quote:
quote:
Oh kan best mensen gaan op de meest gruwelijke manier dood. Maar het begint meestal met een spektakel (een rollercoaster, een race track, instorten van een hoge brug, en een enorm ongeluk op de snelweg.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Was er niet eerder 1 ook op een boot. Ik kan me iets herinneren over nylon draad wat gespannen was op een schip en daarmee werden mensen onthoofd. Maar dat is lang geleden.
Ik ben dol ook op van die foute horrorfilms, hoe dommer hoe beter. Saw ofzo heb ik dan weer minder mee, maar Halloween, nightmare on elm street. Babadook vond ik ook top. En de eerste paranormal activity.
Die was grappigquote:Op zondag 17 februari 2019 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb maanden niet kunnen slapen.
Ja die met de RollerCoaster heb ik sowieso gezien. En die met het ongeluk op de snelweg sowieso ook. Meer weet ik zo uit mijn hoofd niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kan best mensen gaan op de meest gruwelijke manier dood. Maar het begint meestal met een spektakel (een rollercoaster, een race track, instorten van een hoge brug, en een enorm ongeluk op de snelweg.
Op een boot niet zo gek vaak.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
Maar het begint meestal met een spektakel (een rollercoaster, een race track, instorten van een hoge brug, en een enorm ongeluk op de snelweg.
Moet al lachen als ik die kop zie.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb maanden niet kunnen slapen.
Ja ik heb ze allemaal ook de 3D. Dan vliegen de banden en spijkers om je orenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja die met de RollerCoaster heb ik sowieso gezien. En die met het ongeluk op de snelweg sowieso ook. Meer weet ik zo uit mijn hoofd niet.
Er is ook nog:quote:Op zondag 17 februari 2019 21:27 schreef Soulraven het volgende:
Milo is ook een aanrader. Ooit met mijn oudste zus gekeken toen ze zwanger was. Zij vond het niet zo'n succes.
Rosemary's Baby is in dat geval wel wat minder geschikt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:27 schreef Soulraven het volgende:
Milo is ook een aanrader. Ooit met mijn oudste zus gekeken toen ze zwanger was. Zij vond het niet zo'n succes.
JAWOHLquote:Op zondag 17 februari 2019 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
M - EINE STADT SUCHT EINEN MÖRDER maar niet van 1931
neue Film Wien
Dat is een klassiekerquote:Op zondag 17 februari 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rosemary's Baby is in dat geval wel wat minder geschikt.
Deze ook.quote:
Ja was ook orgineel destijdsquote:Op zondag 17 februari 2019 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
The Blairwitch project was wel een film die me met onderbuikgevoel liet zitten.
Ik heb alle boeken van Stepen Kingquote:
Alleen de tweede was kutquote:Op zondag 17 februari 2019 21:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
The Blairwitch project was wel een film die me met onderbuikgevoel liet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |