Oh ik zal eens kijken bij mijn vriendenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
in de UTO SC lopen ze de 40+ een beetje af te zeiken .... om geheel onterechte reden... maar goed dat weten ze zelf ook niet of nauwelijks meer..
600.000 livestories per dag te verwerkenquote:
gebeurt wel vaker daar. Niet op letten je verandert er toch niets aan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
in de UTO SC lopen ze de 40+ een beetje af te zeiken .... om geheel onterechte reden... maar goed dat weten ze zelf ook niet of nauwelijks meer..
Precies, zo vaak is het daar niet meer actiefquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker daar. Niet op letten je verandert er toch niets aan.
Klopt ..quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker daar. Niet op letten je verandert er toch niets aan.
Zelfs ik word er genoemd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
als 1e verdachtequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs ik word er genoemd.
Jij wordt als dader genoemd.quote:
van wat eigenlijk om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wordt als dader genoemd.
quote:
Je hebt Pozeldiwong weggejaagd zegt zequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
van wat eigenlijk om eerlijk te zijn...
quote:
Is ook, omdat het even over uto ging en dat was meteen onacceptabel basta chuf in de bocht. Vervolgens heeft Sly nog maandenlang PD de schuld van allerlei klonen gegeven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt Pozeldiwong weggejaagd zegt ze
oh ja...para -slyquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is ook, omdat het even over uto ging en dat was meteen onacceptabel basta chuf in de bocht. Vervolgens heeft Sly nog maandenlang PD de schuld van allerlei klonen gegeven.
Pozeldiwongquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
Gewoon zonde want PD is een leuke user
Ik heb dat niet meegekregen maar vond het wel raar dat ze zich blijkbaar zo liet wegjagenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:02 schreef TillyB het volgende:
Gewoon zonde want PD is een leuke user
Is er eigenlijk nog tekonon op dinsdag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |