Heb ik wat te doen.quote:
Bijzonder gewaagde uitspraken ook voor destijds. Het had wat dat aangaat een productie van de VPRO kunnen zijn. Topfilm.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik studeerde nog toen ik die film zag. Kippevel.
Vind ik ook. Er werd geprotesteerd bij menig bioscoop trouwens vanwege de blasfemie.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijzonder gewaagde uitspraken ook voor destijds. Het had wat dat aangaat een productie van de VPRO kunnen zijn. Topfilm.
Liggen wat spullen in die ik morgen nodig heb en dat is wat zwaar om mee te sjouwen in de trein.quote:
Ik heb the Ring op Lowlands gezien, was wel lachen in een tent met veel bezopen gasten.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik studeerde nog toen ik die film zag. Kippevel.
The ring ook goed jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb the Ring op Lowlands gezien, was wel lachen in een tent met veel bezopen gasten.
Jij zou naar je nest gaan, moet ik je sturen.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liggen wat spullen in die ik morgen nodig heb en dat is wat zwaar om mee te sjouwen in de trein.
Oh dat zal best. Maar ik heb die film niet gezien.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb the Ring op Lowlands gezien, was wel lachen in een tent met veel bezopen gasten.
de Annie bv ?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liggen wat spullen in die ik morgen nodig heb en dat is wat zwaar om mee te sjouwen in de trein.
Ik vraag me af of een dergelijke film nu nog zou kunnen. Kon ook wel eens problemen opleveren.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er werd geprotesteerd bij menig bioscoop trouwens vanwege de blasfemie.
Eigenlijk zijn dat pareltjes van films. Ik zie dat zelden meer. Of is er een overload aan aanbod? Of word ik oudquote:Op zondag 17 februari 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er werd geprotesteerd bij menig bioscoop trouwens vanwege de blasfemie.
Ik kan hem nauwelijks herinneren.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat zal best. Maar ik heb die film niet gezien.
Grote kans dat er protesten vanuit christelijke hoek zouden komen. En misschien ook uit de vrouwenbeweging.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een dergelijke film nu nog zou kunnen. Kon ook wel eens problemen opleveren.
Er springt bij mijn weten weinig uit.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat pareltjes van films. Ik zie dat zelden meer. Of is er een overload aan aanbod? Of word ik oud
Zie je wel vaker van boekverfilmingen er moet na ongeveer 90 minuten een einde aankomen en dan doen ze maar watquote:Op zondag 17 februari 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:
De verfilming van dreamcatcher is de grootse verpesting ooit. Dat einde hebben ze totaal veranderd.
Ik kan er ook niet één opnoemen van de laatste 10 jaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er springt bij mijn weten weinig uit.
Ineens was de gozer die aan het sterven was aan kanker ineens een alien.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zie je wel vaker van boekverfilmingen er moet na ongeveer 90 minuten een einde aankomen en dan doen ze maar wat
Het is gewoon mindere kwaliteit tegenwoordig, omdat ze weten hoe je er het beste een vracht geld mee kan verdienen. Zo zit er in 9 van de 10 films een held van een vent, die op het eind van de film een relatie krijgt met het 'lekkere wijf'. Zo voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat pareltjes van films. Ik zie dat zelden meer. Of is er een overload aan aanbod? Of word ik oud
Boek verfilmingen zijn bijna altijd kut (zeker als je het boek heb gelezen) Garp was één van de beste.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zie je wel vaker van boekverfilmingen er moet na ongeveer 90 minuten een einde aankomen en dan doen ze maar wat
En anders doen we wel een reboot, remake, live action verfilming van animatiefilm.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is gewoon mindere kwaliteit tegenwoordig, omdat ze weten hoe je er het beste een vracht geld mee kan verdienen. Zo zit er in 9 van de 10 films een held van een vent, die op het eind van de film een relatie krijgt met het 'lekkere wijf'. Zo voorspelbaar allemaal.
Dat. Nooit de film kijken als je verwachtingen en het boek al gelezen hebt. Andersom werkt ook niet echt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Boek verfilmingen zijn bijna altijd kut (zeker als je het boek heb gelezen) Garp was één van de beste.
Die zijn altijd slecht.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En anders doen we wel een reboot, remake, live action verfilming van animatiefilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |