Woont zij op 4?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoney, op googlemaps zie je het vrij goed.
Op nummer 7, die bleef in een keer weg van school en niemand wist waarof ze was gebleven.quote:
Voor haar hoop ik dat hij z'n wilde haren een beetje kwijt is. Ik kende iemand met een soortgelijke baan en die zei dat als je in het buitenland was, bij welk project dan ook, die middernachtelijke klop op de hotelkamerdeur komt altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zag je pas die story van Robin over dat ie zogenaamd z’n koffer aan het inpakken was en hij onderussen zat te whatsappen?
Ik vind stomquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat Win de zooi barricaderen met bierblikjes
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat Win de zooi barricaderen met bierblikjes
Ja je staat ook wel in je recht als je bezwaar maakt maar jaquote:
Het komt wel neer op een paar vierkante meter. En ik houd van tuin, zij heeft een enorme puinhoop.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je staat ook wel in je recht als je bezwaar maakt maar ja
Wtfquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor haar hoop ik dat hij z'n wilde haren een beetje kwijt is. Ik kende iemand met een soortgelijke baan en die zei dat als je in het buitenland was, bij welk project dan ook, die middernachtelijke klop op de hotelkamerdeur komt altijd.
Is gewoon een afdakje wat half uitelkaar is gevallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft zij een uitbouw of zo? Of is dat betegeld?
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Voxs het volgende:
Tenzij zo vastgelegd door de verhuurder.
kadaster.
60 cm is wel veel. Met de nieuw schutting van vorig jaar, ook zo'n 35 cm weer teruggenomen
Maar je ziet duidelijk dat de schutting totaaaaal niet in het midden van de schuur zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je ziet duidelijk dat de schutting totaaaaal niet in het midden van de schuur zit.
Waarom heb jij dit niet eerder geconstateerd.
Oh dat wist ik niet..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.
Yep. Overal naartoe reizen waar formats van hen worden geproduceerd en dan een beetje belangrijk doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |