Film ook nooit gezien?quote:
Ik vind dat maar matig.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:00 schreef Disana het volgende:
Even kijken naar het First Dates Hotel, dat de vorige keer lang zo leuk niet was als de gewone Engelse First Dates.
Die film is zo goed.quote:
Raiders of the lost arkquote:
Ik denk dat Fann het is vergetenquote:
truequote:Op zondag 17 februari 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh da's jammer, de Engelse is zo leuk. Maar ieder zijn smaak.
Ja daar gaan we weerquote:Op zondag 17 februari 2019 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat het?
of dan ben ik iets anders gaan doen bij dat stukje.... weet ik niet meer...
Young Indiana Jones was ook wel een leuke tv serie.quote:
dat stukje ik ieder geval wel dusquote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat het?
of dan ben ik iets anders gaan doen bij dat stukje.... weet ik niet meer...
TV serie nou neequote:Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Young Indiana Jones was ook wel een leuke tv serie.
Jawel, slecht was het iig niet. Alleen de laatste film van Indiana Jones, wat een stom einde was dat.quote:
Dat is weer iets wat ik niets aan vind.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:07 schreef Soury het volgende:
Final Destination komt dit jaar weer uit deel 6 of 7. Ik vind dat geweldig liefst in 3D
ik heb al 2 uur geslapen toen ik klaar was met al dat gedoe maar ik ben ook alweer moequote:
Prachtig. Een zinkend cruise ship dit keer.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is weer iets wat ik niets aan vind.
Met dit soort films mogen ze er elk jaar één maken.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Sowieso deel nog wat van een film.
Het zegt me niets. Op welke zender is dat?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig. Een zinkend cruise ship dit keer.
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 februari 2019 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al 2 uur geslapen toen ik klaar was met al dat gedoe maar ik ben ook alweer moe![]()
Ik denk dat ik nog effe ga bankliggen....
heb ik verdiend
En dan op het einde een verzuipend iemand op een vlot?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig. Een zinkend cruise ship dit keer.
Niet. eerst in de bios en daarna op de downloadquote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zegt me niets. Op welke zender is dat?
Ik had al geëdit.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet. eerst in de bios en daarna op de download
Je kent die films dus nietquote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dan op het einde een verzuipend iemand op een vlot?
Nee.Is niet mijn ding.quote:
overvaren door een reddingsboot, floep, hoofd er afquote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
overvaren door een reddingsboot, floep, hoofd er af
Ik houd sowieso niet van horror films het zijn eerder lach films.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja zoiets.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
overvaren door een reddingsboot, floep, hoofd er af
Vroeger vond ik ze wel leuk.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van horror films het zijn eerder lach films.
Braindead en Evil Dead.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik ze wel leuk.
Saw is ook top. Alle 5 ofzo. Cube. Gore en bloedquote:Op zondag 17 februari 2019 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey knul.quote:
of Hostelquote:Op zondag 17 februari 2019 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Saw is ook top. Alle 5 ofzo. Cube. Gore en bloed
Die is ook wel netjes.quote:
Die valt niet in dat rijtje toch?quote:
Vrijdag de dertiende deel één vond ik bv wel goed. Het eind was vaag en de vervolgdelen zijn kut.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
buikpijn van het lachen altijdquote:Op zondag 17 februari 2019 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
eensquote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag de dertiende deel één vond ik bv wel goed. Het eind was vaag en de vervolgdelen zijn kut.
Was er niet eerder 1 ook op een boot. Ik kan me iets herinneren over nylon draad wat gespannen was op een schip en daarmee werden mensen onthoofd. Maar dat is lang geleden.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag de dertiende deel één vond ik bv wel goed. Het eind was vaag en de vervolgdelen zijn kut.
Zijn snot druipt waarschijnlijk nog op het toetsenbord, dus neem het maar aan als een typfoutje.quote:
Staalkabel bij Ghost Ship soms?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Was er niet eerder 1 ook op een boot. Ik kan me iets herinneren over nylon draad wat gespannen was op een schip en daarmee werden mensen onthoofd. Maar dat is lang geleden.
Ik ben dol ook op van die foute horrorfilms, hoe dommer hoe beter. Saw ofzo heb ik dan weer minder mee, maar Halloween, nightmare on elm street. Babadook vond ik ook top. En de eerste paranormal activity.
he gadverdammequote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn snot druipt waarschijnlijk nog op het toetsenbord, dus neem het maar aan als een typfoutje.
Ik heb in mijn eentje thuis Paranormal Activity 3 gezien. Kreeg er compleet de riedels van.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Was er niet eerder 1 ook op een boot. Ik kan me iets herinneren over nylon draad wat gespannen was op een schip en daarmee werden mensen onthoofd. Maar dat is lang geleden.
Ik ben dol vooral van die foute horrorfilms. Saw ofzo heb ik dan weer minder mee, maar Halloween, nightmare on elm street. Babadook vond ik ook top. En de eerste paranormal activity.
De eerste heb ik met mijn vader in de bios gezien. Dat was schrikken en iiieewwww. Nu is het softquote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
onder het bed een mes omhoog stekenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn snot druipt waarschijnlijk nog op het toetsenbord, dus neem het maar aan als een typfoutje.
Je hebt gelijk. Daar ben ik mee in de war.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staalkabel bij Ghost Ship soms?
ouwe lulquote:Op zondag 17 februari 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga een uurtje slapen, ben ik aan toe.......![]()
Ik zat hem net te zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staalkabel bij Ghost Ship soms?
Pas voor het eerst gezien. Hartelijk gelachen.quote:
quote:
quote:
Oh kan best mensen gaan op de meest gruwelijke manier dood. Maar het begint meestal met een spektakel (een rollercoaster, een race track, instorten van een hoge brug, en een enorm ongeluk op de snelweg.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben dol ook op van die foute horrorfilms, hoe dommer hoe beter. Saw ofzo heb ik dan weer minder mee, maar Halloween, nightmare on elm street. Babadook vond ik ook top. En de eerste paranormal activity.
Die was grappigquote:Op zondag 17 februari 2019 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb maanden niet kunnen slapen.
Ja die met de RollerCoaster heb ik sowieso gezien. En die met het ongeluk op de snelweg sowieso ook. Meer weet ik zo uit mijn hoofd niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kan best mensen gaan op de meest gruwelijke manier dood. Maar het begint meestal met een spektakel (een rollercoaster, een race track, instorten van een hoge brug, en een enorm ongeluk op de snelweg.
Op een boot niet zo gek vaak.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
Maar het begint meestal met een spektakel (een rollercoaster, een race track, instorten van een hoge brug, en een enorm ongeluk op de snelweg.
Moet al lachen als ik die kop zie.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb maanden niet kunnen slapen.
Ja ik heb ze allemaal ook de 3D. Dan vliegen de banden en spijkers om je orenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja die met de RollerCoaster heb ik sowieso gezien. En die met het ongeluk op de snelweg sowieso ook. Meer weet ik zo uit mijn hoofd niet.
Er is ook nog:quote:Op zondag 17 februari 2019 21:27 schreef Soulraven het volgende:
Milo is ook een aanrader. Ooit met mijn oudste zus gekeken toen ze zwanger was. Zij vond het niet zo'n succes.
Rosemary's Baby is in dat geval wel wat minder geschikt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:27 schreef Soulraven het volgende:
Milo is ook een aanrader. Ooit met mijn oudste zus gekeken toen ze zwanger was. Zij vond het niet zo'n succes.
JAWOHLquote:Op zondag 17 februari 2019 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
M - EINE STADT SUCHT EINEN MÖRDER maar niet van 1931
neue Film Wien
Dat is een klassiekerquote:Op zondag 17 februari 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rosemary's Baby is in dat geval wel wat minder geschikt.
Deze ook.quote:
Ja was ook orgineel destijdsquote:Op zondag 17 februari 2019 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
The Blairwitch project was wel een film die me met onderbuikgevoel liet zitten.
Ik heb alle boeken van Stepen Kingquote:
Alleen de tweede was kutquote:Op zondag 17 februari 2019 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
From a Buick 8 vond ik top op de middelbare school.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken van Stepen KingOk de laatste 2 digitaal
Ja die was creepy op één of andere manier. Heel goed gemaakt. Low budget en je zag eigenlijk niksquote:Op zondag 17 februari 2019 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat ken ik niet?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
From a Buick 8 vond ik top op de middelbare school.
Hmm geen idee.. maar ik had een Weense baas ooit... goeie gast, maar wel een waar je bang van werd ... past net in de OPquote:Op zondag 17 februari 2019 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
M - EINE STADT SUCHT EINEN MÖRDER maar niet van 1931
neue Film Wien
En de meisjes dan?quote:
Weet ik nog niet. Pak denk ik de auto dus dan ben ik er pas rond 6.quote:
Fuck you, fuck Jesus!quote:Op zondag 17 februari 2019 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch blijf ik in het horrorgenre The Exorcist het beste vinden.
Die neemt hij mee zijn nest in zodat wij het rustig hebben.quote:
Oh nee nooit van gehoord wel die dark tower boeken maar daar had ik niks mee. Wel De Talisman die hij schreef met Peter Straub. Dat was denk het beste wat ik gelezen heb.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dan heb je ze niet allemaal! In het Nederlands Het geheim van de Buick.
Maar dan wel al vanaf locatiequote:Op zondag 17 februari 2019 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Pak denk ik de auto dus dan ben ik er pas rond 6.
From a Buick 8 is wel heel goed vind ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nee nooit van gehoord wel die dark tower boeken maar daar had ik niks mee. Wel De Talisman die hij schreef met Peter Straub. Dat was denk het beste wat ik gelezen heb.
Ja inderdaad. Ik studeerde nog toen ik die film zag. Kippevel.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk toch, dat je die citaten zo op kan hoesten na al die jaren.
Heb ik wat te doen.quote:
Bijzonder gewaagde uitspraken ook voor destijds. Het had wat dat aangaat een productie van de VPRO kunnen zijn. Topfilm.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik studeerde nog toen ik die film zag. Kippevel.
Vind ik ook. Er werd geprotesteerd bij menig bioscoop trouwens vanwege de blasfemie.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijzonder gewaagde uitspraken ook voor destijds. Het had wat dat aangaat een productie van de VPRO kunnen zijn. Topfilm.
Liggen wat spullen in die ik morgen nodig heb en dat is wat zwaar om mee te sjouwen in de trein.quote:
Ik heb the Ring op Lowlands gezien, was wel lachen in een tent met veel bezopen gasten.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik studeerde nog toen ik die film zag. Kippevel.
The ring ook goed jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb the Ring op Lowlands gezien, was wel lachen in een tent met veel bezopen gasten.
Jij zou naar je nest gaan, moet ik je sturen.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liggen wat spullen in die ik morgen nodig heb en dat is wat zwaar om mee te sjouwen in de trein.
Oh dat zal best. Maar ik heb die film niet gezien.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb the Ring op Lowlands gezien, was wel lachen in een tent met veel bezopen gasten.
de Annie bv ?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liggen wat spullen in die ik morgen nodig heb en dat is wat zwaar om mee te sjouwen in de trein.
Ik vraag me af of een dergelijke film nu nog zou kunnen. Kon ook wel eens problemen opleveren.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er werd geprotesteerd bij menig bioscoop trouwens vanwege de blasfemie.
Eigenlijk zijn dat pareltjes van films. Ik zie dat zelden meer. Of is er een overload aan aanbod? Of word ik oudquote:Op zondag 17 februari 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er werd geprotesteerd bij menig bioscoop trouwens vanwege de blasfemie.
Ik kan hem nauwelijks herinneren.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat zal best. Maar ik heb die film niet gezien.
Grote kans dat er protesten vanuit christelijke hoek zouden komen. En misschien ook uit de vrouwenbeweging.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een dergelijke film nu nog zou kunnen. Kon ook wel eens problemen opleveren.
Er springt bij mijn weten weinig uit.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat pareltjes van films. Ik zie dat zelden meer. Of is er een overload aan aanbod? Of word ik oud
Zie je wel vaker van boekverfilmingen er moet na ongeveer 90 minuten een einde aankomen en dan doen ze maar watquote:Op zondag 17 februari 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:
De verfilming van dreamcatcher is de grootse verpesting ooit. Dat einde hebben ze totaal veranderd.
Ik kan er ook niet één opnoemen van de laatste 10 jaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er springt bij mijn weten weinig uit.
Ineens was de gozer die aan het sterven was aan kanker ineens een alien.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zie je wel vaker van boekverfilmingen er moet na ongeveer 90 minuten een einde aankomen en dan doen ze maar wat
Het is gewoon mindere kwaliteit tegenwoordig, omdat ze weten hoe je er het beste een vracht geld mee kan verdienen. Zo zit er in 9 van de 10 films een held van een vent, die op het eind van de film een relatie krijgt met het 'lekkere wijf'. Zo voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat pareltjes van films. Ik zie dat zelden meer. Of is er een overload aan aanbod? Of word ik oud
Boek verfilmingen zijn bijna altijd kut (zeker als je het boek heb gelezen) Garp was één van de beste.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zie je wel vaker van boekverfilmingen er moet na ongeveer 90 minuten een einde aankomen en dan doen ze maar wat
En anders doen we wel een reboot, remake, live action verfilming van animatiefilm.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is gewoon mindere kwaliteit tegenwoordig, omdat ze weten hoe je er het beste een vracht geld mee kan verdienen. Zo zit er in 9 van de 10 films een held van een vent, die op het eind van de film een relatie krijgt met het 'lekkere wijf'. Zo voorspelbaar allemaal.
Dat. Nooit de film kijken als je verwachtingen en het boek al gelezen hebt. Andersom werkt ook niet echt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Boek verfilmingen zijn bijna altijd kut (zeker als je het boek heb gelezen) Garp was één van de beste.
Die zijn altijd slecht.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En anders doen we wel een reboot, remake, live action verfilming van animatiefilm.
Idd, alleen de boeken van Michael Crichton zijn goed verfilmd.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag vorige week een film waarvan ik het boek ook heb gelezen, maar ben er na een half uurtje mee gestopt, wat slecht, terwijl het boek best goed was.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Boek verfilmingen zijn bijna altijd kut (zeker als je het boek heb gelezen) Garp was één van de beste.
JIJ weet.quote:
Je hebt een personage in je hoofd als je leest. Dat was met Garp totaal niet storend.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat. Nooit de film kijken als je verwachtingen en het boek al gelezen hebt. Andersom werkt ook niet echt.
Ik ben toch wel van plan om naar de nieuwe Lion King te gaan deze zomer.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En anders doen we wel een reboot, remake, live action verfilming van animatiefilm.
Poltergeist!quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
The Omen, Rosemary's baby, Poltergeist dat soort films kijk ik echt vanachter een kussen met het geluid uit
Carry vind ik nog steeds leuk, de hele film niet echt supereng maar op het laatst die hand uit het graf zat ik bijna tegen het plafond
Zoals?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er worden nog wel goede films gemaakt vind ik
Wat een teleurstelling is het als je een verfilming van een boek ziet.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een personage in je hoofd als je leest. Dat was met Garp totaal niet storend.
Soms klopt het, maar meestal niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een personage in je hoofd als je leest. Dat was met Garp totaal niet storend.
jij bent wel een Musical liefhebsterquote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel van plan om naar de nieuwe Lion King te gaan deze zomer.
Vreemde casting. Christopher walken.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mening heb ik echt.quote:
Ja, verdomd.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de film leuker dan het boek.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
De musical heb ik inderdaad gezien, maar in juli komt er een live action verfilming van de tekenfilm, daar wil ik wel heen.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
jij bent wel een Musical liefhebster
Jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de film leuker dan het boek.
Dát was ook een toffe film ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poltergeist!
Die vond ik zo ontzettend eng
Ja ik versta de jeugd op straat nauwelijks meer...quote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muziek: er zíjn wel goede nummers, maar het gros bestaat uit hetzelfde gejengel, inclusief vervormde computerstem. Nederlandse rap doet het op het ogenblik zeer goed. Nou eh, luister maar eens wat de jeugd onder goed verstaat.
Wel dezelfde regisseurquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vreemde casting. Christopher walken.Maar wel een leuke cast volgens mij. Daar ben ik idd wel benieuwd naar.
Edit: fuck ik denk aan jungle book. Dom, die had vage casting.
Sorry maar ik vind dat een beetje ouwe lullepraat, natuurlijk veranderen dingen, maar om nou te zeggen dan vroeger alles beter was.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die mening heb ik echt.Zoals auto's. De techniek gaat met sprongen vooruit, maar ze zien er niet uit en het plaatstaal weegt een fractie van het staal wat ze vroeger gebruikten, want goedkoper om te produceren.
Muziek: er zíjn wel goede nummers, maar het gros bestaat uit hetzelfde gejengel, inclusief vervormde computerstem. Nederlandse rap doet het op het ogenblik zeer goed. Nou eh, luister maar eens wat de jeugd onder goed verstaat.
Da's een beste reeks.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik versta de jeugd op straat nauwelijks meer...
Ik hebb mn eigen muziek dinges
MUZ / Spaanstalige nummers #5 Musica buena de todos estilos
Die ken ik niet, wel van gehoord. Clive Cussler vind ik ook een goede schrijver en nadat één van zijn boeken is verfilmt heeft hij het verboden dat er ooit nog een verfilming zou volgen.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:05 schreef Soulraven het volgende:
The man who fell to earth, vond ik ook een goede verfilming.
David Bowie speelt er in dus die moest ik gezien hebben als tiener.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wel van gehoord. Clive Cussler vind ik ook een goede schrijver en nadat één van zijn boeken is verfilmt heeft hij het verboden dat er ooit nog een verfilming zou volgen.
Ik ben dan ook een ouwe lul.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat een beetje ouwe lullepraat, natuurlijk veranderen dingen, maar om nou te zeggen dan vroeger alles beter was.
Ik vind Labyrinth een geweldige film.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
David Bowie speelt er in dus die moest ik gezien hebben als tiener.
Dat blijft 1 van mijn favorieten. Ik had een pratende jareth actie figuur tot mijn hond hem sloopte.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind Labyrinth een geweldige film.
Daarom heb ik mn auto in de wilgen gehangenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Autopech: vroeger kwam de ANWB binnen een half uur, fiksten het probleem en stuurden een vrouw mee die je nog even lekker pijpte.
Tegenwoordig moet je vaak enkele uren wachten en met een beetje mazzel komt er dan nog een extra bejaarde mee die je lafjes aftrekt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom heb ik mn auto in de wilgen gehangen
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nu die nauwelijks gebruikte auto van MaryMouse?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En ik heb ook nooit meer autopech.
Doe je best zou ik zeggenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Bakje vla inschenken en er vanalles in zien.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom heb ik mn auto in de wilgen gehangen
Echt zo schattig hè, dat gaf de doorslagquote:Op zondag 17 februari 2019 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Simba zo cute in real life animation
Vanillevla en chocoladevlaquote:Op zondag 17 februari 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Bakje vla inschenken en er vanalles in zien.![]()
[ afbeelding ]
Nee, één van haar broers wilde 'm graag hebben, dus die is naar hem gegaan. Was overigens niet die 'UFO' meer hoor. Was een Peugeot, bijzonder pittig ding. Die heeft muis gekocht omdat het niet zo lekker meer ging met het indrukken van de koppeling en deze uitvoering was automaat.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu die nauwelijks gebruikte auto van MaryMouse?
Ja dat word een kassucces, ik wacht op Lilo & Stitch die staat ook in de planningquote:Op zondag 17 februari 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt zo schattig hè, dat gaf de doorslag
Weet jij ook dat dat een fiets is ?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weten wij al lang.
Dat is een fietsquote:Op zondag 17 februari 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weten wij al lang.
Die wist ik niet, wel van Domboquote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat word een kassucces, ik wacht op Lilo & Stitch die staat ook in de planning
Ja maar misschien lag het aan jou. Jij had het ook verkeerd kunnen hebben niet alles met een stuur en wielen is een auto.quote:
Ah OK .. dus dat ie werkeloos in de garage stond was wel zo...quote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, één van haar broers wilde 'm graag hebben, dus die is naar hem gegaan. Was overigens niet die 'UFO' meer hoor. Was een Peugeot, bijzonder pittig ding. Die heeft muis gekocht omdat het niet zo lekker meer ging met het indrukken van de koppeling en deze uitvoering was automaat.
Als ze er 10 x in heeft kunnen rijden was het veel.
Neemt niet weg dat diezelfde auto niets stond te doen bij die broer voor de deur en dat hij nu waarschijnlijk verkocht is. Sja, als ik dat van tevoren had geweten....
Ook zo leuk maar z'on zielig verhaalquote:Op zondag 17 februari 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wist ik niet, wel van Dombo
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. dus dat ie werkeloos in de garge stond was wel zo...
Toch niet zo'n stomme 3d remake?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wist ik niet, wel van Dombo
[ afbeelding ]
Is niet echt gebeurd, hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ook zo leuk maar z'on zielig verhaal
quote:
Triest allemaal.. Nu gaat het weer om jou ... life goes on ..quote:Op zondag 17 februari 2019 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die UFO stond meer stil dan ie reed en met die nieuwe Peugeot was het niets anders. Het ging gewoon al niet meer.
Iedere avond steek ik nog steeds een waxinelichtje aan bij Muis haar foto en gisterenavond ben ik het voor het eerst vergeten. Op zich een 'goede' zaak, maar het voelde kut.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest allemaal.. Nu gaat het weer om jou ... life goes on ..
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere avond steek ik nog steeds een waxinelichtje aan bij Muis haar foto en gisterenavond ben ik het voor het eerst vergeten. Op zich een 'goede' zaak, maar het voelde kut.
Maar ja, net wat je zegt, het gaat door.
Bambi.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Lilo and Stitch, Lady and the tramp, The little mermaid allemaal live action versies
Vanavond denk ik met je mee ..quote:Op zondag 17 februari 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere avond steek ik nog steeds een waxinelichtje aan bij Muis haar foto en gisterenavond ben ik het voor het eerst vergeten. Op zich een 'goede' zaak, maar het voelde kut.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kwartje begint te vallen.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Lilo and Stitch, Lady and the tramp, The little mermaid allemaal live action versies
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kwartje begint te vallen.
ik denk dat het onmogelijk isquote:Op zondag 17 februari 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kwartje begint te vallen.
Ik ben er goed in om het onmogelijke te presteren.quote:
Hij brandt hier mee .. MMquote:Op zondag 17 februari 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Thanks. Het staat al een tijdje te branden vanavond.
Ik wil niet, sacha doet stom tegen mij.quote:
Ja dan moet je slijmenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil niet, sacha doet stom tegen mij.
En Ghostbuster denkt dat 20 cent een kwartje is.![]()
Mooi hoe je hier over je geliefde post.Ik wil heel veel zeggen maar doe het niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Thanks. Het staat al een tijdje te branden vanavond.
Ik heb haar ook gekend en Lucky was more to be luckyquote:Op zondag 17 februari 2019 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mooi hoe je hier over je geliefde post.Ik wil heel veel zeggen maar doe het niet.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
En Ghostbuster denkt dat 20 cent een kwartje is.
Dat geloof ik gelijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gekend en Lucky was more to be lucky
Was een niet te omschrijven schat.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mooi hoe je hier over je geliefde post.Ik wil heel veel zeggen maar doe het niet.
Inderdaad, sjoef.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb haar ook gekend en Lucky was more to be lucky
Jawel hoor, maar die staan bij mij in de kast.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
geen goeie films meer tegenwoordig man man
Ok TV is alles ouwe shit.. Heb eindelijk Film1 op'kunnen zeggenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
Het grote jaren 80 archiefquote:Op zondag 17 februari 2019 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar die staan bij mij in de kast.
tvquote:Op zondag 17 februari 2019 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok TV is alles ouwe shit.. Heb eindelijk Film1 op'kunnen zeggen
Heb pas geleden rokkie 126 weer eens gezien.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds er geluid bij zit is het niks meer.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
Ik heb vanavond The pretender zitten kijken was wel leuk om weer enkele afleveringen te zien.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds er geluid bij zit is het niks meer.
Denk dat Mario hem helemaal kan spellen ..quote:Op zondag 17 februari 2019 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb pas geleden rokkie 126 weer eens gezien.
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Mario hem helemaal kan spellen ..
In 3 talen.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Mario hem helemaal kan spellen ..
rofl! In combinatie met waterboarding niet te overleven.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
In Guantanamo Bay spelen ze die films als marteling af
The sound of music op repeat.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
In Guantanamo Bay spelen ze die films als marteling af
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
The sound of music op repeat.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds er geluid bij zit is het niks meer.
Oh die serie vond ik leuk!quote:Op zondag 17 februari 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond The pretender zitten kijken was wel leuk om weer enkele afleveringen te zien.
En muziek van Metallica.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
rofl! In combinatie met waterboarding niet te overleven.
Nope en Grease ook niet. Wel Dirty dancing.quote:
Grease en zelfs Grease 2quote:Op zondag 17 februari 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope en Grease ook niet. Wel Dirty dancing.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope en Grease ook niet. Wel Dirty dancing.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
Mensenkinderen wat een heerlijke dag.
Lekker gewandeld en op een terrasje gegeten.![]()
Echt uitzonderlijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Yep, het was een prachtige dag met een zeldzaam lekkere temperatuur voor de tijd van het jaar.
Gisteren Quantum Leap, die was ook leuk.quote:
Echt lekker jaquote:Op zondag 17 februari 2019 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
Mensenkinderen wat een heerlijke dag.
Lekker gewandeld en op een terrasje gegeten.![]()
Nothing else matters?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die hebben welgeteld één nummer wat te pruimen is, maar hoe de titel is.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fantastisch, dat milieu van tegenwoordig.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor de tijd van het jaar wel aardig.
Dan heb je die fladderende mafketel hier nog niet gezien.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zag een boomklever. Kennen jullie die? Zo'n grappig vogeltje, die snelt van onder naar boven om een boom heen, zo apart.
Hij ziet ons graag lijdenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut zit weer te wachten op een hel zomer
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet wel lachen om al die winterbanden types weer man man 5 dagen plezier van gehad weer
Ja en Dumbo is niet echt hij zit er lekker in vanavond weerquote:
Foto's wel.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je die fladderende mafketel hier nog niet gezien.
Ik zie liever geen putjes in je make up.quote:
Dat is wel een hele geruststellingquote:Op zondag 17 februari 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en Dumbo is niet echt hij zit er lekker in vanavond weer
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie liever geen putjes in je make up.
Ik kan hem niet kijkenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is wel een hele geruststellingzoooooo zielig
Daar zou je eens een foto van moeten komen maken. Ze heeft echt hele mooie veren.quote:
Kijk je NPO1?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik snap nog steeds niet waar je een putje van een zonnebril krijgt, dat is geen Rayban dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |