ik ben van de bank gegleden hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]![]()
Ik was helemaal onder de indruk van die gespierde paling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben van de bank gegleden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben van de bank gegleden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
yep in en uurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gefeliciteerdga je op bezoek vandaag?
ik kann nglish nur dit kann ik niet vertalen, wat bedoelt dat precies??quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Vader Mario...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:23 schreef mario390 het volgende:
DANKEEE,ik ben zo blij dat hem zo goed gaat
Ohhh 1 dag maar zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je snapchat? Kreeg net deze meldung
[ afbeelding ]
Kan je filteren bij Morris
Glückwunsch!quote:
Ik zal hem straks even schietenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
hmm weet ik niet, sommige filters blijven heel lang staan
heb ik maar heb lange niet gekijktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je snapchat? Kreeg net deze meldung
[ afbeelding ]
Kan je filteren bij Morris
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gefeliciteerd, Mario!
[ afbeelding ]
Sla mij gemakshalve maar gewoon over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Mario kan zijn vader feliciteren namens:
TillyB
sacha
Gooddeal
chufi
Ghostbuster
Lucky2Bastard
Superbadeendje
Ik denk dat het met de stream te maken heeft die er vorige week uit lag.. maar Argentijnen zijn ook niet de beste met hun Engels of is dit de twitter translate ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
and feed goes off 5 am as last week. live feed camera fixed at 5 am even a week ago camera were fixed after 12 pm.
Oh, stik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sla mij gemakshalve maar gewoon over.![]()
google oversetzer ,de text is van bigbrother forumquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de stream te maken heeft die er vorige week uit lag.. maar Argentijnen zijn ook niet de beste met hun Engels of is dit de twitter translate ?
het is toch zo dat vannacht europatijd 5 00 bedoelt is en het gaat nur tot 12 00 middag arg.Tijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de stream te maken heeft die er vorige week uit lag.. maar Argentijnen zijn ook niet de beste met hun Engels of is dit de twitter translate ?
Welke BB? Brasil of Spanje?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
google oversetzer ,de text is van bigbrother forum
Wegspoelen met bier.quote:
Dat volg ik niet de Engelse versie.. Misschien moet je het spapaars vragenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
englische big brother forum,spapaars is admin of mod
Ik moet gewoon iets voor mijn keel hebben, hij is ruw, schor en droog.quote:
nee bedooelt is wel de stream van Argentinie "Por Amor or por dineiroquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat volg ik niet de Engelse versie.. Misschien moet je het spapaars vragen
Minder roken en meer drinkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon iets voor mijn keel hebben, hij is ruw, schor en droog.
Hard snoepje, daarmee komen de zuigreflexen op gang. Hard dropje ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon iets voor mijn keel hebben, hij is ruw, schor en droog.
Je moet zuigen, kreng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |