Idd, alleen de boeken van Michael Crichton zijn goed verfilmd.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zie je wel vaker van boekverfilmingen er moet na ongeveer 90 minuten een einde aankomen en dan doen ze maar wat
Inderdaad, ik zag vorige week een film waarvan ik het boek ook heb gelezen, maar ben er na een half uurtje mee gestopt, wat slecht, terwijl het boek best goed was.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Boek verfilmingen zijn bijna altijd kut (zeker als je het boek heb gelezen) Garp was één van de beste.
JIJ weet.quote:
Je hebt een personage in je hoofd als je leest. Dat was met Garp totaal niet storend.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat. Nooit de film kijken als je verwachtingen en het boek al gelezen hebt. Andersom werkt ook niet echt.
Ik ben toch wel van plan om naar de nieuwe Lion King te gaan deze zomer.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En anders doen we wel een reboot, remake, live action verfilming van animatiefilm.
Poltergeist!quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Charmian het volgende:
The Omen, Rosemary's baby, Poltergeist dat soort films kijk ik echt vanachter een kussen met het geluid uit
Carry vind ik nog steeds leuk, de hele film niet echt supereng maar op het laatst die hand uit het graf zat ik bijna tegen het plafond
Zoals?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er worden nog wel goede films gemaakt vind ik
Wat een teleurstelling is het als je een verfilming van een boek ziet.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een personage in je hoofd als je leest. Dat was met Garp totaal niet storend.
Soms klopt het, maar meestal niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een personage in je hoofd als je leest. Dat was met Garp totaal niet storend.
jij bent wel een Musical liefhebsterquote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel van plan om naar de nieuwe Lion King te gaan deze zomer.
Vreemde casting. Christopher walken.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel van plan om naar de nieuwe Lion King te gaan deze zomer.
Die mening heb ik echt.quote:
Ja, verdomd.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En anders doen we wel een reboot, remake, live action verfilming van animatiefilm.
Ik vind zelfs de film leuker dan het boek.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
De musical heb ik inderdaad gezien, maar in juli komt er een live action verfilming van de tekenfilm, daar wil ik wel heen.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
jij bent wel een Musical liefhebster
Jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de film leuker dan het boek.
Dát was ook een toffe film ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poltergeist!
Die vond ik zo ontzettend eng
Ja ik versta de jeugd op straat nauwelijks meer...quote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muziek: er zíjn wel goede nummers, maar het gros bestaat uit hetzelfde gejengel, inclusief vervormde computerstem. Nederlandse rap doet het op het ogenblik zeer goed. Nou eh, luister maar eens wat de jeugd onder goed verstaat.
Wel dezelfde regisseurquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vreemde casting. Christopher walken.Maar wel een leuke cast volgens mij. Daar ben ik idd wel benieuwd naar.
Edit: fuck ik denk aan jungle book. Dom, die had vage casting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |