Klopt, even doorgeven dat zij het zelf mogen doen met een week de tijd, en zo niet doe je het zelf en is ie weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan kun je 'm afbreken, staat op jouw grond nu.
Voel je al beter?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, even doorgeven dat zij het zelf mogen doen met een week de tijd, en zo niet doe je het zelf en is ie weg.
Maar als je gehuurd woont zou ik dat niet doen, dan beter de eigenaar even inschakelen.
Ja, nog niet optimaal, maar wel een stuk aangenamer.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, nog niet optimaal, maar wel een stuk aangenamer.
De chocomelk is in de aanbieding. Mijn kast staat redelijk vol.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk toch maar even snel een paar kleine boodschappen doen, heb iig extra yoghurt nodig.
Drink ik nooit, de enige zuivel die ik blief is volle yoghurt naturel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De chocomelk is in de aanbieding. Mijn kast staat redelijk vol.
Zuurpruim.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drink ik nooit, de enige zuivel die ik blief is volle yoghurt naturel.
doe dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk toch maar even snel een paar kleine boodschappen doen, heb iig extra yoghurt nodig.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Giel Beelen onthuld zijn 6pack om 4 uur op Youtube mocht iemand interesse hebben
Ja soort trainingsprogramma heeft hij gevolgdquote:
en bedankt hèquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben de vrouwen ook wat hier![]()
[ afbeelding ]
hoezo? man man ganz normale reetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Naomi gezien met haar dikke reet?
Hij had gewoon een andere bril kunnen nemen, meteen 50% beter. Maar waarom heeft ie dit gedaan dan? Gaat ie ook tegen iemand vechten?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben de vrouwen ook wat hier![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |