quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
je gaat toch dood als je dat vindt
ik zeg ff helemaal nietsquote:
Wel zelf gemaakt?quote:
Yep. Aardappelen bewaarde ik op een gegeven moment in een koelbox. Wil op zich wel, maar dan vergeet je het weer een tijdje en heb je alsnog zooi. Daarbij zijn ze helemaal niet zo lekker, vind ik. Doe mij maar pasta, bami, pizza e.d. Pizzabodem maak ik overigens wel zelf via de no knead bread methode.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik het nadeel van alleenstaand zijn. Je hebt al gauw teveel van iets.
Mooie kleuren!quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben wel eens een zakje aardappels vergeten...daar zat iets meer in dan uitlopers
Denk dat ik zou moeten lachen.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
je gaat toch dood als je dat vindt
wtfquote:
Ja, en het bewoogquote:
ik wil niet eens weten hoe in plakjes gesneden muis eruit zietquote:Op zondag 17 februari 2019 16:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat ik zou moeten lachen.
Goeie reclame voor ze.quote:
Gestampte muisjes zijn nog veul erger.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten hoe in plakjes gesneden muis eruit ziet
Mijn buuroma ging naar het bejaardentehuis en mijn ouders ontruimde de woning. Ze vonden daar een slaapzak met een gat erin. Toen ze de slaapzak openvouwde lag er een muizenskelet in.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:58 schreef Charmian het volgende:
mja die beestjes zoeken warmte en voedels...ze hoeven maar een klein openingetje te zien zien en *BAM*
quote:
op mijn werk lopen ze ook vrolijk rond...gewoon een kantoorgebouw, ik heb er gelukkig nog geen één gezien, maar collega's die tot laat werken...quote:Op zondag 17 februari 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn buuroma ging naar het bejaardentehuis en mijn ouders ontruimde de woning. Ze vonden daar een slaapzak met een gat erin. Toen ze de slaapzak openvouwde lag er een muizenskelet in.
What doesn't kill you makes you stronger. Blijft een geweldig filmpje.quote:
Oh, er hoort een heel filmpje bij, lol.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
What doesn't kill you makes you stronger. Blijft een geweldig filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |