Het hele circus eromheen, het lijkt wel een tokkie feestje.quote:
Het zijn idd tokkies ...quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hele circus eromheen, het lijkt wel een tokkie feestje.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
hmmmmm, jaquote:Op zondag 17 februari 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zo wonen is mooi, maar dit is toch wel een nadeel.
Is het ook een beetje.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet voor mij.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar is wel leuk om naar te kijken.
Dat maakt het wel vermakelijk om naar te kijken, maar het moet niet te lang duren.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat weet ik nietquote:Op zondag 17 februari 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar je wil er ook nooit weg zeker.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef chufi het volgende:
Hier komen onze groenten en zo vandaan...Mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Jawel. De laatste wedstrijden.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het WK nog wel leuk om te zien.
Eensch.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel. De laatste wedstrijden.
Chineze spelen zonder balletje .. wist je dat niet !?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of kijken naar tafeltennis, naar een paar Chinezen die zó snel zijn dat je niet eens ziet waar het balletje is.
Moooooooooquote:
Dat vond ik ook, alleen waren mijn ouders er minder over te spreken dat ik meer gaten in hun kast gooide dan in het bord zelf.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eensch.
Zelf darten is ook leuk om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |