Ik heb een combimagnetron en de magnetron heb ik nooit gebruikt. Nu heb ik ook nog een oven en gebruik hem dus helemaal niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:06 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat we altijd eten een A.H. magnetron maaltijd
Het is de beste oplossing voor een man alleenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een combimagnetron en de magnetron heb ik nooit gebruikt. Nu heb ik ook nog een oven en gebruik hem dus helemaal niet meer.
Lekker warm joh.quote:
Ik wok alles en heb geen magnetron.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Het is de beste oplossing voor een man alleen
Ik ben niet zo vd kant en klare magnetrondingen. Het liefst kook ik gewoon. Ligt er natuurlijk wel aan of ik tijd heb.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
ohquote:Op zondag 17 februari 2019 16:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Tijdje geleden nasi gemaakt, ik had gelijk voor een week te eten.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of je belt de Chinees. Héé, Chinees, doe 's ff rap nr 34 en 112, over een half uur kom ik het halen. Dan heb je ook weer 4 dagen te knagen.
vast lekker warm, ik vind het ehm, eh, nou ja,quote:Op zondag 17 februari 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker warm joh.Wat zal dat wegen? Een bescheiden 450 pond zit er wel in zo te zien.
Lekker toch.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdje geleden nasi gemaakt, ik had gelijk voor een week te eten.
De vrouw van Fat Bastard.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:20 schreef sacha het volgende:
[..]
vast lekker warm, ik vind het ehm, eh, nou ja,
Zeg het!quote:Op zondag 17 februari 2019 16:20 schreef sacha het volgende:
[..]
vast lekker warm, ik vind het ehm, eh, nou ja,
dat duurt me te langquote:Op zondag 17 februari 2019 16:16 schreef mario390 het volgende:
hier 3 uuren van Dynamo Festival 1993
Dat snap ik van sommige mensen niet als ze zeggen dat het te lang duurt. Je hoeft er toch niet de hele tijd erbij te blijven?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker toch.Dat doe ik bewust zo, omdat ik er geen zin in heb om in mijn eentje uren in de keuken te staan. Dan mis ik al die geweldige verhalen hier.
Je zou Baardaaps band ook wel verwachten ...quote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
het heeft ook en Nederlandse Deathmetalband gegeven "GOREFEST" die heeft ook daar gespelt
Ik heb nog shoarma die op moet.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is zondag dus ik ga lekker frituren straks
dat vind ik nou smerigquote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is zondag dus ik ga lekker frituren straks
Dat is waar, maar het ligt er wel aan wat je maakt. Bij wokken in een bloedhete pan gaat het niet werken als je ondertussen iets anders gaat doen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat snap ik van sommige mensen niet als ze zeggen dat het te lang duurt. Je hoeft er toch niet de hele tijd erbij te blijven?
Frikandellen en zelf gesneden patat frituren.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Frikandellen en zelf gesneden patat frituren.Zelf pindasaus erbij maken en proppen maar.
Ik heb ook wel het voordeel dat ik een open keuken/woonkamer heb. Dus ik merk het snel genoeg als het niet goed gaat.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het ligt er wel aan wat je maakt. Bij wokken in een bloedhete pan gaat het niet werken als je ondertussen iets anders gaat doen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het voordeel dat ik een open keuken/woonkamer heb. Dus ik merk het snel genoeg als het niet goed gaat.
Zelf gesneden patat? Net zij je dat je niet uren in de keuken wil staan.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Frikandellen en zelf gesneden patat frituren.Zelf pindasaus erbij maken en proppen maar.
Dat kan uiteraard niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
AH tijd anders gaan mijn frituur plannen niet door
de kenn ik nietquote:Op zondag 17 februari 2019 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou Baardaaps band ook wel verwachten ...
Da's 5 minuten werk en nog eens 5 min. voor de pindasaus.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelf gesneden patat? Net zij je dat je niet uren in de keuken wil staan.
dat heb ik vrijdag gedaanquote:Op zondag 17 februari 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of je belt de Chinees. Héé, Chinees, doe 's ff rap nr 34 en 112, over een half uur kom ik het halen. Dan heb je ook weer 4 dagen te knagen.
moet je wel aardapples hebben liggenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's 5 minuten werk en nog eens 5 min. voor de pindasaus.
En zo'n patatsnijding.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
moet je wel aardapples hebben liggen
Balen! Dat gerecht kende ik niet, dus even opgezocht.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat heb ik vrijdag gedaan...maar eigenlijk had ik zo'n trek in tjau min, blijkt mijn favo surinaamse toko er niet meer te zijn
Daarom eet ik het vrijwel nooit. Dan ligt het restant maar uit te lopen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
moet je wel aardapples hebben liggen
tsja sowieso, een hele muis in brood vind ik ook nog steeds knapquote:Op zondag 17 februari 2019 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Balen! Dat gerecht kende ik niet, dus even opgezocht.Heb het ooit een keer gehad bij zo'n toko dat er brokjes glas in één van de bakken zat waar je zelf uit kon scheppen. Dan ben je er ook snel klaar mee. Hoe ze dat voor elkaar kregen snap ik nog niet.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja sowieso, een hele muis in brood vind ik ook nog steeds knap
ja dat, heb je opeens weer planten in de keukenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom eet ik het vrijwel nooit. Dan ligt het restant maar uit te lopen.
Ik kom niet veel verder dan een brood- en schilmes.quote:
nou dat nieuwsbericht maakte me wel wat voorzichter met brood...maar de gedachte slijtquote:Op zondag 17 februari 2019 16:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toen heb je een tijdje geen brood meer gegeten?
Lol, van die lekkere uitlopende zompige dingen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat, heb je opeens weer planten in de keuken
Daar deed ik ook tijden alles mee. Wil best, alleen duurt het zo lang.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom niet veel verder dan een brood- en schilmes.
Dat vind ik het nadeel van alleenstaand zijn. Je hebt al gauw teveel van iets.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, van die lekkere uitlopende zompige dingen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou dat nieuwsbericht maakte me wel wat voorzichter met brood...maar de gedachte slijt
https://www.metronieuws.n(...)ode-muis-in-ah-brood
ben wel eens een zakje aardappels vergeten...daar zat iets meer in dan uitlopersquote:Op zondag 17 februari 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, van die lekkere uitlopende zompige dingen.
je gaat toch dood als je dat vindtquote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die muis, in plakjes gesneden en wel.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
je gaat toch dood als je dat vindt
ik zeg ff helemaal nietsquote:
Wel zelf gemaakt?quote:
Yep. Aardappelen bewaarde ik op een gegeven moment in een koelbox. Wil op zich wel, maar dan vergeet je het weer een tijdje en heb je alsnog zooi. Daarbij zijn ze helemaal niet zo lekker, vind ik. Doe mij maar pasta, bami, pizza e.d. Pizzabodem maak ik overigens wel zelf via de no knead bread methode.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik het nadeel van alleenstaand zijn. Je hebt al gauw teveel van iets.
Mooie kleuren!quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben wel eens een zakje aardappels vergeten...daar zat iets meer in dan uitlopers
Denk dat ik zou moeten lachen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
je gaat toch dood als je dat vindt
wtfquote:
Ja, en het bewoogquote:
ik wil niet eens weten hoe in plakjes gesneden muis eruit zietquote:Op zondag 17 februari 2019 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat ik zou moeten lachen.
Goeie reclame voor ze.quote:
Gestampte muisjes zijn nog veul erger.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten hoe in plakjes gesneden muis eruit ziet
Mijn buuroma ging naar het bejaardentehuis en mijn ouders ontruimde de woning. Ze vonden daar een slaapzak met een gat erin. Toen ze de slaapzak openvouwde lag er een muizenskelet in.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:58 schreef Charmian het volgende:
mja die beestjes zoeken warmte en voedels...ze hoeven maar een klein openingetje te zien zien en *BAM*
quote:
op mijn werk lopen ze ook vrolijk rond...gewoon een kantoorgebouw, ik heb er gelukkig nog geen één gezien, maar collega's die tot laat werken...quote:Op zondag 17 februari 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn buuroma ging naar het bejaardentehuis en mijn ouders ontruimde de woning. Ze vonden daar een slaapzak met een gat erin. Toen ze de slaapzak openvouwde lag er een muizenskelet in.
What doesn't kill you makes you stronger. Blijft een geweldig filmpje.quote:
Oh, er hoort een heel filmpje bij, lol.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
What doesn't kill you makes you stronger. Blijft een geweldig filmpje.
ja, maar er zal een vlieg wel eitjes hebben gelegd of zo....maar goed met een hoop gatvers en tig vulniszakken mijn huis uit gebannenquote:
Vliegen leggen geen eitjes in aardappelen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar er zal een vlieg wel eitjes hebben gelegd of zo....maar goed met een hoop gatvers en tig vulniszakken mijn huis uit gebannen
Dan zie ik toch liever die muis.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar er zal een vlieg wel eitjes hebben gelegd of zo....maar goed met een hoop gatvers en tig vulniszakken mijn huis uit gebannen
ook niet verrotte?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vliegen leggen geen eitjes in aardappelen.
Nee, ze leggen eitjes in dood vlees. ik weet daar ook nog wel een filmpje van maar ik wil niemands eetlust bederven.quote:
jakkes... wel eens op een rooi machine gestaan ...... verrot kwamen ze soms uit de grond .. wel lekker gooien ...naar de anderen ...quote:
zat gister bij azquote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
jakkes... wel eens op een rooi machine gestaan ...... verrot kwamen ze soms uit de grond .. wel lekker gooien ...naar de anderen ...
nou ja, anyway het bewoog en ik heb het weggegooidquote:Op zondag 17 februari 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ze leggen eitjes in dood vlees. ik weet daar ook nog wel een filmpje van maar ik wil niemands eetlust bederven.
Je hebt in Spanje toch ook zo'n tomatengooi festival.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
jakkes... wel eens op een rooi machine gestaan ...... verrot kwamen ze soms uit de grond .. wel lekker gooien ...naar de anderen ...
Dus je bent daar geen toiletjuffrouw?quote:
Ja Tomatina in Buñolquote:Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt in Spanje toch ook zo'n tomatengooi festival.
neequote:Op zondag 17 februari 2019 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus je bent daar geen toiletjuffrouw?
wel.doen?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef nagenoeg niets om sport kijken.
Ik doe veel lopend, aan sport doen zou mij nu ook nog niet echt lukken.quote:
ah zoquote:Op zondag 17 februari 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe veel lopend, aan sport doen zou mij nu ook nog niet echt lukken.
Ik zou graag weer willen toerfietsen maar ik heb geen fietsenschuur.
Sport interesseert me echt geen reet.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef nagenoeg niets om sport kijken.
quote:Op zondag 17 februari 2019 17:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sport interesseert me echt geen reet.Soms kijk ik darten uit pure verveling, maar het blijft raar om er de naam sport aan te verbinden.
Verstappen is wel oké om te zien scheuren. Verder zal het me allemaal jeuken. Mensen die achter een bal aanhollen en die hele ophef eromheen bij dat kutvoetbal.².
En geen lift... ja das mooi kut.. want een beetje leuke fiets laat je niet buiten op straat in DH ...quote:Op zondag 17 februari 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dan ga je eerst op gewichtheffenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik bij de fysio al doen.quote:
Schaatsen vind ik echt saai, vooral afstanden als 5000 en 10000 meter.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vond vroeger (eind '80) snooker leuk om te kijken maar ik kende daar ook de spelregels van en de spelers. Schaatsen maar dan de korte afstanden, maar ik heb niets met sport kijken.
nee, morgen komen de reparatiemannen met de eerste bootquote:Op zondag 17 februari 2019 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je weer verwarming, Sas?
Ik kende de spelregels best wel goed en toen had je ook leuke en goede spelers.quote:
Hmm, zo wonen is mooi, maar dit is toch wel een nadeel.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, morgen komen de reparatiemannen met de eerste boot
Het hele circus eromheen, het lijkt wel een tokkie feestje.quote:
Het zijn idd tokkies ...quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hele circus eromheen, het lijkt wel een tokkie feestje.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
hmmmmm, jaquote:Op zondag 17 februari 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zo wonen is mooi, maar dit is toch wel een nadeel.
Is het ook een beetje.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet voor mij.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar is wel leuk om naar te kijken.
Dat maakt het wel vermakelijk om naar te kijken, maar het moet niet te lang duren.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat weet ik nietquote:Op zondag 17 februari 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar je wil er ook nooit weg zeker.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef chufi het volgende:
Hier komen onze groenten en zo vandaan...Mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Jawel. De laatste wedstrijden.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het WK nog wel leuk om te zien.
Eensch.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel. De laatste wedstrijden.
Chineze spelen zonder balletje .. wist je dat niet !?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of kijken naar tafeltennis, naar een paar Chinezen die zó snel zijn dat je niet eens ziet waar het balletje is.
Moooooooooquote:
Dat vond ik ook, alleen waren mijn ouders er minder over te spreken dat ik meer gaten in hun kast gooide dan in het bord zelf.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eensch.
Zelf darten is ook leuk om te doen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of kijken naar tafeltennis, naar een paar Chinezen die zó snel zijn dat je niet eens ziet waar het balletje is.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Chineze spelen zonder balletje .. wist je dat niet !?
het hangt nu allemaal van de Aap af, daarna, als dat al komt, zie ik het wel weerquote:Op zondag 17 februari 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga jij hier zitten en ik daar. Dan weet je het.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, alleen waren mijn ouders er minder over te spreken dat ik meer gaten in hun kast gooide dan in het bord zelf.
Ik had stiekem een luchtdrukpistool en mijn ouders zich ook maar afvragen waar al die gaten in mijn luik vandaan kwamen.quote:
lolquote:Op zondag 17 februari 2019 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had stiekem een luchtdrukpistool en mijn ouders zich ook maar afvragen waar al die gaten in mijn luik vandaan kwamen.
Gaat die molen er nu nog komen of hoe zit dat ?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
het hangt nu allemaal van de Aap af, daarna, als dat al komt, zie ik het wel weer
Ik hoop voor je dat er wat vrijheid voor jezelf op je pad komt.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
het hangt nu allemaal van de Aap af, daarna, als dat al komt, zie ik het wel weer
Ik was destijds best wel een scherpschutter.quote:
Ik in militaire dienst ook, maar pijltjes gooien ho maar.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was destijds best wel een scherpschutter.
ik geen van beide....quote:Op zondag 17 februari 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik in militaire dienst ook, maar pijltjes gooien ho maar.
ik kan niet wachtenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er wat vrijheid voor jezelf op je pad komt.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Papieren pijltjes maken en een naald in de top draaien. En dan maar duiven zoeken.
Dat is niet echt lief.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Papieren pijltjes maken en een naald in de top draaien. En dan maar duiven zoeken.
Wat zijn krieken?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En met krieken schieten.Op elkaar.
Cowboy en indiaantje spelen.
Met je kriekenbuis.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Marsani het volgende:
Spruitjes / witte bonen stamppot en nep vlees. En vanavond als een oud wijf naar de bingo. 😆
Met krieken je bed uit. Maar dat ken je nietquote:
Rode? Die noemden wij bloedbessen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, bessen die we zo noemden.
Bingo!quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Marsani het volgende:
Spruitjes / witte bonen stamppot en nep vlees. En vanavond als een oud wijf naar de bingo. 😆
Met het krieken van de dag bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Met krieken je bed uit. Maar dat ken je niet
Ze waren nog groen als wij er mee schoten, maar de uiteindelijke kleur weet ik niet eens.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rode? Die noemden wij bloedbessen.
complete Donald Ducks gingen er door.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De Wehkamp was ook zeer geschikt.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
complete Donald Ducks gingen er door.
Ja zelfde toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met het krieken van de dag bedoel je?
Met twee vriendinnen. Lachen wel. Hoofdprijs 500 euro.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bingo!![]()
Succes! Ik hoop dat je iets leuks wint.
Yep! Diverse tijdschriften die waarschijnlijk uit de Leesmap kwamen ook.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lekker stevigquote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Wehkamp was ook zeer geschikt.
Behalve de dames sectie met lingeriequote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Wehkamp was ook zeer geschikt.
Just another Manic Monday.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soms dramaandag maar vaak niet.
En waarom zou ik dat niet kennen? Ik heb jaren in ploegendienst gewerkt.quote:
Toch mis ik dat wel eens de Whekamp en de Otto. Kledingquote:
Bingo is hilarisch! Gewoon lekker kneuterig.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Met twee vriendinnen. Lachen wel. Hoofdprijs 500 euro.
Ik heb me jaren afgevraagd waarom vrouwen met een staaf hun wangen masseerden.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Behalve de dames sectie met lingerie
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb me jaren afgevraagd waarom vrouwen met een staaf hun wangen masseerden.
Da's een beste tijd. Zal je wel aardig trek hebben gehad ook.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef Marsani het volgende:
Vandaag 5 uur hout gekloofd. Ook zin in de maandag. Beetje uitrusten op het werk.
Je vroeg zelf over krieken? En met ploegendienst heb je daar nou net geen last vanquote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet kennen? Ik heb jaren in ploegendienst gewerkt.
Massagestaaf tegen haar wangquote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is hier wel een wijntje en in de pauze zijn er bitterballen. Gemiddelde leeftijd is 80.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bingo is hilarisch! Gewoon lekker kneuterig.
500 euro zou wel lekker meegenomen zijn voor je
de NCRV gids deed het ook primaquote:Op zondag 17 februari 2019 18:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar zoveel keus in zo'n gidsquote:Op zondag 17 februari 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch mis ik dat wel eens de Whekamp en de Otto. Kleding
Ow jeequote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja maar geen internet. Het is net als Ikea die heb ik ook graag op papierquote:
Wel met een kloofmachine hoor. Nu mogen houtkachels nog dus even een voorraad maken.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's een beste tijd. Zal je wel aardig trek hebben gehad ook.
Stoer wijf!quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef Marsani het volgende:
Vandaag 5 uur hout gekloofd. Ook zin in de maandag. Beetje uitrusten op het werk.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij het krieken van de dag schoof zij de geribbelde trillende staaf langzaam richting haar wang.
en de heerlijke geur die er van af komtquote:Op zondag 17 februari 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar geen internet. Het is net als Ikea die heb ik ook graag op papier
Ik hoop ook dat ik snel weer een baan vind. Dat thuis zitten is niets voor mij.quote:
snap ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik snel weer een baan vind. Dat thuis zitten is niets voor mij.
Nee joh, die stinkinkt.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
en de heerlijke geur die er van af komt
Ik heb dat ook lang gehad. Leuke collega's altijd wat te lachen. Leuk werk. Ik ging lachend de auto inquote:
Heel vroeger had je bij ons de Termeulen Post.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch topquote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ook lang gehad. Leuke collega's altijd wat te lachen. Leuk werk. Ik ging lachend de auto in
Wel lekker dan je dan de jongste bentquote:Op zondag 17 februari 2019 18:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja gelukkig is hier wel een wijntje en in de pauze zijn er bitterballen. Gemiddelde leeftijd is 80.
Je moet niks.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Marsani het volgende:
Vroeg ik me wel af. Moet je straks je houtkachel eruit slopen van de regering?
echt wel er zijn tijdschriften en boeken die nieuw zijn en heerlijk ruikenquote:
Zijn we net wat sneller hoop ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lekker dan je dan de jongste bent
Dat is wel fijn, ik vind het ook nooit erg om naar mijn werk te gaan, maar om te zeggen dat ik blij ben dat het maandag is.....quote:
verrek ja, ik herinner het me, nooit meer aan gedacht sinds toenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel vroeger had je bij ons de Termeulen Post.
Sja, dat zou zo maar eens kunnen met al die maatregelen die ze al troffen op dat gebied.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Marsani het volgende:
Vroeg ik me wel af. Moet je straks je houtkachel eruit slopen van de regering?
Misschien kan je met Marsani mee naar de bingo.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je met Marsani mee naar de bingo.
Dat was ook echt kranten papier volgens mijquote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soury kan slecht tegen haar verlies,geen goed idee.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die link mis ikquote:Op zondag 17 februari 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die oudjes missen misschien weleens een cijfertjequote:
Pakt ze die net gewonnen leverworst af van zo'n vrouwtje van 93.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soury kan slecht tegen haar verlies,geen goed idee.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook echt kranten papier volgens mij
ik kan het me niet zo voor de geest halen maar de naam wel toen FF die noemdequote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook echt kranten papier volgens mij
mijn Pake en Beppe ookquote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik stempel Marsani helemaal onder als die er met een leverworst vandoor gaatquote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of een vingerplant.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pakt ze die net gewonnen leverworst af van zo'n vrouwtje van 93.
Oudere mensen houden van gidsen e.d. op papier, oudere mensen houden van bingo.quote:
Pfffquote:Op zondag 17 februari 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oudere mensen houden van gidsen e.d. op papier, oudere mensen houden van bingo.
OK dus wel herkenbaar...quote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leek mij wel gezellig. Daarna nog wat drinken aan de bar. Maar ik ga op weg. Wil wel met mijn kop voor aan zitten.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik met Andre van Duin in mijn hoofd.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke voor dat topicquote:
en we kwijlen, stinken naar pis en denken dat we nu op de libelle chat zittenquote:Op zondag 17 februari 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
das weer anders ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, ik vind het ook nooit erg om naar mijn werk te gaan, maar om te zeggen dat ik blij ben dat het maandag is.....
lukt hier niet. De ouderen hier slaan je dan zo met die worst voor je harses.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pakt ze die net gewonnen leverworst af van zo'n vrouwtje van 93.
Oh deze is beter ik vond ditquote:Op zondag 17 februari 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Je stickers erop plakken.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:04 schreef Ranah het volgende:
wow FF top
check die koffertjes.. wie is er niet groot mee geworden
En pritt stiftenquote:Op zondag 17 februari 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het lippenstift was.quote:
Zou je wel willen he?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het lippenstift was.
Lol! Retour zenden niet mogelijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze ook nog.![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 17 februari 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Retour zenden niet mogelijk.
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:04 schreef Ranah het volgende:
wow FF top
check die koffertjes.. wie is er niet groot mee geworden
Plain brown wrapper hadden ze ook nog nietquote:Op zondag 17 februari 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Retour zenden niet mogelijk.
Jij bent oud?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:03 schreef Ranah het volgende:
[..]
en we kwijlen, stinken naar pis en denken dat we nu op de libelle chat zitten
Dat doe je rap.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ja
daarom dit topic
40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |