ja echt he, en dan zijn ze uiteindelijk misschien 10 minuten bezig...nou ja de rest van de dag heb ik dan wel vrijgenomen, maar toch, dit is zo'n verspilling van tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:47 schreef pullup het volgende:
Een van de meest irritante dingen die er zijn. Wachten op dit soort lui
Precies je neemt er zo een halve dag vrij voor en dan maar hopen dat ze daadwerkelijk komenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja echt he, en dan zijn ze uiteindelijk misschien 10 minuten bezig...nou ja de rest van de dag heb ik dan wel vrijgenomen, maar toch, dit is zo'n verspilling van tijd
ik zie nu pas een busje van dat bedrijf aan komen kakken...de vraag is of ze dan bij mij beginnenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Char haar kanalen worden doorgeblazen
Misschien zijn ze bang voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie nu pas een busje van dat bedrijf aan komen kakken...de vraag is of ze dan bij mij beginnen
kneusjes zijn hetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang voor je
geen idee ik woon in een flat met 20 etages, 8 huishoudens per etage...ik denk dat zo sowieso wel 2 etages pakken. maar de afspraak was tussen 8 en 10. Ze kwamen om iets voor tienen de straat pas inrijdenquote:
ja eigenlijk wel...maar nu ik weet dat ze in da building zijn, vind ik dat ook weer watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:18 schreef chufi het volgende:
kwart over geweest inmiddels .... je kan gaan
Sta je volgende week net zo te wachten.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel...maar nu ik weet dat ze in da building zijn, vind ik dat ook weer wat
dus dat, maar hij ister heur met z'n stofzuigertjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Sta je volgende week net zo te wachten.....
Picsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, maar hij ister heur met z'n stofzuigertje
Top ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat, maar hij ister heur met z'n stofzuigertje
hehe dat durf ik nietquote:
quote:
nee, hij is aan het werk, het zou wel kunnen trouwens, als hij goeie ogen heeft, oh nee nu niet meer, hij heeft zich verplaatst naar de badkamerquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
HALLO MENEER ZE IS EIGENLIJK NATURIST
Mag jij hier nog wel tikken van Tilly?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
vast wel stiekem op zn bedrijfstablet
Sas heeft alle schulden op zich genomen .. klaar over en doorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mag jij hier nog wel tikken van Tilly?
Zit je lekker te steuken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mag jij hier nog wel tikken van Tilly?
Moest die poepen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:43 schreef Charmian het volgende:
hij is weg maar goffer waarom moeten die lui ook altijd meteen mijn wc bevuilen
nee olifantenplasquote:
Heb je gezegd dat hij moest gaan zitten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee olifantenplasik weet nog niet staand of zittend
Je zegt dat ik jou zie als neanderthaler maar dat is andersom ook wel het gevalquote:
Ja dat is de man man man test in opdracht vanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:43 schreef Charmian het volgende:
hij is weg maar goffer waarom moeten die lui ook altijd meteen mijn wc bevuilen
en dan checken zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat hij moest gaan zitten?
Jij bent het ook op schoonmaak represaille gebiedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zegt dat ik jou zie als neanderthaler maar dat is andersom ook wel het gevalsjezus
ja allebei...hij was wel heel beleefd verder ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
Heeft ie wel doorgespoeld en zn handen gewassen ?
Ligt eraan.. die ene keer dat ie langskomt, is de moeite niet om ‘m nog te heropvoedenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent het ook op schoonmaak represaille gebied
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je gezegd dat hij moest gaan zitten?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Charmian het volgende:
maar goed, ik ga nu ff een boodschapje doen en mijn banden laten checken voor ik weer met een lek ding sta
succesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:49 schreef Charmian het volgende:
maar goed, ik ga nu ff een boodschapje doen en mijn banden laten checken voor ik weer met een lek ding sta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door chufi op 22-02-2019 11:33:28 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |