Die twee van mij slopen die parkiet voor dat jij boe of bah kan zeggen.quote:
Met een beetje lekker weertje is dat een relaxed alternatief ... niet al die druktequote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben er later wel nog geweest maar niet binnen, lekker op de berg met een biertje en een jonko van de muziek genieten met beeld van heel veraf, maar wel gratis.
Ja man, gewoon op de fiets erheen, 4,3 km, rugzakje mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje lekker weertje is dat een relaxed alternatief ... niet al die drukte
Ik ken de omgeving niet, maar van een afstandje kan het ook lekker klinkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, gewoon op de fiets erheen, 4,3 km, rugzakje mee.
Ik zit thuis op 4,3 km dus, ik fiets erheen, dus.....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de omgeving niet, maar van een afstandje kan het ook lekker klinken
Da's mooi kort. Als je thuisblijft en het raam openzet hoor je het ook als de wind goed staat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, gewoon op de fiets erheen, 4,3 km, rugzakje mee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's mooi kort. Als je thuisblijft en het raam openzet hoor je het ook als de wind goed staat.
Dat kun je nu beter niet meer doen ... daar worden we te oud en breekbaar voorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben later die avond nog een keer op mijn bek gegaan met de fiets dat vergeet ik ook nooit meer.![]()
Pit ze, Mo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik gooi mijn kont nog een uur tegen de krib.
Ga je overdag wel eens slapen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
vroeg wakker worden .... ik heb ook te kort geslapen vannacht
nou ik zit er vandaag wel aan te denken ... en als het echt nodig is val ik wel in slaap op de bankquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je overdag wel eens slapen?
goed te horenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
De fysio ging weer goed vandaag, ik ga er nog steeds op vooruit.
Als je door slaapgebrek overdag zit te knikkebollen, kan je beter even gaan liggen, maar ja, ritme is ook zo naar de kloten geholpen. Ik maakt het de laatste tijd ook weer steeds iets later voordat ik naar mijn nest ga.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
nou ik zit er vandaag wel aan te denken ... en als het echt nodig is val ik wel in slaap op de bank
Top! Daar ben je gelukkig relatief goed afgekomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
De fysio ging weer goed vandaag, ik ga er nog steeds op vooruit.
bekend probleem.... doe mn best om het wat normaal te houden ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je door slaapgebrek overdag zit te knikkebollen, kan je beter even gaan liggen, maar ja, ritme is ook zo naar de kloten geholpen. Ik maakt het de laatste tijd ook weer steeds iets later voordat ik naar mijn nest ga.
Het is ook alweer ruim 2,5 maand geleden. Maar ik ben blij dat ik goed herstel, zonder kruk lopen gaat ook steeds beter.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top! Daar ben je gelukkig relatief goed afgekomen.
Erg fijn dat je die krukken minder vaak nodig hebt. Klote dingen, maar ja, soms noodzakelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook alweer ruim 2,5 maand geleden. Maar ik ben blij dat ik goed herstel, zonder kruk lopen gaat ook steeds beter.
Gelukkig hebben ze mijn been zo geopereerd dat ik hem wel maag belasten Ik heb nu één kruk nodig, voornamelijk voor mijn evenwicht.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg fijn dat je die krukken minder vaak nodig hebt. Klote dingen, maar ja, soms noodzakelijk.
Zeker lastig nog met opstaan uit bed, stoel en bank.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze mijn been zo geopereerd dat ik hem wel maag belasten Ik heb nu één kruk nodig, voornamelijk voor mijn evenwicht.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*espresso gaat zetten mét kopje*
Valt nu wel mee, mijn arm wordt ook steeds sterker dus ik kan mij beter afzetten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker lastig nog met opstaan uit bed, stoel en bank.
Straks laat je behang los.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Lang leven de stoomreiniger, mijn fornhuis ziet er weer uit als nieuw.
nu mijn fornuis nogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Lang leven de stoomreiniger, mijn fornhuis ziet er weer uit als nieuw.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:44 schreef sacha het volgende:
[..]
die ging stroom halen bij het spoor
Nou das niet aardigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Goedemorgen Mario Naomi met een dikke reet
ff checkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die gaat blij worden in Till haar topic zo
Heb je dat van GJ gezien met z’n contractquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die gaat blij worden in Till haar topic zo
Zij heeft niets te verliezen, zij heeft alleen een konijn, zeven vissen en een konijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je dat van GJ gezien met z’n contract
Oh nee wel dat Huishoudbeurs geweldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je dat van GJ gezien met z’n contract
Mijn fornhuis hangt niet aan de muur.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij heeft niets te verliezen, zij heeft alleen een konijn, zeven vissen en een konijn.
ach valt mee hij is niet zo aanwezigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
ik vond het wel meevallen... Ik blij dat ik niet naar de huishoudbeurs ga... alleen al om die GJ te mijden
superbathduckyquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Even je cv omzetten in het Engels, dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
ik heb hem alleen nog maar in het Engelsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Even je cv omzetten in het Engels, dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar zou hij principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn of zo?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]achter dat laatste konijn kwam nog een hok/hek
Your sincerely,quote:
Evolutionair gezien zou dat wel een voordelige eigenschap moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zou hij principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn of zo?
Ja dat dacht ik ook al, hoe komt ie anders aan zoveel kinderen, en hij gaat er blijkbaar vanuit dat Mris ook zwanger raakt anders begin je niet aan zo’n contract.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zou hij principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn of zo?
Echtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh met dat schaap Mariska op de bank jakolere dat er nog steeds vrouwen intrappen ook
Kijk aan, dat schiet al opquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Your sincerely,
Badass Badingducky
Wat een dom wijf zeg onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echtze hangt nog de hele dag in z’n hol ook, elke story wordt ze in getagd
Ik weet niet of de evolutie er mee gediend wordt als de mensheid meer als GJ zou worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Evolutionair gezien zou dat wel een voordelige eigenschap moeten zijn.
Dat lijkt me niet, maar zo werkt evolutie wel natuurlijk. Uiteindelijk winnen de genen die zich het meest voortplanten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet of de evolutie er mee gediend wordt als de mensheid meer als GJ zou worden.
We're doomed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar zo werkt evolutie wel natuurlijk. Uiteindelijk winnen de genen die zich het meest voortplanten.
Ik denk niet dat hij dat als zijn verantwoordelijkheid ziet. Die maakt er zo nog 5 bij de komende 10 jaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef TillyB het volgende:
Snap uberhaupt niet dat ie zich nog niet heeft laten steriliseren die lamlul
Gelezenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:30 schreef Recce het volgende:
Heb je al gezien dat Ricciardo z'n achtervleugel verloor? Levensgevaarlijk.
https://www.formula1.com/(...)ar-wing_failure.html
Als het zo doorgaat sta je binnenkort weer sneeuw te ruimenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou tuinierenkolere koude wind zeg
Ja waar moet je anders insta stories over makenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat als zijn verantwoordelijkheid ziet. Die maakt er zo nog 5 bij de komende 10 jaar.
Vrijdag zaterdag weer roten punkten!!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat sta je binnenkort weer sneeuw te ruimen
Ik zal hem eens volgen op Insta, erger je rotquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja waar moet je anders insta stories over maken
Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Ik had nog wel een paar leuke klusjes gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Verzin wel even een binnen activiteit
Niet weer verhuizen hoor, we bellen nu de rijdende rechter welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef mootie het volgende:
Fuckies, ik zie nu pas dat de schutting tussen mij en de buren gewoon een cm of 60 mijn kant op is geschoven
Whut?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef mootie het volgende:
Fuckies, ik zie nu pas dat de schutting tussen mij en de buren gewoon een cm of 60 mijn kant op is geschoven
Ik kom wel even met mijn schuurmachinequote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Ik had nog wel een paar leuke klusjes gehad.
Dan kun je 'm afbreken, staat op jouw grond nu.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef mootie het volgende:
Van wat je post is het trouwens opvallend dat Huub goed z'n best doet om niemand op de foto te zetten. Probeert-ie te voorkomen dat z'n vrouw jaloers wordt?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja waar moet je anders insta stories over maken
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef mootie het volgende:
Ja dan hoef je je nooit te vervelen met die 600 stories per dagquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal hem eens volgen op Insta, erger je rot
Die heb ik wel liggen, kan je ook een beetje stucen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kom wel even met mijn schuurmachine
Nee daarom ik gebruik het als een soort entertainment nieuws bulletinquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dan hoef je je nooit te vervelen met die 600 stories per dag
Oh ja hij heeft nooit echt iemand in beeld eigenlijk, dat zal bestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van wat je post is het trouwens opvallend dat Huub goed z'n best doet om niemand op de foto te zetten. Probeert-ie te voorkomen dat z'n vrouw jaloers wordt?
De baan die hij nu heeft is wel een huwelijks'killer'.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ja hij heeft nooit echt iemand in beeld eigenlijk, dat zal best
Je moet eerst z'n contract tekenen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF moet ik nog goedgekeurd worden
[ afbeelding ]
Geen idee. Was net bij de andere buurvrouw koffiedrinken, toen viel me op dat haar tuin zo breed was. Zij grenst niet aan mij.quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet eerst z'n contract tekenen.
De schutting aan de kant van die oude kerel of bij Juffrouw Stoney?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee. Was net bij de andere buurvrouw koffiedrinken, toen viel me op dat haar tuin zo breed was. Zij grenst niet aan mij.
Dus thuis even gekeken, en de schutting staat echt een cm of 60 á 70 mijn kant uit. Vind ik wel verdomd veel.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Stoney, op googlemaps zie je het vrij goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De schutting aan de kant van die oude kerel of bij Juffrouw Stoney?
Zag je pas die story van Robin over dat ie zogenaamd z’n koffer aan het inpakken was en hij onderussen zat te whatsappen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De baan die hij nu heeft is wel een huwelijks'killer'.
Nou dat wel weerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is zo'n Corvette niets voor jou?
Hij checkt eerst of het geen Ex is natuurlijk alle mannen zijn veiligquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef TillyB het volgende:
[..]doet ie vast wel, hoe meer volgers hoe meer aandacht
Woont zij op 4?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoney, op googlemaps zie je het vrij goed.
Op nummer 7, die bleef in een keer weg van school en niemand wist waarof ze was gebleven.quote:
Voor haar hoop ik dat hij z'n wilde haren een beetje kwijt is. Ik kende iemand met een soortgelijke baan en die zei dat als je in het buitenland was, bij welk project dan ook, die middernachtelijke klop op de hotelkamerdeur komt altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zag je pas die story van Robin over dat ie zogenaamd z’n koffer aan het inpakken was en hij onderussen zat te whatsappen?
Ik vind stomquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat Win de zooi barricaderen met bierblikjes
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat Win de zooi barricaderen met bierblikjes
Ja je staat ook wel in je recht als je bezwaar maakt maar jaquote:
Het komt wel neer op een paar vierkante meter. En ik houd van tuin, zij heeft een enorme puinhoop.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je staat ook wel in je recht als je bezwaar maakt maar ja
Wtfquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor haar hoop ik dat hij z'n wilde haren een beetje kwijt is. Ik kende iemand met een soortgelijke baan en die zei dat als je in het buitenland was, bij welk project dan ook, die middernachtelijke klop op de hotelkamerdeur komt altijd.
Is gewoon een afdakje wat half uitelkaar is gevallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft zij een uitbouw of zo? Of is dat betegeld?
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Voxs het volgende:
Tenzij zo vastgelegd door de verhuurder.
kadaster.
60 cm is wel veel. Met de nieuw schutting van vorig jaar, ook zo'n 35 cm weer teruggenomen
Maar je ziet duidelijk dat de schutting totaaaaal niet in het midden van de schuur zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je ziet duidelijk dat de schutting totaaaaal niet in het midden van de schuur zit.
Waarom heb jij dit niet eerder geconstateerd.
Oh dat wist ik niet..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.
Yep. Overal naartoe reizen waar formats van hen worden geproduceerd en dan een beetje belangrijk doen.quote:
Samen met Rekkie. Daar had ik ook wat meer scherpte van verwachtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut is eigenlijk nu drager van de kosten van de nieuwe schutting door deze fatale fout
Omdat ik wel heel erg in moet zoomen met Googlequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je ziet duidelijk dat de schutting totaaaaal niet in het midden van de schuur zit.
Waarom heb jij dit niet eerder geconstateerd.
Ik heb net namens jou een bod op die stink-Corvette met gare koppakking gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut is eigenlijk nu drager van de kosten van de nieuwe schutting door deze fatale fout
Ook even op je huurcontract/huurspecificatie kijken of de oppervlakte van de tuin overeenkomt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef mootie het volgende:
Nu even mijn beklag doen bij mijn moeder
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net namens jou een bod op die stink-Corvette met gare koppakking gedaan.
wat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zitten midden in een grondoorlog.
Ja, hij adverteerde ermee dat het een prima auto was maar dat-ie wel wat veel koelvloeistof 'verbruikte'. Dat is geen goed teken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Koppakking is wel heel lelijk dan moet de hele motor uit mekaar
Nee dat is iets waar je normaal een koop op laat gaan, koelvloeistof sporenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij adverteerde ermee dat het een prima auto was maar dat-ie wel wat veel koelvloeistof 'verbruikte'. Dat is geen goed teken.
Landje pik.quote:
Er was ook al eens een instastory met veel rook na een lange snelle rit op de Autobahnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is iets waar je normaal een koop op laat gaan, koelvloeistof sporen
Hier had ik ook bijna last met rook uit de keuken, rijst drooggekookt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was ook al eens een instastory met veel rook na een lange snelle rit op de Autobahn
Je bent alweer rijst aan het koken voor morgen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier had ik ook bijna last met rook uit de keuken, rijst drooggekookt.
Had je die Indo manier gedaan? met het water er in laten kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier had ik ook bijna last met rook uit de keuken, rijst drooggekookt.
Nee joh alleen de kop eraf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Koppakking is wel heel lelijk dan moet de hele motor uit mekaar
Voor goede nassi moet je de rijst lekker laten afkoelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent alweer rijst aan het koken voor morgen?
Ja water koken en de rijst ernaast zetten werkt niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Had je die Indo manier gedaan? met het water er in laten koken
Jij gaat spijt krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, even doorgeven dat zij het zelf mogen doen met een week de tijd, en zo niet doe je het zelf en is ie weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan kun je 'm afbreken, staat op jouw grond nu.
Voel je al beter?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, even doorgeven dat zij het zelf mogen doen met een week de tijd, en zo niet doe je het zelf en is ie weg.
Maar als je gehuurd woont zou ik dat niet doen, dan beter de eigenaar even inschakelen.
Ja, nog niet optimaal, maar wel een stuk aangenamer.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, nog niet optimaal, maar wel een stuk aangenamer.
De chocomelk is in de aanbieding. Mijn kast staat redelijk vol.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk toch maar even snel een paar kleine boodschappen doen, heb iig extra yoghurt nodig.
Drink ik nooit, de enige zuivel die ik blief is volle yoghurt naturel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De chocomelk is in de aanbieding. Mijn kast staat redelijk vol.
Zuurpruim.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drink ik nooit, de enige zuivel die ik blief is volle yoghurt naturel.
doe dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk toch maar even snel een paar kleine boodschappen doen, heb iig extra yoghurt nodig.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Giel Beelen onthuld zijn 6pack om 4 uur op Youtube mocht iemand interesse hebben
Ja soort trainingsprogramma heeft hij gevolgdquote:
en bedankt hèquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben de vrouwen ook wat hier![]()
[ afbeelding ]
hoezo? man man ganz normale reetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Naomi gezien met haar dikke reet?
Hij had gewoon een andere bril kunnen nemen, meteen 50% beter. Maar waarom heeft ie dit gedaan dan? Gaat ie ook tegen iemand vechten?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben de vrouwen ook wat hier![]()
[ afbeelding ]
Nou wel een dikke reet maar niet slechtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo? man man ganz normale reet
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Haar vriendinnen hebben ook dikke reten, dat is wel weer handig voor de foto
meisjes met dunne reet vallen me door de handquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Haar vriendinnen hebben ook dikke reten, dat is wel weer handig voor de foto
Ja zo is dat Manon ook leuk eh met mijn Brenniequote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
meisjes met dunne reet vallen me door de hand
Oostenrijkse vrouwen zijn ook niet mager toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
meisjes met dunne reet vallen me door de hand
Nou die vriendin van mij weegt 51 kiloquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oostenrijkse vrouwen zijn ook niet mager toch?
somige welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
somige de van de kut vegan houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja maar niet zoals Duitsers, die hebben meer dikke mensenquote:
Zou toch 16:00 online komen? Nou waar is ie dan? (ja nou zit ik toch te kijkenquote:
Ja hoe gaat dat? ik zit ook te wachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou toch 16:00 online komen? Nou waar is ie dan? (ja nou zit ik toch te kijken)
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hoe gaat dat? ik zit ook te wachten
Ik ook niet, Sasha ligt op bed ervoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietZou op zijn YT kanaal komen, maar ik zie niks
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, dat ziet er toch niet uit?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet, Sasha ligt op bed ervoor
Ja echt een debiel, valt wel mee zegt mijn dochter als je hem volgtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh god die JayJay teringBoskezó'n hekel aan die vent
quote:
Kan 'm niet uitttttttttstaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt een debiel, valt wel mee zegt mijn dochter als je hem volgt
Vooral boven de nek.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort anabolen kleuter
[ afbeelding ]
ik ben van de bank gegleden hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]![]()
Ik was helemaal onder de indruk van die gespierde paling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben van de bank gegleden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben van de bank gegleden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
yep in en uurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gefeliciteerdga je op bezoek vandaag?
ik kann nglish nur dit kann ik niet vertalen, wat bedoelt dat precies??quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Vader Mario...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:23 schreef mario390 het volgende:
DANKEEE,ik ben zo blij dat hem zo goed gaat
Ohhh 1 dag maar zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je snapchat? Kreeg net deze meldung
[ afbeelding ]
Kan je filteren bij Morris
Glückwunsch!quote:
Ik zal hem straks even schietenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
hmm weet ik niet, sommige filters blijven heel lang staan
heb ik maar heb lange niet gekijktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je snapchat? Kreeg net deze meldung
[ afbeelding ]
Kan je filteren bij Morris
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gefeliciteerd, Mario!
[ afbeelding ]
Sla mij gemakshalve maar gewoon over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Mario kan zijn vader feliciteren namens:
TillyB
sacha
Gooddeal
chufi
Ghostbuster
Lucky2Bastard
Superbadeendje
Ik denk dat het met de stream te maken heeft die er vorige week uit lag.. maar Argentijnen zijn ook niet de beste met hun Engels of is dit de twitter translate ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
and feed goes off 5 am as last week. live feed camera fixed at 5 am even a week ago camera were fixed after 12 pm.
Oh, stik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sla mij gemakshalve maar gewoon over.![]()
google oversetzer ,de text is van bigbrother forumquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de stream te maken heeft die er vorige week uit lag.. maar Argentijnen zijn ook niet de beste met hun Engels of is dit de twitter translate ?
het is toch zo dat vannacht europatijd 5 00 bedoelt is en het gaat nur tot 12 00 middag arg.Tijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de stream te maken heeft die er vorige week uit lag.. maar Argentijnen zijn ook niet de beste met hun Engels of is dit de twitter translate ?
Welke BB? Brasil of Spanje?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
google oversetzer ,de text is van bigbrother forum
Wegspoelen met bier.quote:
Dat volg ik niet de Engelse versie.. Misschien moet je het spapaars vragenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
englische big brother forum,spapaars is admin of mod
Ik moet gewoon iets voor mijn keel hebben, hij is ruw, schor en droog.quote:
nee bedooelt is wel de stream van Argentinie "Por Amor or por dineiroquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat volg ik niet de Engelse versie.. Misschien moet je het spapaars vragen
Minder roken en meer drinkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon iets voor mijn keel hebben, hij is ruw, schor en droog.
Hard snoepje, daarmee komen de zuigreflexen op gang. Hard dropje ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon iets voor mijn keel hebben, hij is ruw, schor en droog.
Je moet zuigen, kreng.quote:
Dan zou ik dus mijn leven moeten 'beteren'.quote:
Moet ik ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou ik dus mijn leven moeten 'beteren'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |