ik ben van de bank gegleden hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]![]()
Ik was helemaal onder de indruk van die gespierde paling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben van de bank gegleden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben van de bank gegleden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
yep in en uurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gefeliciteerdga je op bezoek vandaag?
ik kann nglish nur dit kann ik niet vertalen, wat bedoelt dat precies??quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Vader Mario...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:23 schreef mario390 het volgende:
DANKEEE,ik ben zo blij dat hem zo goed gaat
Ohhh 1 dag maar zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je snapchat? Kreeg net deze meldung
[ afbeelding ]
Kan je filteren bij Morris
Glückwunsch!quote:
Ik zal hem straks even schietenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
hmm weet ik niet, sommige filters blijven heel lang staan
heb ik maar heb lange niet gekijktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je snapchat? Kreeg net deze meldung
[ afbeelding ]
Kan je filteren bij Morris
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gefeliciteerd, Mario!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |