Heel vroeger had je bij ons de Termeulen Post.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar geen internet. Het is net als Ikea die heb ik ook graag op papier
Dat is toch topquote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ook lang gehad. Leuke collega's altijd wat te lachen. Leuk werk. Ik ging lachend de auto in
Wel lekker dan je dan de jongste bentquote:Op zondag 17 februari 2019 18:53 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja gelukkig is hier wel een wijntje en in de pauze zijn er bitterballen. Gemiddelde leeftijd is 80.
Je moet niks.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Marsani het volgende:
Vroeg ik me wel af. Moet je straks je houtkachel eruit slopen van de regering?
echt wel er zijn tijdschriften en boeken die nieuw zijn en heerlijk ruikenquote:
Zijn we net wat sneller hoop ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lekker dan je dan de jongste bent
Dat is wel fijn, ik vind het ook nooit erg om naar mijn werk te gaan, maar om te zeggen dat ik blij ben dat het maandag is.....quote:
verrek ja, ik herinner het me, nooit meer aan gedacht sinds toenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel vroeger had je bij ons de Termeulen Post.
Sja, dat zou zo maar eens kunnen met al die maatregelen die ze al troffen op dat gebied.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Marsani het volgende:
Vroeg ik me wel af. Moet je straks je houtkachel eruit slopen van de regering?
Misschien kan je met Marsani mee naar de bingo.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar geen internet. Het is net als Ikea die heb ik ook graag op papier
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je met Marsani mee naar de bingo.
Dat was ook echt kranten papier volgens mijquote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soury kan slecht tegen haar verlies,geen goed idee.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die link mis ikquote:Op zondag 17 februari 2019 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die oudjes missen misschien weleens een cijfertjequote:
Pakt ze die net gewonnen leverworst af van zo'n vrouwtje van 93.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soury kan slecht tegen haar verlies,geen goed idee.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook echt kranten papier volgens mij
ik kan het me niet zo voor de geest halen maar de naam wel toen FF die noemdequote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook echt kranten papier volgens mij
mijn Pake en Beppe ookquote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik stempel Marsani helemaal onder als die er met een leverworst vandoor gaatquote:Op zondag 17 februari 2019 18:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soury kan slecht tegen haar verlies,geen goed idee.
Of een vingerplant.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pakt ze die net gewonnen leverworst af van zo'n vrouwtje van 93.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |