ja, maar er zal een vlieg wel eitjes hebben gelegd of zo....maar goed met een hoop gatvers en tig vulniszakken mijn huis uit gebannenquote:
Vliegen leggen geen eitjes in aardappelen.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar er zal een vlieg wel eitjes hebben gelegd of zo....maar goed met een hoop gatvers en tig vulniszakken mijn huis uit gebannen
Dan zie ik toch liever die muis.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar er zal een vlieg wel eitjes hebben gelegd of zo....maar goed met een hoop gatvers en tig vulniszakken mijn huis uit gebannen
ook niet verrotte?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vliegen leggen geen eitjes in aardappelen.
Nee, ze leggen eitjes in dood vlees. ik weet daar ook nog wel een filmpje van maar ik wil niemands eetlust bederven.quote:
jakkes... wel eens op een rooi machine gestaan ...... verrot kwamen ze soms uit de grond .. wel lekker gooien ...naar de anderen ...quote:
zat gister bij azquote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
jakkes... wel eens op een rooi machine gestaan ...... verrot kwamen ze soms uit de grond .. wel lekker gooien ...naar de anderen ...
nou ja, anyway het bewoog en ik heb het weggegooidquote:Op zondag 17 februari 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, ze leggen eitjes in dood vlees. ik weet daar ook nog wel een filmpje van maar ik wil niemands eetlust bederven.
Je hebt in Spanje toch ook zo'n tomatengooi festival.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
jakkes... wel eens op een rooi machine gestaan ...... verrot kwamen ze soms uit de grond .. wel lekker gooien ...naar de anderen ...
Dus je bent daar geen toiletjuffrouw?quote:
Ja Tomatina in Buñolquote:Op zondag 17 februari 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt in Spanje toch ook zo'n tomatengooi festival.
neequote:Op zondag 17 februari 2019 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus je bent daar geen toiletjuffrouw?
wel.doen?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef nagenoeg niets om sport kijken.
Ik doe veel lopend, aan sport doen zou mij nu ook nog niet echt lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |