Echwel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:52 schreef aloa het volgende:
Wie is de mol?
Nog steeds niet echt duidelijk.
Sinan is de mol dit jaar.quote:
Ik durf mijn linkerpink er wel om te vergokken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds.
Maar echt zeker weet ik het niet.
we gaan het zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik durf mijn linkerpink er wel om te vergokken.
Dan kan ik niet meer meespelen met de appquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:20 schreef aloa het volgende:
Ik lach me dood als Rick Paul naar huis gaat vanavond.
Oke, dat is minder leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer meespelen met de app
Maar Sinan is mijn mol.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus beter gaat Sinan eruit.....of Sarah...
Leuk spel hèquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar Sinan is mijn mol.
Sarah is wel een optie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond gaat het gewoon overduidelijk worden dat Rick Paul de mol is.
Dan ben ik al mijn punten kwijt in mijn poules.. so be itquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:20 schreef aloa het volgende:
Dat zou shocking zijn voor een hoop mensen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:20 schreef aloa het volgende:
Zeker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef svann het volgende:
Toch wel leuk dat er dit jaar geen mol verdachte is waar we het in grote lijnen over eens zijn.
Jawel. RP is het meest verdacht.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef svann het volgende:
Toch wel leuk dat er dit jaar geen mol verdachte is waar we het in grote lijnen over eens zijn.
Maar 27%, dat is vast wel eens eensgezinder geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jawel. RP is het meest verdacht.
Poll: Wie is de Mol na afl.6 ?
• Jamie
• Merel
• Niels
• Rick Paul
• Sarah
• Sinan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Duidelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Jamie is zo overduidelijk de mol. Dat is zo duidelijk.
Hij flext ook nog zijn bicepsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:30 schreef Mani89 het volgende:
De manier waarop Jamie de camera inkijkt is al te cool, te relaxt, ofzo. Het ziet er gewoon niet oprecht uit. Ofzo. Hij is de mol. Vind ik.
ik vind hem gewoon niet oprecht, los van of hij de mol is of nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:30 schreef Mani89 het volgende:
De manier waarop Jamie de camera inkijkt is al te cool, te relaxt, ofzo. Het ziet er gewoon niet oprecht uit. Ofzo. Hij is de mol. Vind ik.
"Dag 11: Barichara" kwam voorbijquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:31 schreef Moira. het volgende:
Shit, net te laat ingeschakeld. Hoe heet de aflevering?
goede export ookquote:
proostquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:32 schreef Oscar. het volgende:
lekker drinken op de kosten van de publieke omroep
DAAR IS DIE DANquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb ik nou de leader in de titel gemist of doen we daar niet aan deze week?
Azijn gedronken?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:32 schreef Oscar. het volgende:
lekker drinken op de kosten van de publieke omroep
Merel. Merol is die anderequote:
Hihiquote:
dat zou inderdaad best wel wat gemeenschapsgeld schelenquote:
Het was altijd "Trust nobody" volgens mijquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:34 schreef essnhills het volgende:
Ligt het nu aan mij en is het veranderd van trust nobody naar trust no one? Of was dat het altijd al
ff beffenquote:
ja, de andere drankjes waren al opgekocht door de publieke omroepquote:
dat dacht ik ook, maar deze en de vorige aflevering was het trust no onequote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was altijd "Trust nobody" volgens mij
hmmmquote:
WcPotquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:36 schreef Oscar. het volgende:
Wie zou merel ook wel eens willen vastbinden?
iets met zijkanten en 750 euroquote:
Jamie is een nobody.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was altijd "Trust nobody" volgens mij
Ja, kijken of ze goed kan improviserenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:36 schreef Oscar. het volgende:
gmtaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:38 schreef zoem het volgende:
Sara *zucht* Ze kan én niet hoofdrekenen én is dyslectisch.
Sarah ook wel hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:36 schreef Oscar. het volgende:
Trust nobody is van Horace Cohen uit 2011. En dat is toch echt het origineelquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar deze en de vorige aflevering was het trust no one
Die zijn over 40 jaar allemaal dood.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:39 schreef Shenti het volgende:
Mensen die “zeuventig” zeggen zoals Sinan....
dysfunctioneelquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:38 schreef essnhills het volgende:
Dus.. Sarah is dyslectisch, en kan dus blijkbaar ook niet hoofdrekenen?
Ehm
moet jij niet voetval kijkenquote:
omdat ze kinderen moeten verzorgen, en die moet je niet gooienquote:
ja, het viel me vorige week ineens op, dat het niet meer trust nobody was. Zou het ook een hint zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trust nobody is van Horace Cohen uit 2011. En dat is toch echt het origineel
het is pauze bij psv heerenveen en nu mag ik even dit kijkenquote:
Kan zomaarquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja, het viel me vorige week ineens op, dat het niet meer trust nobody was. Zou het ook een hint zijn?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:41 schreef fetX het volgende:
Dit klopt toch niet wat Rick Paul zegt?
Ze kan wel acteren. Toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:41 schreef Fascination het volgende:
Hahaha die glazige blik van Sarah steeds
de kandidaten ook nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap helemaal niks van dit spel
Ik ook niet maar ik kijk gewoon meequote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Aan beide kanten moet 750 staan, maar ze knippen het zo warrig zodat we de mol niet doorhebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Eentje was open iigquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:44 schreef essnhills het volgende:
Zouden er jokers in de kisten zitten?
Heb je zijn kisten ook gezien? Volgens mij zat hij vanaf het begin al te fucken. Zijn eerste optelsom klopte al niet. Bij Sinan kon ik geen gekke dingen zien.quote:
Precies en zijn tweede optelsom die hij noemde klopte volgens mij ook niet (maar dat was misschien dezelfde).quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Heb je zijn kisten ook gezien? Volgens mij zat hij vanaf het begin al te fucken. Zijn eerste optelsom klopte al niet. Bij Sinan kon ik geen gekke dingen zien.
Dacht ik ook alquote:
Naar ventje jaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:49 schreef Fascination het volgende:
Ik haat de monologen van Jamie. Haren gaan recht omhoog staan van zijn accent/articulatie
Alles aan hem is nep.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:49 schreef Fascination het volgende:
Ik haat de monologen van Jamie. Haren gaan recht omhoog staan van zijn accent/articulatie
nog steeds trouwens, Harry potter-esque muziek..quote:
die bakjes volgen nog geloof ik.... nu eerst de Russische roulette.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap het ff niet: bakjes & jokers & enveloppen
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:52 schreef Protoplanet het volgende:
Ik snap er echt geen zak meer van
ben blij idd dat de kandidaten betere uitleg krijgen dan dat wij zien in de afl.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:52 schreef Protoplanet het volgende:
Simpel. Ze bepalen zelf de inhoud van de enveloppen en dan is het hetzelfde spel als normaal met bakjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:52 schreef Protoplanet het volgende:
denk t niet neequote:
Neequote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:54 schreef Henno het volgende:
Wat zou de Mol hier doen, heeft dingen niet echt in eigen hand hier?
gewoon iets doen, je wacht de anderen afquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:54 schreef Henno het volgende:
3 jokers. Grootste kans om een ‘nare’ optie te hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:54 schreef Henno het volgende:
die had RP, maar dan zou 4 ook leeg moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Precies. Dus dat klopt niet. En bij Merel lag er geld inquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had RP, maar dan zou 4 ook leeg moeten zijn
ze worden bij iedere kandidaat opnieuw gelegd toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had RP, maar dan zou 4 ook leeg moeten zijn
ja ik ben er bang voor, net als visser margrietjes en van die anderequote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:57 schreef jcdragon het volgende:
Lieten ze nou net een merel(vogel) zien?
ja blijkbaar maar waarom was bij jaimie nr 1 leeg dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
ze worden bij iedere kandidaat opnieuw gelegd toch?
Beetje van Merel genietenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:57 schreef Redefine het volgende:
Bij deze opdracht is alleen de uitslag van Rik straks interessant. Verder is het
ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:58 schreef iBenny het volgende:
Ik had trouwens voor de 1 seconde gegaan
Mwa is alleen van belang als je gelijk speelt bij de test...quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:58 schreef iBenny het volgende:
Ik had trouwens voor de 1 seconde gegaan
wellicht was er bij andere kandidaten een ander bakje leef?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja blijkbaar maar waarom was bij jaimie nr 1 leeg dan?
Ze laten sowieso al veel vogels zien dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben er bang voor, net als visser margrietjes en van die andere
Toch raar dat die eerste (zgn?) leeg was dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
ze worden bij iedere kandidaat opnieuw gelegd toch?
of hij was niet leeg, en Jamie loogquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja blijkbaar maar waarom was bij jaimie nr 1 leeg dan?
als het om die reden merel blijkt dan kijk ik vlg seizoen nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze laten sowieso al veel vogels zien dit seizoen.
houd ik je aanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het om die reden merel blijkt dan kijk ik vlg seizoen niet
of een verwijzing naar de gesplitste woorden steeds in de titels?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:58 schreef eborn het volgende:
Trust no one... bedoelen ze: trust no. one? Dus number one?
dat maf, ik ben nml dat regisseurs gemol zo zatquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb volop Niels gestemd, maar neig nu weer naar Djaimy. Irritant ditquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
We krijgen dus 2 rode schermen.
Grote kans dus dat ik straks uit de app lig![]()
Al zal de kans op prono punten dus wel wat groter worden.
dit hadden ze zelf niet in de hand, zelfs met twee enveloppen kan t fout gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Knap gedaan Merel en Sinan en Sarah
Waarom?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik heb volop Niels gestemd, maar neig nu weer naar Djaimy. Irritant dit
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:02 schreef Fascination het volgende:
Straks blijven Jamie en Nielson erin
Als ze jokers inzetten is die kans wel grootquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:02 schreef Fascination het volgende:
Straks blijven Jamie en Nielson erin
Nou, de mol weet vast welke envelop hij/zij moet hebben hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit hadden ze zelf niet in de hand, zelfs met twee enveloppen kan t fout gaan.
enige is voor t geld gaan, maar dat doet niemand
Er wordt bij jou dus ook gemoldquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme stroom klapt eruit hier, net nu we erachter gingen komen dat Jamie de mol is.
hij zegt t niet tegen 1 he, maar tegen 3quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, de mol weet vast welke envelop hij/zij moet hebben hoor
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:03 schreef essnhills het volgende:
Vandaag dus wel kans dat Jamie én Sinan eruit gaan
Ja ook omdat qua afleveringen er wel twee uit moesten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:03 schreef DaMart het volgende:
Na vorige week zou het me niets verbazen als ze de mol de envelop met de rode schermen hadden laten pakken. Het was toch al zeker dat er geld uit de pot zou gaan.
Ik bedoel uit welk bakje de mol een envelop moet pakken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zegt t niet tegen 1 he, maar tegen 3
ik reageerde ergens opquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel uit welk bakje de mol een envelop moet pakken.
Wat bedoel jij?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil Jamie slaan.
Hard en meedogenloos.
Ben die kwal met z'n uitgestreken porem meer dan zat...
Ja, op mijn post. Maar ik snap niet wat je bedoeltquote:
als je je alleen druk maakt om de kandida(a)t(en) waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil Jamie slaan.
Hard en meedogenloos.
Je krijgt mn toestemmingquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil Jamie slaan.
Hard en meedogenloos.
Kans is in elk geval klein dat Niels zal afvallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik heb volop Niels gestemd, maar neig nu weer naar Djaimy. Irritant dit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |