Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Ik had nog wel een paar leuke klusjes gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Verzin wel even een binnen activiteit
Niet weer verhuizen hoor, we bellen nu de rijdende rechter welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef mootie het volgende:
Fuckies, ik zie nu pas dat de schutting tussen mij en de buren gewoon een cm of 60 mijn kant op is geschoven
Whut?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef mootie het volgende:
Fuckies, ik zie nu pas dat de schutting tussen mij en de buren gewoon een cm of 60 mijn kant op is geschoven
Ik kom wel even met mijn schuurmachinequote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen. Ik had nog wel een paar leuke klusjes gehad.
Dan kun je 'm afbreken, staat op jouw grond nu.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef mootie het volgende:
Van wat je post is het trouwens opvallend dat Huub goed z'n best doet om niemand op de foto te zetten. Probeert-ie te voorkomen dat z'n vrouw jaloers wordt?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja waar moet je anders insta stories over maken
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef mootie het volgende:
Ja dan hoef je je nooit te vervelen met die 600 stories per dagquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal hem eens volgen op Insta, erger je rot
Die heb ik wel liggen, kan je ook een beetje stucen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kom wel even met mijn schuurmachine
Nee daarom ik gebruik het als een soort entertainment nieuws bulletinquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dan hoef je je nooit te vervelen met die 600 stories per dag
Oh ja hij heeft nooit echt iemand in beeld eigenlijk, dat zal bestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van wat je post is het trouwens opvallend dat Huub goed z'n best doet om niemand op de foto te zetten. Probeert-ie te voorkomen dat z'n vrouw jaloers wordt?
De baan die hij nu heeft is wel een huwelijks'killer'.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ja hij heeft nooit echt iemand in beeld eigenlijk, dat zal best
Je moet eerst z'n contract tekenen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF moet ik nog goedgekeurd worden
[ afbeelding ]
Geen idee. Was net bij de andere buurvrouw koffiedrinken, toen viel me op dat haar tuin zo breed was. Zij grenst niet aan mij.quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet eerst z'n contract tekenen.
De schutting aan de kant van die oude kerel of bij Juffrouw Stoney?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee. Was net bij de andere buurvrouw koffiedrinken, toen viel me op dat haar tuin zo breed was. Zij grenst niet aan mij.
Dus thuis even gekeken, en de schutting staat echt een cm of 60 á 70 mijn kant uit. Vind ik wel verdomd veel.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Stoney, op googlemaps zie je het vrij goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De schutting aan de kant van die oude kerel of bij Juffrouw Stoney?
Zag je pas die story van Robin over dat ie zogenaamd z’n koffer aan het inpakken was en hij onderussen zat te whatsappen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De baan die hij nu heeft is wel een huwelijks'killer'.
Nou dat wel weerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is zo'n Corvette niets voor jou?
Hij checkt eerst of het geen Ex is natuurlijk alle mannen zijn veiligquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef TillyB het volgende:
[..]doet ie vast wel, hoe meer volgers hoe meer aandacht
Woont zij op 4?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoney, op googlemaps zie je het vrij goed.
Op nummer 7, die bleef in een keer weg van school en niemand wist waarof ze was gebleven.quote:
Voor haar hoop ik dat hij z'n wilde haren een beetje kwijt is. Ik kende iemand met een soortgelijke baan en die zei dat als je in het buitenland was, bij welk project dan ook, die middernachtelijke klop op de hotelkamerdeur komt altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zag je pas die story van Robin over dat ie zogenaamd z’n koffer aan het inpakken was en hij onderussen zat te whatsappen?
Ik vind stomquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat Win de zooi barricaderen met bierblikjes
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat Win de zooi barricaderen met bierblikjes
Ja je staat ook wel in je recht als je bezwaar maakt maar jaquote:
Het komt wel neer op een paar vierkante meter. En ik houd van tuin, zij heeft een enorme puinhoop.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je staat ook wel in je recht als je bezwaar maakt maar ja
Wtfquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor haar hoop ik dat hij z'n wilde haren een beetje kwijt is. Ik kende iemand met een soortgelijke baan en die zei dat als je in het buitenland was, bij welk project dan ook, die middernachtelijke klop op de hotelkamerdeur komt altijd.
Is gewoon een afdakje wat half uitelkaar is gevallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft zij een uitbouw of zo? Of is dat betegeld?
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:57 schreef Voxs het volgende:
Tenzij zo vastgelegd door de verhuurder.
kadaster.
60 cm is wel veel. Met de nieuw schutting van vorig jaar, ook zo'n 35 cm weer teruggenomen
Maar je ziet duidelijk dat de schutting totaaaaal niet in het midden van de schuur zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je ziet duidelijk dat de schutting totaaaaal niet in het midden van de schuur zit.
Waarom heb jij dit niet eerder geconstateerd.
Oh dat wist ik niet..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is één eigenaar, hè? In het kadaster zijn dan vaak alle tuinen één.
Yep. Overal naartoe reizen waar formats van hen worden geproduceerd en dan een beetje belangrijk doen.quote:
Samen met Rekkie. Daar had ik ook wat meer scherpte van verwachtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut is eigenlijk nu drager van de kosten van de nieuwe schutting door deze fatale fout
Omdat ik wel heel erg in moet zoomen met Googlequote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je ziet duidelijk dat de schutting totaaaaal niet in het midden van de schuur zit.
Waarom heb jij dit niet eerder geconstateerd.
Ik heb net namens jou een bod op die stink-Corvette met gare koppakking gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut is eigenlijk nu drager van de kosten van de nieuwe schutting door deze fatale fout
Ook even op je huurcontract/huurspecificatie kijken of de oppervlakte van de tuin overeenkomt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef mootie het volgende:
Nu even mijn beklag doen bij mijn moeder
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net namens jou een bod op die stink-Corvette met gare koppakking gedaan.
wat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zitten midden in een grondoorlog.
Ja, hij adverteerde ermee dat het een prima auto was maar dat-ie wel wat veel koelvloeistof 'verbruikte'. Dat is geen goed teken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Koppakking is wel heel lelijk dan moet de hele motor uit mekaar
Nee dat is iets waar je normaal een koop op laat gaan, koelvloeistof sporenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij adverteerde ermee dat het een prima auto was maar dat-ie wel wat veel koelvloeistof 'verbruikte'. Dat is geen goed teken.
Landje pik.quote:
Er was ook al eens een instastory met veel rook na een lange snelle rit op de Autobahnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is iets waar je normaal een koop op laat gaan, koelvloeistof sporen
Hier had ik ook bijna last met rook uit de keuken, rijst drooggekookt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was ook al eens een instastory met veel rook na een lange snelle rit op de Autobahn
Je bent alweer rijst aan het koken voor morgen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier had ik ook bijna last met rook uit de keuken, rijst drooggekookt.
Had je die Indo manier gedaan? met het water er in laten kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier had ik ook bijna last met rook uit de keuken, rijst drooggekookt.
Nee joh alleen de kop eraf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Koppakking is wel heel lelijk dan moet de hele motor uit mekaar
Voor goede nassi moet je de rijst lekker laten afkoelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent alweer rijst aan het koken voor morgen?
Ja water koken en de rijst ernaast zetten werkt niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Had je die Indo manier gedaan? met het water er in laten koken
Jij gaat spijt krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, even doorgeven dat zij het zelf mogen doen met een week de tijd, en zo niet doe je het zelf en is ie weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan kun je 'm afbreken, staat op jouw grond nu.
Voel je al beter?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, even doorgeven dat zij het zelf mogen doen met een week de tijd, en zo niet doe je het zelf en is ie weg.
Maar als je gehuurd woont zou ik dat niet doen, dan beter de eigenaar even inschakelen.
Ja, nog niet optimaal, maar wel een stuk aangenamer.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, nog niet optimaal, maar wel een stuk aangenamer.
De chocomelk is in de aanbieding. Mijn kast staat redelijk vol.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk toch maar even snel een paar kleine boodschappen doen, heb iig extra yoghurt nodig.
Drink ik nooit, de enige zuivel die ik blief is volle yoghurt naturel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De chocomelk is in de aanbieding. Mijn kast staat redelijk vol.
Zuurpruim.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drink ik nooit, de enige zuivel die ik blief is volle yoghurt naturel.
doe dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk toch maar even snel een paar kleine boodschappen doen, heb iig extra yoghurt nodig.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Giel Beelen onthuld zijn 6pack om 4 uur op Youtube mocht iemand interesse hebben
Ja soort trainingsprogramma heeft hij gevolgdquote:
en bedankt hèquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben de vrouwen ook wat hier![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |