Die twee van mij slopen die parkiet voor dat jij boe of bah kan zeggen.quote:
Met een beetje lekker weertje is dat een relaxed alternatief ... niet al die druktequote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben er later wel nog geweest maar niet binnen, lekker op de berg met een biertje en een jonko van de muziek genieten met beeld van heel veraf, maar wel gratis.
Ja man, gewoon op de fiets erheen, 4,3 km, rugzakje mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beetje lekker weertje is dat een relaxed alternatief ... niet al die drukte
Ik ken de omgeving niet, maar van een afstandje kan het ook lekker klinkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, gewoon op de fiets erheen, 4,3 km, rugzakje mee.
Ik zit thuis op 4,3 km dus, ik fiets erheen, dus.....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de omgeving niet, maar van een afstandje kan het ook lekker klinken
Da's mooi kort. Als je thuisblijft en het raam openzet hoor je het ook als de wind goed staat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, gewoon op de fiets erheen, 4,3 km, rugzakje mee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's mooi kort. Als je thuisblijft en het raam openzet hoor je het ook als de wind goed staat.
Dat kun je nu beter niet meer doen ... daar worden we te oud en breekbaar voorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben later die avond nog een keer op mijn bek gegaan met de fiets dat vergeet ik ook nooit meer.![]()
Pit ze, Mo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik gooi mijn kont nog een uur tegen de krib.
Ga je overdag wel eens slapen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
vroeg wakker worden .... ik heb ook te kort geslapen vannacht
nou ik zit er vandaag wel aan te denken ... en als het echt nodig is val ik wel in slaap op de bankquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je overdag wel eens slapen?
goed te horenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
De fysio ging weer goed vandaag, ik ga er nog steeds op vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |