Dat 'verplichte' sociale gebeuren staat me een beetje (lees; veel) tegen. Verplicht tussen aanhalingstekens want niks moet, dat weet ik. Maar toch, dat wordt wel soort van verwacht ofzo, volgens mij.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
In Engeland is het best te doen. Vriendelijke mensen en schone verblijven en een lekker ontbijt.
Kip was ook wel actief buiten vandaagquote:Op zondag 17 februari 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier ook de boel lekker opengezet. Maar mijn parkiet begon te mekkeren dat ze er uit wou.
maar ze kan toch niet naar buiten vliegen?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier ook de boel lekker opengezet. Maar mijn parkiet begon te mekkeren dat ze er uit wou.
Ik ga mijn parkiet niet aan mijn bal binden.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of een ketting met zo'n bal eraan.
ja, brrrrquote:Op zondag 17 februari 2019 20:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat 'verplichte' sociale gebeuren staat me een beetje (lees; veel) tegen. Verplicht tussen aanhalingstekens want niks moet, dat weet ik. Maar toch, dat wordt wel soort van verwacht ofzo, volgens mij.
Hè bah, dat vind ik ook niet fris.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker altijd, maar Schotland is mijn ervaring (meestal leuk) Wel vaak tapijt in de badkamer ieuw
Ze heeft het prima naar de zin maar ik ga er idd nog een mannetje bijhalen. En een nestkastje.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ze kan toch niet naar buiten vliegen?![]()
die wil een vriendinnetje denk ik? Straks is het Lente!![]()
Die hormoontjes zullen ook wel gestressed zijn........
Wij werden meestal wel met rust gelaten, behalve tijdens de maaltijden want dan werd er geserveerd.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat 'verplichte' sociale gebeuren staat me een beetje (lees; veel) tegen. Verplicht tussen aanhalingstekens want niks moet, dat weet ik. Maar toch, dat wordt wel soort van verwacht ofzo, volgens mij.
Nee dat is daar blijkbaar normaal. Verder ook byzarre dingen mee gemaakt met B&Bquote:
Moet je nog lang met een stalen bal aan je enkels lopen?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij werden meestal wel met rust gelaten, behalve tijdens de maaltijden want dan werd er geserveerd.
Heb je wel een groter Kooitje nodig misschien?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft het prima naar de zin maar ik ga er idd nog een mannetje bijhalen. En een nestkastje.
Wat?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nog lang met een stalen bal aan je enkels lopen?
quote:Op zondag 17 februari 2019 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij werden meestal wel met rust gelaten, behalve tijdens de maaltijden want dan werd er geserveerd.
Hmm, blijkbaar niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
De Daltons denk ik? of zoiets? dat ie bedoeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |