Sorry maar ik vind dat een beetje ouwe lullepraat, natuurlijk veranderen dingen, maar om nou te zeggen dan vroeger alles beter was.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die mening heb ik echt.Zoals auto's. De techniek gaat met sprongen vooruit, maar ze zien er niet uit en het plaatstaal weegt een fractie van het staal wat ze vroeger gebruikten, want goedkoper om te produceren.
Muziek: er zíjn wel goede nummers, maar het gros bestaat uit hetzelfde gejengel, inclusief vervormde computerstem. Nederlandse rap doet het op het ogenblik zeer goed. Nou eh, luister maar eens wat de jeugd onder goed verstaat.
Da's een beste reeks.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik versta de jeugd op straat nauwelijks meer...
Ik hebb mn eigen muziek dinges
MUZ / Spaanstalige nummers #5 Musica buena de todos estilos
Die ken ik niet, wel van gehoord. Clive Cussler vind ik ook een goede schrijver en nadat één van zijn boeken is verfilmt heeft hij het verboden dat er ooit nog een verfilming zou volgen.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:05 schreef Soulraven het volgende:
The man who fell to earth, vond ik ook een goede verfilming.
David Bowie speelt er in dus die moest ik gezien hebben als tiener.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wel van gehoord. Clive Cussler vind ik ook een goede schrijver en nadat één van zijn boeken is verfilmt heeft hij het verboden dat er ooit nog een verfilming zou volgen.
Ik ben dan ook een ouwe lul.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat een beetje ouwe lullepraat, natuurlijk veranderen dingen, maar om nou te zeggen dan vroeger alles beter was.
Ik vind Labyrinth een geweldige film.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
David Bowie speelt er in dus die moest ik gezien hebben als tiener.
Dat blijft 1 van mijn favorieten. Ik had een pratende jareth actie figuur tot mijn hond hem sloopte.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind Labyrinth een geweldige film.
Daarom heb ik mn auto in de wilgen gehangenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Autopech: vroeger kwam de ANWB binnen een half uur, fiksten het probleem en stuurden een vrouw mee die je nog even lekker pijpte.
Tegenwoordig moet je vaak enkele uren wachten en met een beetje mazzel komt er dan nog een extra bejaarde mee die je lafjes aftrekt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom heb ik mn auto in de wilgen gehangen
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel van plan om naar de nieuwe Lion King te gaan deze zomer.
Heb je nu die nauwelijks gebruikte auto van MaryMouse?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En ik heb ook nooit meer autopech.
Doe je best zou ik zeggenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Bakje vla inschenken en er vanalles in zien.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom heb ik mn auto in de wilgen gehangen
Echt zo schattig hè, dat gaf de doorslagquote:Op zondag 17 februari 2019 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Simba zo cute in real life animation
Vanillevla en chocoladevlaquote:Op zondag 17 februari 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Bakje vla inschenken en er vanalles in zien.![]()
[ afbeelding ]
Nee, één van haar broers wilde 'm graag hebben, dus die is naar hem gegaan. Was overigens niet die 'UFO' meer hoor. Was een Peugeot, bijzonder pittig ding. Die heeft muis gekocht omdat het niet zo lekker meer ging met het indrukken van de koppeling en deze uitvoering was automaat.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu die nauwelijks gebruikte auto van MaryMouse?
Ja dat word een kassucces, ik wacht op Lilo & Stitch die staat ook in de planningquote:Op zondag 17 februari 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt zo schattig hè, dat gaf de doorslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |