Ik heb een combimagnetron en de magnetron heb ik nooit gebruikt. Nu heb ik ook nog een oven en gebruik hem dus helemaal niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:06 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat we altijd eten een A.H. magnetron maaltijd
Het is de beste oplossing voor een man alleenquote:Op zondag 17 februari 2019 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een combimagnetron en de magnetron heb ik nooit gebruikt. Nu heb ik ook nog een oven en gebruik hem dus helemaal niet meer.
Lekker warm joh.quote:
Ik wok alles en heb geen magnetron.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Het is de beste oplossing voor een man alleen
Ik ben niet zo vd kant en klare magnetrondingen. Het liefst kook ik gewoon. Ligt er natuurlijk wel aan of ik tijd heb.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
ohquote:Op zondag 17 februari 2019 16:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Tijdje geleden nasi gemaakt, ik had gelijk voor een week te eten.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of je belt de Chinees. Héé, Chinees, doe 's ff rap nr 34 en 112, over een half uur kom ik het halen. Dan heb je ook weer 4 dagen te knagen.
vast lekker warm, ik vind het ehm, eh, nou ja,quote:Op zondag 17 februari 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker warm joh.Wat zal dat wegen? Een bescheiden 450 pond zit er wel in zo te zien.
Lekker toch.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdje geleden nasi gemaakt, ik had gelijk voor een week te eten.
De vrouw van Fat Bastard.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:20 schreef sacha het volgende:
[..]
vast lekker warm, ik vind het ehm, eh, nou ja,
Zeg het!quote:Op zondag 17 februari 2019 16:20 schreef sacha het volgende:
[..]
vast lekker warm, ik vind het ehm, eh, nou ja,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |