Weet jij ook dat dat een fiets is ?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weten wij al lang.
Dat is een fietsquote:Op zondag 17 februari 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weten wij al lang.
Die wist ik niet, wel van Domboquote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat word een kassucces, ik wacht op Lilo & Stitch die staat ook in de planning
Ja maar misschien lag het aan jou. Jij had het ook verkeerd kunnen hebben niet alles met een stuur en wielen is een auto.quote:
Ah OK .. dus dat ie werkeloos in de garage stond was wel zo...quote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, één van haar broers wilde 'm graag hebben, dus die is naar hem gegaan. Was overigens niet die 'UFO' meer hoor. Was een Peugeot, bijzonder pittig ding. Die heeft muis gekocht omdat het niet zo lekker meer ging met het indrukken van de koppeling en deze uitvoering was automaat.
Als ze er 10 x in heeft kunnen rijden was het veel.
Neemt niet weg dat diezelfde auto niets stond te doen bij die broer voor de deur en dat hij nu waarschijnlijk verkocht is. Sja, als ik dat van tevoren had geweten....
Ook zo leuk maar z'on zielig verhaalquote:Op zondag 17 februari 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wist ik niet, wel van Dombo
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK .. dus dat ie werkeloos in de garge stond was wel zo...
Toch niet zo'n stomme 3d remake?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wist ik niet, wel van Dombo
[ afbeelding ]
Is niet echt gebeurd, hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ook zo leuk maar z'on zielig verhaal
quote:
Triest allemaal.. Nu gaat het weer om jou ... life goes on ..quote:Op zondag 17 februari 2019 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die UFO stond meer stil dan ie reed en met die nieuwe Peugeot was het niets anders. Het ging gewoon al niet meer.
Iedere avond steek ik nog steeds een waxinelichtje aan bij Muis haar foto en gisterenavond ben ik het voor het eerst vergeten. Op zich een 'goede' zaak, maar het voelde kut.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest allemaal.. Nu gaat het weer om jou ... life goes on ..
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere avond steek ik nog steeds een waxinelichtje aan bij Muis haar foto en gisterenavond ben ik het voor het eerst vergeten. Op zich een 'goede' zaak, maar het voelde kut.
Maar ja, net wat je zegt, het gaat door.
Bambi.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Lilo and Stitch, Lady and the tramp, The little mermaid allemaal live action versies
Vanavond denk ik met je mee ..quote:Op zondag 17 februari 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere avond steek ik nog steeds een waxinelichtje aan bij Muis haar foto en gisterenavond ben ik het voor het eerst vergeten. Op zich een 'goede' zaak, maar het voelde kut.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kwartje begint te vallen.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Lilo and Stitch, Lady and the tramp, The little mermaid allemaal live action versies
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kwartje begint te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |