Die valt niet in dat rijtje toch?quote:
Vrijdag de dertiende deel één vond ik bv wel goed. Het eind was vaag en de vervolgdelen zijn kut.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik ze wel leuk.
buikpijn van het lachen altijdquote:Op zondag 17 februari 2019 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger vond ik ze wel leuk.
eensquote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag de dertiende deel één vond ik bv wel goed. Het eind was vaag en de vervolgdelen zijn kut.
Was er niet eerder 1 ook op een boot. Ik kan me iets herinneren over nylon draad wat gespannen was op een schip en daarmee werden mensen onthoofd. Maar dat is lang geleden.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag de dertiende deel één vond ik bv wel goed. Het eind was vaag en de vervolgdelen zijn kut.
Zijn snot druipt waarschijnlijk nog op het toetsenbord, dus neem het maar aan als een typfoutje.quote:
Staalkabel bij Ghost Ship soms?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Was er niet eerder 1 ook op een boot. Ik kan me iets herinneren over nylon draad wat gespannen was op een schip en daarmee werden mensen onthoofd. Maar dat is lang geleden.
Ik ben dol ook op van die foute horrorfilms, hoe dommer hoe beter. Saw ofzo heb ik dan weer minder mee, maar Halloween, nightmare on elm street. Babadook vond ik ook top. En de eerste paranormal activity.
he gadverdammequote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn snot druipt waarschijnlijk nog op het toetsenbord, dus neem het maar aan als een typfoutje.
Ik heb in mijn eentje thuis Paranormal Activity 3 gezien. Kreeg er compleet de riedels van.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Was er niet eerder 1 ook op een boot. Ik kan me iets herinneren over nylon draad wat gespannen was op een schip en daarmee werden mensen onthoofd. Maar dat is lang geleden.
Ik ben dol vooral van die foute horrorfilms. Saw ofzo heb ik dan weer minder mee, maar Halloween, nightmare on elm street. Babadook vond ik ook top. En de eerste paranormal activity.
De eerste heb ik met mijn vader in de bios gezien. Dat was schrikken en iiieewwww. Nu is het softquote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
onder het bed een mes omhoog stekenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn snot druipt waarschijnlijk nog op het toetsenbord, dus neem het maar aan als een typfoutje.
Je hebt gelijk. Daar ben ik mee in de war.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staalkabel bij Ghost Ship soms?
ouwe lulquote:Op zondag 17 februari 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga een uurtje slapen, ben ik aan toe.......![]()
Ik zat hem net te zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staalkabel bij Ghost Ship soms?
Pas voor het eerst gezien. Hartelijk gelachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |