quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:44 schreef sacha het volgende:
[..]
die ging stroom halen bij het spoor
Nou das niet aardigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Goedemorgen Mario Naomi met een dikke reet
ff checkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die gaat blij worden in Till haar topic zo
Heb je dat van GJ gezien met z’n contractquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die gaat blij worden in Till haar topic zo
Zij heeft niets te verliezen, zij heeft alleen een konijn, zeven vissen en een konijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je dat van GJ gezien met z’n contract
Oh nee wel dat Huishoudbeurs geweldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je dat van GJ gezien met z’n contract
Mijn fornhuis hangt niet aan de muur.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij heeft niets te verliezen, zij heeft alleen een konijn, zeven vissen en een konijn.
ach valt mee hij is niet zo aanwezigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
ik vond het wel meevallen... Ik blij dat ik niet naar de huishoudbeurs ga... alleen al om die GJ te mijden
superbathduckyquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Even je cv omzetten in het Engels, dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
ik heb hem alleen nog maar in het Engelsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Even je cv omzetten in het Engels, dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar zou hij principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn of zo?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]achter dat laatste konijn kwam nog een hok/hek
Your sincerely,quote:
Evolutionair gezien zou dat wel een voordelige eigenschap moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zou hij principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |