Echwel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:52 schreef aloa het volgende:
Wie is de mol?
Nog steeds niet echt duidelijk.
Sinan is de mol dit jaar.quote:
Ik durf mijn linkerpink er wel om te vergokken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds.
Maar echt zeker weet ik het niet.
we gaan het zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik durf mijn linkerpink er wel om te vergokken.
Dan kan ik niet meer meespelen met de appquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:20 schreef aloa het volgende:
Ik lach me dood als Rick Paul naar huis gaat vanavond.
Oke, dat is minder leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer meespelen met de app
Maar Sinan is mijn mol.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus beter gaat Sinan eruit.....of Sarah...
Leuk spel hèquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar Sinan is mijn mol.
Sarah is wel een optie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond gaat het gewoon overduidelijk worden dat Rick Paul de mol is.
Dan ben ik al mijn punten kwijt in mijn poules.. so be itquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:20 schreef aloa het volgende:
Dat zou shocking zijn voor een hoop mensen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:20 schreef aloa het volgende:
Zeker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef svann het volgende:
Toch wel leuk dat er dit jaar geen mol verdachte is waar we het in grote lijnen over eens zijn.
Jawel. RP is het meest verdacht.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:20 schreef svann het volgende:
Toch wel leuk dat er dit jaar geen mol verdachte is waar we het in grote lijnen over eens zijn.
Maar 27%, dat is vast wel eens eensgezinder geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Jawel. RP is het meest verdacht.
Poll: Wie is de Mol na afl.6 ?
• Jamie
• Merel
• Niels
• Rick Paul
• Sarah
• Sinan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Duidelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Jamie is zo overduidelijk de mol. Dat is zo duidelijk.
Hij flext ook nog zijn bicepsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:30 schreef Mani89 het volgende:
De manier waarop Jamie de camera inkijkt is al te cool, te relaxt, ofzo. Het ziet er gewoon niet oprecht uit. Ofzo. Hij is de mol. Vind ik.
ik vind hem gewoon niet oprecht, los van of hij de mol is of nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:30 schreef Mani89 het volgende:
De manier waarop Jamie de camera inkijkt is al te cool, te relaxt, ofzo. Het ziet er gewoon niet oprecht uit. Ofzo. Hij is de mol. Vind ik.
"Dag 11: Barichara" kwam voorbijquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:31 schreef Moira. het volgende:
Shit, net te laat ingeschakeld. Hoe heet de aflevering?
goede export ookquote:
proostquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:32 schreef Oscar. het volgende:
lekker drinken op de kosten van de publieke omroep
DAAR IS DIE DANquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb ik nou de leader in de titel gemist of doen we daar niet aan deze week?
Azijn gedronken?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:32 schreef Oscar. het volgende:
lekker drinken op de kosten van de publieke omroep
Merel. Merol is die anderequote:
Hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |