quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of kijken naar tafeltennis, naar een paar Chinezen die zó snel zijn dat je niet eens ziet waar het balletje is.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Chineze spelen zonder balletje .. wist je dat niet !?
het hangt nu allemaal van de Aap af, daarna, als dat al komt, zie ik het wel weerquote:Op zondag 17 februari 2019 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga jij hier zitten en ik daar. Dan weet je het.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, alleen waren mijn ouders er minder over te spreken dat ik meer gaten in hun kast gooide dan in het bord zelf.
Ik had stiekem een luchtdrukpistool en mijn ouders zich ook maar afvragen waar al die gaten in mijn luik vandaan kwamen.quote:
lolquote:Op zondag 17 februari 2019 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had stiekem een luchtdrukpistool en mijn ouders zich ook maar afvragen waar al die gaten in mijn luik vandaan kwamen.
Gaat die molen er nu nog komen of hoe zit dat ?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
het hangt nu allemaal van de Aap af, daarna, als dat al komt, zie ik het wel weer
Ik hoop voor je dat er wat vrijheid voor jezelf op je pad komt.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
het hangt nu allemaal van de Aap af, daarna, als dat al komt, zie ik het wel weer
Ik was destijds best wel een scherpschutter.quote:
Ik in militaire dienst ook, maar pijltjes gooien ho maar.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was destijds best wel een scherpschutter.
ik geen van beide....quote:Op zondag 17 februari 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik in militaire dienst ook, maar pijltjes gooien ho maar.
ik kan niet wachtenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er wat vrijheid voor jezelf op je pad komt.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Papieren pijltjes maken en een naald in de top draaien. En dan maar duiven zoeken.
Dat is niet echt lief.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Papieren pijltjes maken en een naald in de top draaien. En dan maar duiven zoeken.
Wat zijn krieken?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En met krieken schieten.Op elkaar.
Cowboy en indiaantje spelen.
Met je kriekenbuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |