quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:44 schreef sacha het volgende:
[..]
die ging stroom halen bij het spoor
Nou das niet aardigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Goedemorgen Mario Naomi met een dikke reet
ff checkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die gaat blij worden in Till haar topic zo
Heb je dat van GJ gezien met z’n contractquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die gaat blij worden in Till haar topic zo
Zij heeft niets te verliezen, zij heeft alleen een konijn, zeven vissen en een konijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je dat van GJ gezien met z’n contract
Oh nee wel dat Huishoudbeurs geweldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je dat van GJ gezien met z’n contract
Mijn fornhuis hangt niet aan de muur.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij heeft niets te verliezen, zij heeft alleen een konijn, zeven vissen en een konijn.
ach valt mee hij is niet zo aanwezigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
ik vond het wel meevallen... Ik blij dat ik niet naar de huishoudbeurs ga... alleen al om die GJ te mijden
superbathduckyquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Even je cv omzetten in het Engels, dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
ik heb hem alleen nog maar in het Engelsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Even je cv omzetten in het Engels, dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar zou hij principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn of zo?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef TillyB het volgende:
[..]achter dat laatste konijn kwam nog een hok/hek
Your sincerely,quote:
Evolutionair gezien zou dat wel een voordelige eigenschap moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zou hij principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn of zo?
Ja dat dacht ik ook al, hoe komt ie anders aan zoveel kinderen, en hij gaat er blijkbaar vanuit dat Mris ook zwanger raakt anders begin je niet aan zo’n contract.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zou hij principieel tegen voorbehoedsmiddelen zijn of zo?
Echtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh met dat schaap Mariska op de bank jakolere dat er nog steeds vrouwen intrappen ook
Kijk aan, dat schiet al opquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Your sincerely,
Badass Badingducky
Wat een dom wijf zeg onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echtze hangt nog de hele dag in z’n hol ook, elke story wordt ze in getagd
Ik weet niet of de evolutie er mee gediend wordt als de mensheid meer als GJ zou worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Evolutionair gezien zou dat wel een voordelige eigenschap moeten zijn.
Dat lijkt me niet, maar zo werkt evolutie wel natuurlijk. Uiteindelijk winnen de genen die zich het meest voortplanten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet of de evolutie er mee gediend wordt als de mensheid meer als GJ zou worden.
We're doomed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar zo werkt evolutie wel natuurlijk. Uiteindelijk winnen de genen die zich het meest voortplanten.
Ik denk niet dat hij dat als zijn verantwoordelijkheid ziet. Die maakt er zo nog 5 bij de komende 10 jaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef TillyB het volgende:
Snap uberhaupt niet dat ie zich nog niet heeft laten steriliseren die lamlul
Gelezenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:30 schreef Recce het volgende:
Heb je al gezien dat Ricciardo z'n achtervleugel verloor? Levensgevaarlijk.
https://www.formula1.com/(...)ar-wing_failure.html
Als het zo doorgaat sta je binnenkort weer sneeuw te ruimenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou tuinierenkolere koude wind zeg
Ja waar moet je anders insta stories over makenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat als zijn verantwoordelijkheid ziet. Die maakt er zo nog 5 bij de komende 10 jaar.
Vrijdag zaterdag weer roten punkten!!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat sta je binnenkort weer sneeuw te ruimen
Ik zal hem eens volgen op Insta, erger je rotquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja waar moet je anders insta stories over maken
Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Ik had nog wel een paar leuke klusjes gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Verzin wel even een binnen activiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |