Wat is jouw muzieksmaak?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:25 schreef sig000 het volgende:
Wanneer ik ga draaien rent 3/4 van 40+ hard weg.
Ben er nog.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:25 schreef sig000 het volgende:
Wanneer ik ga draaien rent 3/4 van 40+ hard weg.
Pit ze.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:46 schreef FANN het volgende:
Niet meer bij te lezen zoveel topics... ergens bij Disana ben ik gestopt...
Goed Nieuws Disanaen ik hoop dat ze je niet té lang laten wachten.....
Dat is weer minder. Niks ergs hoop ik?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik drink mijn thee nog effe op, ik had een kutavond......
Ziekenbezoek bij en vriend, vrouw naar huis gebracht helmaal overstuur.... nah... niet leukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is weer minder. Niks ergs hoop ik?
Aj, ik kan het me voorstellen. Drink lekker ff rustig je thee op. Hopelijk morgen weer een wat betere dag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziekenbezoek bij en vriend, vrouw naar huis gebracht helmaal overstuur.... nah... niet leuk
lang gebleven. dus tja....
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:53 schreef FANN het volgende:
morgen weer een dag...nieuwe hoop zullen ze maar zeggen...
ja thee is op, Truste!
quote:De Israëlische maanverkenner Berescheet is vrijdagochtend kort voor 03.00 uur (Nederlandse tijd) succesvol gelanceerd.
De onbemande raket vertrok vanaf ruimtevaartbasis Cape Canaveral in de Amerikaanse staat Florida.
De Berescheet zit in een raket van SpaceX, het ruimtevaartbedrijf van zakenman Elon Musk.
Berescheet is Hebreeuws voor 'in den beginne'.
Moet dat zo groot in beeldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
Nog een mooi plaatje voor @:TillyB
[ afbeelding ]
De grootste bij ter wereld, Wallace's giant bee. Ze waren bang dat-ie was uitgestorven, maar ze hebben een vrouwtje ontdekt in Indonesië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |