian wacht op luchtkanalenman
nee die ventilatiekanalen in de douche en keuken en zo...ik ben nog steeds aan het wachten. Ze hebben nog 44 minutenquote:
oh die doet de cv-controle monteur er altijd bijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee die ventilatiekanalen in de douche en keuken en zo...ik ben nog steeds aan het wachten. Ze hebben nog 44 minuten
apart wel dat ze dat ook doen, het bedrijf dat nu komt deed in mijn vorige huis inderdaad de cv-ketel altijd checken. Maar ik heb nu blokverwarming en ik zie de link niet zo tussen cv naar ventilatiekanaalquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
oh die doet de cv-controle monteur er altijd bij
Nee dan is het een losstaand geheelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
apart wel dat ze dat ook doen, het bedrijf dat nu komt deed in mijn vorige huis inderdaad de cv-ketel altijd checken. Maar ik heb nu blokverwarming en ik zie de link niet zo tussen cv naar ventilatiekanaal
huh? welke spoilers en wat doen ze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het alweer gefixed?
ik lees nu op een site dat ze van alles en nog wat doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan is het een losstaand geheel
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:28 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfDKUp zie ik het ook al roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het alweer gefixed?The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
de eerste regel is zichtbaar, maar dat is alleen in de mobiele versie.. desktop is gewoon.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
huh? welke spoilers en wat doen ze?
die op mijn mobiel ziet er inderdaad funny uitquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
de eerste regel is zichtbaar, maar dat is alleen in de mobiele versie.. desktop is gewoon.
oh jij zit ook te switchenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Van topic?
FB / Spoilers kapot
jaha never mindquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:42 schreef chufi het volgende:
[..]
er zijn wel meer die dat doen hoor..
neequote:
ja echt he, en dan zijn ze uiteindelijk misschien 10 minuten bezig...nou ja de rest van de dag heb ik dan wel vrijgenomen, maar toch, dit is zo'n verspilling van tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:47 schreef pullup het volgende:
Een van de meest irritante dingen die er zijn. Wachten op dit soort lui
Precies je neemt er zo een halve dag vrij voor en dan maar hopen dat ze daadwerkelijk komenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja echt he, en dan zijn ze uiteindelijk misschien 10 minuten bezig...nou ja de rest van de dag heb ik dan wel vrijgenomen, maar toch, dit is zo'n verspilling van tijd
ik zie nu pas een busje van dat bedrijf aan komen kakken...de vraag is of ze dan bij mij beginnenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Char haar kanalen worden doorgeblazen
Misschien zijn ze bang voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie nu pas een busje van dat bedrijf aan komen kakken...de vraag is of ze dan bij mij beginnen
kneusjes zijn hetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang voor je
geen idee ik woon in een flat met 20 etages, 8 huishoudens per etage...ik denk dat zo sowieso wel 2 etages pakken. maar de afspraak was tussen 8 en 10. Ze kwamen om iets voor tienen de straat pas inrijdenquote:
ja eigenlijk wel...maar nu ik weet dat ze in da building zijn, vind ik dat ook weer watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:18 schreef chufi het volgende:
kwart over geweest inmiddels .... je kan gaan
Sta je volgende week net zo te wachten.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel...maar nu ik weet dat ze in da building zijn, vind ik dat ook weer wat
dus dat, maar hij ister heur met z'n stofzuigertjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Sta je volgende week net zo te wachten.....
Picsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, maar hij ister heur met z'n stofzuigertje
Top ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, maar hij ister heur met z'n stofzuigertje
hehe dat durf ik nietquote:
quote:
nee, hij is aan het werk, het zou wel kunnen trouwens, als hij goeie ogen heeft, oh nee nu niet meer, hij heeft zich verplaatst naar de badkamerquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
HALLO MENEER ZE IS EIGENLIJK NATURIST
Mag jij hier nog wel tikken van Tilly?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
vast wel stiekem op zn bedrijfstablet
Sas heeft alle schulden op zich genomen .. klaar over en doorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mag jij hier nog wel tikken van Tilly?
Zit je lekker te steuken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mag jij hier nog wel tikken van Tilly?
Moest die poepen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:43 schreef Charmian het volgende:
hij is weg maar goffer waarom moeten die lui ook altijd meteen mijn wc bevuilen
nee olifantenplasquote:
Heb je gezegd dat hij moest gaan zitten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee olifantenplasik weet nog niet staand of zittend
Je zegt dat ik jou zie als neanderthaler maar dat is andersom ook wel het gevalquote:
Ja dat is de man man man test in opdracht vanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:43 schreef Charmian het volgende:
hij is weg maar goffer waarom moeten die lui ook altijd meteen mijn wc bevuilen
en dan checken zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat hij moest gaan zitten?
Jij bent het ook op schoonmaak represaille gebiedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zegt dat ik jou zie als neanderthaler maar dat is andersom ook wel het gevalsjezus
ja allebei...hij was wel heel beleefd verder ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
Heeft ie wel doorgespoeld en zn handen gewassen ?
Ligt eraan.. die ene keer dat ie langskomt, is de moeite niet om ‘m nog te heropvoedenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent het ook op schoonmaak represaille gebied
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat hij moest gaan zitten?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Charmian het volgende:
maar goed, ik ga nu ff een boodschapje doen en mijn banden laten checken voor ik weer met een lek ding sta
succesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Charmian het volgende:
maar goed, ik ga nu ff een boodschapje doen en mijn banden laten checken voor ik weer met een lek ding sta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door chufi op 22-02-2019 11:33:28 ]
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:39 schreef chufi het volgende:
vandaag de dag van : kanalen zuiger, banden blazer en schappen legen
is dat nog te fixen? ff checken of mn banden nog lucht hebben.. afspraak over een uurquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:48 schreef Charmian het volgende:
[..]ah het ventieltje bleek te lekken, maar ik was op tijd. Het heeft vandaag een hoop met lucht te maken.
Dank voor het opzoeken van de links. Niet echt de moeite van het uitpluizen waard, zo te lezen, maar daar was ik al voor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moet dat zo groot in beeld![]()
![]()
Over de discussie gisteren:
UTO / [UTO SC #2587] Happie Happie Heppie Hamburgervrijdag
Iets voor en na hier begon het.
en toen hier verder
40+ / [40+ SC #1432] Boem boem.
Na dit topic was er weinig consistents meer gepost wat betreft de discussie dacht ik
ja, omdat ik op tijd was. hij zet er een nieuw ventiel in nu.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat nog te fixen? ff checken of mn banden nog lucht hebben.. afspraak over een uur
Staat je scootmobiel op de brug nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, omdat ik op tijd was. hij zet er een nieuw ventiel in nu.
Mooi dat het nog kan.. Ik heb nog spanning iigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, omdat ik op tijd was. hij zet er een nieuw ventiel in nu.
die ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Staat je scootmobiel op de brug nu?
Trauma's for life.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris die Till en Char nakend ziet look
[ afbeelding ]
Ik ook, heb het niet gekeken maar ben wel blij.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:55 schreef mario390 het volgende:
grüss gott![]()
ben blij dat mike weg ging
ik ben blij dat lotus weer allein isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, heb het niet gekeken maar ben wel blij.
quote:
Oh, dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben blij dat lotus weer allein is
Jouw schijnbaar wel, vind je lotus mooi?quote:
ja de enige mooiste daarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw schijnbaar wel, vind je lotus mooi?
Ze is in ieder geval niet lelijk.quote:
Nawww voor zo'n bekkie doen we er nog een extra dansje bij ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris die Till en Char nakend ziet look
[ afbeelding ]
Had ze een hekel aan Mike?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben blij dat lotus weer allein is
owquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nawww voor zo'n bekkie doen we er nog een extra dansje bij ook![]()
Hey Koen.quote:
Het gaat, hoest met jou, tijd geleden man.quote:
jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het gaat, hoest met jou, tijd geleden man.
14:30 richting huisquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bijna weekend. Nog even volhouden.
Geeft toch niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jadit topic ontschiet m'n aandacht te vaak
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet zo nog naar de Fysio en dan heb ik ook weekend.
sowieso was laatste maanden mijn Fok aanwezigheid ondermaatsquote:
Bij mij ook, ben heel lang afwezig geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso was laatste maanden mijn Fok aanwezigheid ondermaats
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Charmian het volgende:
ventilatiekanalen schoon, nieuw ventieltje in de band, boodschapjes gedaan...en nu lekkah niks
ik ben en blijf voornamelijk een late avond Fokker. Hooguit overdag als ik geen zin in werk hebquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij ook, ben heel lang afwezig geweest.Nu weer sporadisch aanwezig.
Lol. Ik slaap inmiddels wat vroeger tegenwoordig. En je moet wel werken he.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben en blijf voornamelijk een late avond Fokker. Hooguit overdag als ik geen zin in werk heb
mwah, iedereen waar ik iets mee zou willen is vroeg weg vandaagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol. Ik slaap inmiddels wat vroeger tegenwoordig. En je moet wel werken he.![]()
Ohw, dat is wel lekker, dan kan je je eigen ding doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, iedereen waar ik iets mee zou willen is vroeg weg vandaag
Het is wel een beetje een dubbelzinnige opmerking ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Koen66 het volgende:
al werd die opmerking elders op Fok weer verkeerd 'begrepen'
daarom ook op tijd pleitte, thuis ff bed induiken, verkouden, keelpijn, etcquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat is wel lekker, dan kan je je eigen ding doen.
Ahw, ziekies, dan zeker vroeg naar huis en lekker in bed kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom ook op tijd pleitte, thuis ff bed induiken, verkouden, keelpijn, etc
ja, ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, ziekies, dan zeker vroeg naar huis en lekker in bed kruipen.
Uitziekse.quote:
Ik las het van de week, ik wil hem ook niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:17 schreef Charmian het volgende:
er schijnt nog steeds een griepepidemie te zijn....die mag lekker langs mij heen gaan
ik hoop dat ik de mannengriep heb en niet de echtequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:17 schreef Charmian het volgende:
er schijnt nog steeds een griepepidemie te zijn....die mag lekker langs mij heen gaan
Weekend.quote:
aanstelleritus dusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop dat ik de mannengriep heb en niet de echte
quote:
Yep, ff boodschappen doen en dan ....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:21 schreef Charmian het volgende:
[..]ook alweer terug van je afspraak?
het is niet iets waar ik me ziek voor meld in ieder gevalquote:
ok das ook wel weer een goede instellingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet iets waar ik me ziek voor meld in ieder geval
Ohw, mannengriep dan ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen! U hier?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen is een universeel begripquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koen! U hier?
Beterschap.![]()
Goedemiddag allen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen is een universeel begrip
Goedemiddag L2B
Hoi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koen! U hier?
Beterschap.![]()
Goedemiddag allen.
Ja hoor en bij jou?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Chocoprinses!Alles onder controle daar?
Alles op orde hier. Koffie onder handbereik, server staat op scherp om een live mix te gaan doen vanavond en niemand vandaag die me lastigvalt.quote:
Alles geregeld dus. En saai vind ik wel lekker, hier ook rustig. Nog wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is bijna saai, maar wél lekker.
Niets bijzonders hoor, schoolvakantie van een week dus 2 bonuszonen die hier een week gaan zijn en ik denk dat mijn zoon morgen ook thuis komt dus morgen waarschijnlijk 4 jongen/mannen in huis. Dan heb ik weinig rust over het algemeen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh jee, wat kan, of gaat er zo gebeuren dan?
Ehm... Nou, succes hè. Héél veel succes maar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
Leeftijdscatergorie, 12, 16, 23, 42.Van alles wat.
Dit ja, als iemand een schuilplaats heeft.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Lijkt me dan inderdaad vrij onwaarschijnlijk dat het rustig zal blijven.
Dank.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm... Nou, succes hè. Héél veel succes maar.
Heb ik wel, maar ik mag van mijn moeder niet met vreemde mevrouwen omgaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, als iemand een schuilplaats heeft.....
Weekend.quote:
Slimme moeder.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar ik mag van mijn moeder niet met vreemde mevrouwen omgaan.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ik juig ook iedere keer als iemand weekend zeg, gewoon om te juichen want ik zelf heb dus helemaal geen zin in het weekend.![]()
Weekend is toch fijn? Leuke dingen doen, vanavond een feestjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mensen die naar het weekend uitkijken.![]()
Deis, heb jij een kelder?
Iedere dag hetzelfde. Hier momenteel ook. Als ik je goed begrijp tenminste.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mij maakt het allemaal niet uit ik heb immer weekend.
Jazeker, het is fijn als je werkt, maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weekend is toch fijn? Leuke dingen doen, vanavond een feestje![]()
Nee ik heb geen kelder, Fok wel, waarom zoek je er één?
Kelder is wel een beetje creepie, ik blijf wel gewoon hier. Ik kan goed negeren gelukkig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, het is fijn als je werkt, maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt.![]()
Chocoprinses heeft ff een schuilplaats nodig, dus vandaar de keldervraag.
Dan bof ik maar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, het is fijn als je werkt, maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt.![]()
Chocoprinses heeft ff een schuilplaats nodig, dus vandaar de keldervraag.
Yep. Het enige wat ik nog aan werken doe, is het helpen bij mijn ouders in de tuin, dat is maar 4km verderop. Verder onderneem ik niets meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedere dag hetzelfde. Hier momenteel ook. Als ik je goed begrijp tenminste.
Eigen risico dan hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kelder is wel een beetje creepie, ik blijf wel gewoon hier. Ik kan goed negeren gelukkig.
Nee, kan haar eventueel wel helpen met het laten zakken door het kruipluik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan bof ik maar.
Heb jij geen kelder voor choco?
Als jij je daarbij ok voelt is dat prima.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Het enige wat ik nog aan werken doe, is het helpen bij mijn ouders in de tuin, dat is maar 4km verderop. Verder onderneem ik niets meer.Níets!
Stuur ze naar buiten, het wordt mooi weer!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kelder is wel een beetje creepie, ik blijf wel gewoon hier. Ik kan goed negeren gelukkig.
Dat is pas creepyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, kan haar eventueel wel helpen met het laten zakken door het kruipluik.
Dat wel maar ben het ook wel gewend inmiddels. Is al een paar jaar zo met al die mannen.quote:
Ja, dat is creepy, doe ik niet hoor.quote:
Dat zal hem denk ik niet worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stuur ze naar buiten, het wordt mooi weer!
Ben er blij mee, werken heb ik nooit leuk gevonden. Maar er moest toch brood op de plank komen. Lijkt me erg fijn als je een baan hebt waar je met plezier naartoe gaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als jij je daarbij ok voelt is dat prima.![]()
Niets is momenteel ook mijn ding.
quote:
Maar het ligt er helemaal vol met van die schuimchips. Daar kan je heerlijk op maffen. Tis wel een beetje donker en ietwat aan de lage en koude kant, maar dat mag de pret van het onderduiken niet drukken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat is creepy, doe ik niet hoor.
Mensen die hun werk leuk vinden, mijn zoon is er zo 1 gelukkig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben er blij mee, werken heb ik nooit leuk gevonden. Maar er moest toch brood op de plank komen. Lijkt me erg fijn als je een baan hebt waar je met plezier naartoe gaat.
Je moet er toch iedere dag weer heen.
Bevalt het niets je?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Maar het ligt er helemaal vol met van die schuimchips. Daar kan je heerlijk op maffen. Tis wel een beetje donker en ietwat aan de lage en koude kant, maar dat mag de pret van het onderduiken niet drukken.
Mooi, da's erg belangrijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
Het niets bevalt me momenteel goed, ik kom eindelijk een beetje tot rust.
Je weet het mooi te vertellen wel.quote:
Je zal in zo'n ruimte zitten zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet het mooi te vertellen wel.
Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zal in zo'n ruimte zitten zeg.Het heet niet voor niets kruipruimte.
Nu nog wat te eten bedenken, dat is eigenlijk ook een soort van werken.
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik verklaar het weekend voor geopend.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik verklaar het weekend voor geopend.
Jeej, vooruitgang.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Het ging weer beter bij de Fysio.
??quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:52 schreef Lucky2Bastard het volgende: [..] Met alle respect voor R49 en de mensen daar, er zijn me te veel storingen en veel te veel verschillende mensen die het moeten beheren. Het werkt niet lekker.
![]()
Hallo, welkom.quote:
Ja ik dacht ik zal het maar doen als chuf het niet doet.quote:
Ik durf niet meer , zal ik nog even de linkjes naar de discussie van gisteren plaatsenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik zal het maar doen als chuf het niet doet.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik durf niet meer , zal ik nog even de linkjes naar de discussie van gisteren plaatsen
Gelukkig maar..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Neuh ik weet het nog en snap het.
Ja toch, daarom zei ik het ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Maar Peaceman is ook gewoon welkom hier..
quote:
nee hoor, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Als ik luisteraars zou willen leuren was ik wel veel actiever op fokquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je luisteraars voor je vrijdagavond show halen?
http://radio49.nl/
Ik ben nergens bang voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:09 schreef peaceman het volgende:
Bedankt
Jullie zijn ook welkom bij ons hoor. Of je moet bang zijn voor 40minners? Die zijn er ook.
ik heb allerlei fobieën om eerlijk te zijn. Zal vast bij de leeftijd horen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor.![]()
Behalve kruipruimtes.
ik ben bang voor haaienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor.![]()
Behalve kruipruimtes.
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Als ik luisteraars zou willen leuren was ik wel veel actiever op fok
Was enkel verbaasd over die bepaalde post die ik quote.
Ik ook maar doe gewoon stoer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb allerlei fobieën om eerlijk te zijn. Zal vast bij de leeftijd horen.
Begrijpbare angst.quote:
Hoest met kip?quote:
Mooi.quote:
en jij bent nog een jong blaadje zelfsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb allerlei fobieën om eerlijk te zijn. Zal vast bij de leeftijd horen.
is dat zo? Valt toch tegen hoor. Zeker als ik de kinderen hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en jij bent nog een jong blaadje zelfs
Hoi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en jij bent nog een jong blaadje zelfs
ik ben ouder, dus jij bent een jong blaadje. Punt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dat zo? Valt toch tegen hoor. Zeker als ik de kinderen hoor
dan ben ik twee keer oudquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en kinderen vinden je altijd oud, kinderen onder de 20 jaar dan iig.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben ouder, dus jij bent een jong blaadje. Punt.
Ja zeg, nou wil ik natuurlijk weten hoe oud je dan bent?quote:
Is dat een jong blaadje- of een Punt-fobie?quote:
Welkom.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat een jong blaadje- of een Punt-fobie?
44, met twee kinderen die vinden dat papa oud is . Dat ervaar ik zelfs helemaal niet altijd zo trouwensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, nou wil ik natuurlijk weten hoe oud je dan bent?
kijk, daar is nog een jong blaadjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat een jong blaadje- of een Punt-fobie?
Ik ben ook 44. Je bent niet oud, mijn kinderen zijn inmiddels 21 en 23 en weten nu dat ik niet zo oud ben nee. Komt goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
44, met twee kinderen die vinden dat papa oud is . Dat ervaar ik zelfs helemaal niet altijd zo trouwens
als jij iedereen hier een jong blaadje gaat vinden, wat zegt dat dan over jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk, daar is nog een jong blaadje
fijn om te weten dat het goed komt na mijn 50stequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook 44. Je bent niet oud, mijn kinderen zijn inmiddels 21 en 23 en weten nu dat ik niet zo oud ben nee. Komt goed.
Beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
fijn om te weten dat het goed komt na mijn 50ste
Gezellig toch? Je hangt zelf ook overal rond.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand een lok postje geplaatst daar bij jullie.. Jullie komen langzaam binnendruppelen
Klopt .. raai ook wel eens liedjes daar.. Tijdje geleden al weer wel, maar tochquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezellig toch? Je hangt zelf ook overal rond.
de TT loktequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
Heeft iemand een lok postje geplaatst daar bij jullie.. Jullie komen langzaam binnendruppelen
Ja.quote:
Kijk, niets aan het handje dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. raai ook wel eens liedjes daar.. Tijdje geleden al weer wel, maar toch
ik vind jou ook lief hoor...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
als jij iedereen hier een jong blaadje gaat vinden, wat zegt dat dan over jouw leeftijd?
Ubermensch, zo associeer ik mezelf niet hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meesten hier zitten dan toch in de ideale levensfase?
Ik associeer 40-45 tenminste altijd met übermenschen
ik ook, tot ik 46 word, dan verschuift die leeftijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meesten hier zitten dan toch in de ideale levensfase?
Ik associeer 40-45 tenminste altijd met übermenschen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind jou ook lief hoor...
En zolang ik nog voor de oudere zus van stiefdochter aangezien word geloof ik gewoon niet dat ik oud ben
44, zoals gezegd, een jong blaadjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ubermensch, zo associeer ik mezelf niet hoor.
Hoe oud is u dan?
Heerlijk jong ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
44, zoals gezegd, een jong blaadje
Ach dat zal natuurlijk altijd zo blijven ... je bent ook zoveel jonger dan Symph natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind jou ook lief hoor...
En zolang ik nog voor de oudere zus van stiefdochter aangezien word geloof ik gewoon niet dat ik oud ben
Ik krijg het gisteren bijna na me toe gewenst ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ubermensch, zo associeer ik mezelf niet hoor.
Hoe oud is u dan?
Jip, was wel ff een dingetje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg het gisteren bijna na me toe gewenst ...
zoals verwacht er ergens tussen de 40 - 45quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
44, zoals gezegd, een jong blaadje
maar 3,5 jaar hoor. En ik ben ruim 25 ouder dan zij isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dat zal natuurlijk altijd zo blijven ... je bent ook zoveel jonger dan Symph natuurlijk
Nou dat zie je nauwelijks... meen me ooit een foto langs hebben zien komen her of derquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar 3,5 jaar hoor. En ik ben ruim 25 ouder dan zij is
nee dat is skiweltcup darvor gevt het geen medaillequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratinierd Mario, Reisenslalom in Bansk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |