Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zal in zo'n ruimte zitten zeg.Het heet niet voor niets kruipruimte.
Nu nog wat te eten bedenken, dat is eigenlijk ook een soort van werken.
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik verklaar het weekend voor geopend.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik verklaar het weekend voor geopend.
Jeej, vooruitgang.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Het ging weer beter bij de Fysio.
??quote:Op vrijdag 22 februari 2019 01:52 schreef Lucky2Bastard het volgende: [..] Met alle respect voor R49 en de mensen daar, er zijn me te veel storingen en veel te veel verschillende mensen die het moeten beheren. Het werkt niet lekker.
![]()
Hallo, welkom.quote:
Ja ik dacht ik zal het maar doen als chuf het niet doet.quote:
Ik durf niet meer , zal ik nog even de linkjes naar de discussie van gisteren plaatsenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik zal het maar doen als chuf het niet doet.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik durf niet meer , zal ik nog even de linkjes naar de discussie van gisteren plaatsen
Gelukkig maar..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Neuh ik weet het nog en snap het.
Ja toch, daarom zei ik het ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Maar Peaceman is ook gewoon welkom hier..
quote:
nee hoor, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Als ik luisteraars zou willen leuren was ik wel veel actiever op fokquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je luisteraars voor je vrijdagavond show halen?
http://radio49.nl/
Ik ben nergens bang voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:09 schreef peaceman het volgende:
Bedankt
Jullie zijn ook welkom bij ons hoor. Of je moet bang zijn voor 40minners? Die zijn er ook.
ik heb allerlei fobieën om eerlijk te zijn. Zal vast bij de leeftijd horen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor.![]()
Behalve kruipruimtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |