Zelf gesneden patat? Net zij je dat je niet uren in de keuken wil staan.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Frikandellen en zelf gesneden patat frituren.Zelf pindasaus erbij maken en proppen maar.
Dat kan uiteraard niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
AH tijd anders gaan mijn frituur plannen niet door
de kenn ik nietquote:Op zondag 17 februari 2019 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou Baardaaps band ook wel verwachten ...
Da's 5 minuten werk en nog eens 5 min. voor de pindasaus.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelf gesneden patat? Net zij je dat je niet uren in de keuken wil staan.
dat heb ik vrijdag gedaanquote:Op zondag 17 februari 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of je belt de Chinees. Héé, Chinees, doe 's ff rap nr 34 en 112, over een half uur kom ik het halen. Dan heb je ook weer 4 dagen te knagen.
moet je wel aardapples hebben liggenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's 5 minuten werk en nog eens 5 min. voor de pindasaus.
En zo'n patatsnijding.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
moet je wel aardapples hebben liggen
Balen! Dat gerecht kende ik niet, dus even opgezocht.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat heb ik vrijdag gedaan...maar eigenlijk had ik zo'n trek in tjau min, blijkt mijn favo surinaamse toko er niet meer te zijn
Daarom eet ik het vrijwel nooit. Dan ligt het restant maar uit te lopen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
moet je wel aardapples hebben liggen
tsja sowieso, een hele muis in brood vind ik ook nog steeds knapquote:Op zondag 17 februari 2019 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Balen! Dat gerecht kende ik niet, dus even opgezocht.Heb het ooit een keer gehad bij zo'n toko dat er brokjes glas in één van de bakken zat waar je zelf uit kon scheppen. Dan ben je er ook snel klaar mee. Hoe ze dat voor elkaar kregen snap ik nog niet.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja sowieso, een hele muis in brood vind ik ook nog steeds knap
ja dat, heb je opeens weer planten in de keukenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom eet ik het vrijwel nooit. Dan ligt het restant maar uit te lopen.
Ik kom niet veel verder dan een brood- en schilmes.quote:
nou dat nieuwsbericht maakte me wel wat voorzichter met brood...maar de gedachte slijtquote:Op zondag 17 februari 2019 16:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toen heb je een tijdje geen brood meer gegeten?
Lol, van die lekkere uitlopende zompige dingen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat, heb je opeens weer planten in de keuken
Daar deed ik ook tijden alles mee. Wil best, alleen duurt het zo lang.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom niet veel verder dan een brood- en schilmes.
Dat vind ik het nadeel van alleenstaand zijn. Je hebt al gauw teveel van iets.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, van die lekkere uitlopende zompige dingen.
quote:Op zondag 17 februari 2019 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou dat nieuwsbericht maakte me wel wat voorzichter met brood...maar de gedachte slijt
https://www.metronieuws.n(...)ode-muis-in-ah-brood
ben wel eens een zakje aardappels vergeten...daar zat iets meer in dan uitlopersquote:Op zondag 17 februari 2019 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, van die lekkere uitlopende zompige dingen.
je gaat toch dood als je dat vindtquote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die muis, in plakjes gesneden en wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |