quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Marsani het volgende:
Spruitjes / witte bonen stamppot en nep vlees. En vanavond als een oud wijf naar de bingo. 😆
Met krieken je bed uit. Maar dat ken je nietquote:
Rode? Die noemden wij bloedbessen.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, bessen die we zo noemden.
Bingo!quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Marsani het volgende:
Spruitjes / witte bonen stamppot en nep vlees. En vanavond als een oud wijf naar de bingo. 😆
Met het krieken van de dag bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Met krieken je bed uit. Maar dat ken je niet
Ze waren nog groen als wij er mee schoten, maar de uiteindelijke kleur weet ik niet eens.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rode? Die noemden wij bloedbessen.
complete Donald Ducks gingen er door.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Papieren pijltjes maken en een naald in de top draaien. En dan maar duiven zoeken.
De Wehkamp was ook zeer geschikt.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
complete Donald Ducks gingen er door.
Ja zelfde toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met het krieken van de dag bedoel je?
Met twee vriendinnen. Lachen wel. Hoofdprijs 500 euro.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bingo!![]()
Succes! Ik hoop dat je iets leuks wint.
Yep! Diverse tijdschriften die waarschijnlijk uit de Leesmap kwamen ook.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lekker stevigquote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Wehkamp was ook zeer geschikt.
Behalve de dames sectie met lingeriequote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De Wehkamp was ook zeer geschikt.
Just another Manic Monday.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soms dramaandag maar vaak niet.
En waarom zou ik dat niet kennen? Ik heb jaren in ploegendienst gewerkt.quote:
Toch mis ik dat wel eens de Whekamp en de Otto. Kledingquote:
Bingo is hilarisch! Gewoon lekker kneuterig.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Met twee vriendinnen. Lachen wel. Hoofdprijs 500 euro.
Ik heb me jaren afgevraagd waarom vrouwen met een staaf hun wangen masseerden.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Behalve de dames sectie met lingerie
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb me jaren afgevraagd waarom vrouwen met een staaf hun wangen masseerden.
Da's een beste tijd. Zal je wel aardig trek hebben gehad ook.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef Marsani het volgende:
Vandaag 5 uur hout gekloofd. Ook zin in de maandag. Beetje uitrusten op het werk.
Je vroeg zelf over krieken? En met ploegendienst heb je daar nou net geen last vanquote:Op zondag 17 februari 2019 18:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet kennen? Ik heb jaren in ploegendienst gewerkt.
Massagestaaf tegen haar wangquote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is hier wel een wijntje en in de pauze zijn er bitterballen. Gemiddelde leeftijd is 80.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bingo is hilarisch! Gewoon lekker kneuterig.
500 euro zou wel lekker meegenomen zijn voor je
de NCRV gids deed het ook primaquote:Op zondag 17 februari 2019 18:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar zoveel keus in zo'n gidsquote:Op zondag 17 februari 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch mis ik dat wel eens de Whekamp en de Otto. Kleding
Ow jeequote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja maar geen internet. Het is net als Ikea die heb ik ook graag op papierquote:
Wel met een kloofmachine hoor. Nu mogen houtkachels nog dus even een voorraad maken.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's een beste tijd. Zal je wel aardig trek hebben gehad ook.
Stoer wijf!quote:Op zondag 17 februari 2019 18:51 schreef Marsani het volgende:
Vandaag 5 uur hout gekloofd. Ook zin in de maandag. Beetje uitrusten op het werk.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij het krieken van de dag schoof zij de geribbelde trillende staaf langzaam richting haar wang.
en de heerlijke geur die er van af komtquote:Op zondag 17 februari 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar geen internet. Het is net als Ikea die heb ik ook graag op papier
Ik hoop ook dat ik snel weer een baan vind. Dat thuis zitten is niets voor mij.quote:
snap ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik snel weer een baan vind. Dat thuis zitten is niets voor mij.
Nee joh, die stinkinkt.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
en de heerlijke geur die er van af komt
Ik heb dat ook lang gehad. Leuke collega's altijd wat te lachen. Leuk werk. Ik ging lachend de auto inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |