quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat je mijn muziekjes misschien niet mooi vond
Die klinkt als caro emeraldquote:
Caro lijkt op Beth!quote:
ze lijken allemaal op elkaarquote:
je mag best klikken hoor.... ik zeg niks ......quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
Ik lig al te slapen .. klikken verboden
ze werden in brasil gefopt en naar buiten geroepen maar daar is geen party,de gezichter van de bewohner moet je zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
Ik lig al te slapen .. klikken verboden
onderzoek?quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:36 schreef Disana het volgende:
Vroeg hč. Ik moet naar het ziekenhuis, vandaar dat ik zo vroeg ben.
Gesprek met de anesthesioloog voor een kleine operatie binnenkort. En waarom ben jij zo vroeg als ik vragen mag.quote:
spannend. Ik ben altijd vroeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gesprek met de anesthesioloog voor een kleine operatie binnenkort. En waarom ben jij zo vroeg als ik vragen mag.
Vrijwillig zo vroeg wakker zijn. Mijn hobby is het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
spannend. Ik ben altijd vroeg.
werk hequote:Op donderdag 21 februari 2019 06:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrijwillig zo vroeg wakker zijn. Mijn hobby is het niet.
Dat kan ik me voorstellen. Ik wens je een goede werkdagquote:Op donderdag 21 februari 2019 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zou ook niet vrijwillig vroeg opstaan
thanks. Jij ook fijne dag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik wens je een goede werkdag
Idd, ik heb als een blok geslapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster ben je al geaccepteerd door GJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |