quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat je mijn muziekjes misschien niet mooi vond
Die klinkt als caro emeraldquote:
Caro lijkt op Beth!quote:
ze lijken allemaal op elkaarquote:
je mag best klikken hoor.... ik zeg niks ......quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
Ik lig al te slapen .. klikken verboden
ze werden in brasil gefopt en naar buiten geroepen maar daar is geen party,de gezichter van de bewohner moet je zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 02:37 schreef chufi het volgende:
Ik lig al te slapen .. klikken verboden
onderzoek?quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:36 schreef Disana het volgende:
Vroeg hè. Ik moet naar het ziekenhuis, vandaar dat ik zo vroeg ben.
Gesprek met de anesthesioloog voor een kleine operatie binnenkort. En waarom ben jij zo vroeg als ik vragen mag.quote:
spannend. Ik ben altijd vroeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gesprek met de anesthesioloog voor een kleine operatie binnenkort. En waarom ben jij zo vroeg als ik vragen mag.
Vrijwillig zo vroeg wakker zijn. Mijn hobby is het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
spannend. Ik ben altijd vroeg.
werk hequote:Op donderdag 21 februari 2019 06:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrijwillig zo vroeg wakker zijn. Mijn hobby is het niet.
Dat kan ik me voorstellen. Ik wens je een goede werkdagquote:Op donderdag 21 februari 2019 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zou ook niet vrijwillig vroeg opstaan
thanks. Jij ook fijne dag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik wens je een goede werkdag
Idd, ik heb als een blok geslapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef TillyB het volgende:
@:Ghostbuster ben je al geaccepteerd door GJ?
Oh ik zal eens kijken bij mijn vriendenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
in de UTO SC lopen ze de 40+ een beetje af te zeiken .... om geheel onterechte reden... maar goed dat weten ze zelf ook niet of nauwelijks meer..
600.000 livestories per dag te verwerkenquote:
gebeurt wel vaker daar. Niet op letten je verandert er toch niets aan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
in de UTO SC lopen ze de 40+ een beetje af te zeiken .... om geheel onterechte reden... maar goed dat weten ze zelf ook niet of nauwelijks meer..
Precies, zo vaak is het daar niet meer actiefquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker daar. Niet op letten je verandert er toch niets aan.
Klopt ..quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker daar. Niet op letten je verandert er toch niets aan.
Zelfs ik word er genoemd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
als 1e verdachtequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs ik word er genoemd.
Jij wordt als dader genoemd.quote:
van wat eigenlijk om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wordt als dader genoemd.
quote:
Je hebt Pozeldiwong weggejaagd zegt zequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
van wat eigenlijk om eerlijk te zijn...
quote:
Is ook, omdat het even over uto ging en dat was meteen onacceptabel basta chuf in de bocht. Vervolgens heeft Sly nog maandenlang PD de schuld van allerlei klonen gegeven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt Pozeldiwong weggejaagd zegt ze
oh ja...para -slyquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is ook, omdat het even over uto ging en dat was meteen onacceptabel basta chuf in de bocht. Vervolgens heeft Sly nog maandenlang PD de schuld van allerlei klonen gegeven.
Pozeldiwongquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
Gewoon zonde want PD is een leuke user
Ik heb dat niet meegekregen maar vond het wel raar dat ze zich blijkbaar zo liet wegjagenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
Gewoon zonde want PD is een leuke user
Is er eigenlijk nog tekonon op dinsdag?quote:
Da's een gimmick.quote:
misschien een trauma in het verleden opgedaan door een evil grumpy old man en dat dan de herinneringen ineens bovenkwamen en...en...en...quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen maar vond het wel raar dat ze zich blijkbaar zo liet wegjagen
Ja Sly viel Poezel debiel aan voor de rest was er niet zo veel, en de Mario/muis/Mootie ban bezorgers kunnen idd beter ophoerenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is ook, omdat het even over uto ging en dat was meteen onacceptabel basta chuf in de bocht. Vervolgens heeft Sly nog maandenlang PD de schuld van allerlei klonen gegeven.
Gezellig is anders met dat gezeik om niks toen, ergens snap ik het welquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen maar vond het wel raar dat ze zich blijkbaar zo liet wegjagen
Joh, je kunt niet alles users in een SC aardig vinden, en ze zullen jou en mij ook niet allemaal aardig vinden, en alsof ik daarop zit te wachten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
misschien een trauma in het verleden opgedaan door een evil grumpy old man en dat dan de herinneringen ineens bovenkwamen en...en...en...
Maar inderdaad. Als je van de 15 users een of twee hebt die op je moppert en de anderen zijn tof...tja ik weet het dan wel.
niet dat ik weetquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog tekonon op dinsdag?
Ok ook waar maar meestal staat ze prima haar mannetje en bijt van zich af. Maar zoals gezegd ik heb die episode wat gemist.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gezellig is anders met dat gezeik om niks toen, ergens snap ik het wel
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
misschien een trauma in het verleden opgedaan door een evil grumpy old man en dat dan de herinneringen ineens bovenkwamen en...en...en...
Maar inderdaad. Als je van de 15 users een of twee hebt die op je moppert en de anderen zijn tof...tja ik weet het dan wel.
Het laat mij eerlijk gezegd Siberisch koud wat die Sly allemaal zegt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:10 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb dat ook niet meegekregen wat Chuf zou hebben gezegd, en dat lijkt me dan eerder een grap.
Wat Sly zei was wel lelijk ja.
Maar jammer, ik mag Poezel zeer.
Pas had toch iemand gedroomd over deze SC, misschien heeft zei dat ook wel gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ook waar maar meestal staat ze prima haar mannetje en bijt van zich af. Maar zoals gezegd ik heb die episode wat gemist.
Nou mij ook idd met zijn columns eens per 2 wekenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het laat mij eerlijk gezegd Siberisch koud wat die Sly allemaal zegt.
Zoals hij over PD praatte was echt niet tof.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het laat mij eerlijk gezegd Siberisch koud wat die Sly allemaal zegt.
Ben jij een knappe vrouw? Zo niet, wegwezen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Knappe vrouwen zijn altijd welkom
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij een knappe vrouw? Zo niet, wegwezen.
Ja maar in de COS bijvoorbeeld zit je met een gezamenlijk doel soortvan. Als een sc niet gezellig/leuk is dan houdt het al snel op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ook waar maar meestal staat ze prima haar mannetje en bijt van zich af. Maar zoals gezegd ik heb die episode wat gemist.
Ik heb nog nog 'last van haar gehad, en als ik haar was zou ik mij dat niet aantrekken, laat hem gewoon lullen en lees eromheen, doe ik veelal ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zoals hij over PD praatte was echt niet tof.
Dat was met een knipoog, als je dat niet doorhebt moet je bij jezelf te rade gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar in de COS bijvoorbeeld zit je met een gezamenlijk doel soortvan. Als een sc niet gezellig/leuk is dan houdt het al snel op.
Bovendien presenteerde chuf zijn aansporingen als een soort autoriteit en werd er door de ware autoriteit niet tegenin gegaan dus kan me voorstellen dat dat niet helemaal eerlijk aanvoelt.
Ik ben het soms met een opmerking niet eens of een YT maar ik mag de mensen hier wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, je kunt niet alles users in een SC aardig vinden, en ze zullen jou en mij ook niet allemaal aardig vinden, en alsof ik daarop zit te wachten.
Lekkere mannen ook. En Willebrord voor Tilly natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Knappe vrouwen zijn altijd welkom
”MOT JE DIE GROTE LAPPEN OF LEK JE NIET MET LITERS TEGELIJK HOE ZIT DAT?”quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:09 schreef Ghostbuster het volgende:
En of ik geen moderne man ben eh? sta gewoon te skypen over maandverband in de supermarkt
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
”MOT JE DIE GROTE LAPPEN OF LEK JE NIET MET LITERS TEGELIJK HOE ZIT DAT?”
Ja vanuit Till's oogpunt zijn alle mannen knap danquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lekkere mannen ook. En Willebrord voor Tilly natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |