sowieso was laatste maanden mijn Fok aanwezigheid ondermaatsquote:
Bij mij ook, ben heel lang afwezig geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso was laatste maanden mijn Fok aanwezigheid ondermaats
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:55 schreef Charmian het volgende:
ventilatiekanalen schoon, nieuw ventieltje in de band, boodschapjes gedaan...en nu lekkah niks
ik ben en blijf voornamelijk een late avond Fokker. Hooguit overdag als ik geen zin in werk hebquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij ook, ben heel lang afwezig geweest.Nu weer sporadisch aanwezig.
Lol. Ik slaap inmiddels wat vroeger tegenwoordig. En je moet wel werken he.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben en blijf voornamelijk een late avond Fokker. Hooguit overdag als ik geen zin in werk heb
mwah, iedereen waar ik iets mee zou willen is vroeg weg vandaagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol. Ik slaap inmiddels wat vroeger tegenwoordig. En je moet wel werken he.![]()
Ohw, dat is wel lekker, dan kan je je eigen ding doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, iedereen waar ik iets mee zou willen is vroeg weg vandaag
Het is wel een beetje een dubbelzinnige opmerking ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Koen66 het volgende:
al werd die opmerking elders op Fok weer verkeerd 'begrepen'
daarom ook op tijd pleitte, thuis ff bed induiken, verkouden, keelpijn, etcquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat is wel lekker, dan kan je je eigen ding doen.
Ahw, ziekies, dan zeker vroeg naar huis en lekker in bed kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom ook op tijd pleitte, thuis ff bed induiken, verkouden, keelpijn, etc
ja, ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, ziekies, dan zeker vroeg naar huis en lekker in bed kruipen.
Uitziekse.quote:
Ik las het van de week, ik wil hem ook niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:17 schreef Charmian het volgende:
er schijnt nog steeds een griepepidemie te zijn....die mag lekker langs mij heen gaan
ik hoop dat ik de mannengriep heb en niet de echtequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:17 schreef Charmian het volgende:
er schijnt nog steeds een griepepidemie te zijn....die mag lekker langs mij heen gaan
Weekend.quote:
aanstelleritus dusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop dat ik de mannengriep heb en niet de echte
quote:
Yep, ff boodschappen doen en dan ....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:21 schreef Charmian het volgende:
[..]ook alweer terug van je afspraak?
het is niet iets waar ik me ziek voor meld in ieder gevalquote:
ok das ook wel weer een goede instellingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet iets waar ik me ziek voor meld in ieder geval
Ohw, mannengriep dan ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet iets waar ik me ziek voor meld in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |