Eind jaren 70 is het volgens mij en werkt nog prima.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is wel degelijk spul. Mijn eerste bascombo was een Peavey, TNT130. Is wel eens voorover van een podiumpje gedonderd, was geen probleem.
quote:
Aan de potmeters te zien wel, ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eind jaren 70 is het volgens mij en werkt nog prima.
ehm...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is 40+ radio een plan? Het station is er toch al. Kost FOK! verder niets.
Wat een leuk idee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is 40+ radio een plan? Het station is er toch al. Kost FOK! verder niets.
Trusten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin, ik ga ook maar eens fijn dromen.
[ afbeelding ]
Trusten
Je hoeft alleen maar te luisteren, de link en topic zijn zo gemaakt.quote:
Slaap ze!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Tof om van je te lezen. Buma/Sena is allemaal in orde, het is 100% legaal, dus daar ligt het probleem niet. Zou het er graag voor overhebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat een leuk idee.Nul idee in hoeverre het haalbaar is maar het proberen waard.
snap ik, hoe zie je het voor je?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als we dan vervolgens naar MUZ moeten verhuizen heeft het weinig zin.
Trusten, Scrut.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Ik ben geen mod hier natuurlijk dus heb daar weinig over te zeggen, dat laat ik mooi aan collega Sacha over maar het voorstel is ontzettend leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof om van je te lezen. Buma/Sena is allemaal in orde, het is 100% legaal, dus daar ligt het probleem niet. Zou het er graag voor overhebben.
Heb schijt aan de Buma/Sena, wat ik draai kennen ze niet daar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof om van je te lezen. Buma/Sena is allemaal in orde, het is 100% legaal, dus daar ligt het probleem niet. Zou het er graag voor overhebben.
Banners maken, R49 jingles en mensen laten kiezen wat ze willen horen. Eventueel andere DJ's aan het draaien laten. Sig is al present. Ideeën zijn welkom, ik sta voor alles open, op Nederlandstalige kroeggenres na.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier natuurlijk dus heb daar weinig over te zeggen, dat laat ik mooi aan collega Sacha over maar het voorstel is ontzettend leuk.
Met alle respect voor R49 en de mensen daar, er zijn me te veel storingen en veel te veel verschillende mensen die het moeten beheren. Het werkt niet lekker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:49 schreef chufi het volgende:
Verhuis R49 naar hiermaar dan wil ik ook mn Spaanstalige topic hier
Ikke?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:51 schreef sacha het volgende:
wil je radio 49 naar 40 plus verplaatsen?
heb jij de licenties en dergelijke?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met alle respect voor R49 en de mensen daar, er zijn me te veel storingen en veel te veel verschillende mensen die het moeten beheren. Het werkt niet lekker.
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ikke?Nee joh, ik heb mijn eigen station.
Yep, het is helemaal legaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
heb jij de licenties en dergelijke?
Mwah da's saai.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, het is helemaal legaal.
Je weet toch.quote:
Ik versta dit bijna.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:02 schreef mario390 het volgende:
[..]gevt het ook en nederlandse version
Nja, kan ook. Het gaat mij erom dat het het een bijzonder leuke toevoeging aan het 40+ gebeuren zóu kunnen geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan de boel zo opstarten hier met 16 cores.
Je hebt al station, dan kan toch iedereen met DJ aspiraties muziekjes draaien daar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja, kan ook. Het gaat mij erom dat het het een bijzonder leuke toevoeging aan het 40+ gebeuren zóu kunnen geven.
Jawel, maar ik wil ook graag weten of er animo voor is en het netjes via Sas zien te regelen. Uiteraard ook omdat het een skatje is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt al station, dan kan toch iedereen met DJ aspiraties muziekjes draaien daar.
Linkje spammen in 40+ en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |