aha! Video-scheidsen zijn goed toch? In hockey werkt het heel goed.quote:
Tja, het is niet anders.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
ships, nu gaan jullie mij ontvrienden..
Het is ook wel goed. Alleen een beetje vervelend als de beslissing in het nadeel van je favoriet valtquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
aha! Video-scheidsen zijn goed toch? In hockey werkt het heel goed.
Zit je ook in een busje?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Niet te veel veranderen, ik zie niets bijzonders maar ik snap je toestand erover.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Mij enigszins en ik volg de commentaren hier van Recce en Scrut
Deisyyquote:
hehequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:03 schreef Lyza666 het volgende:
En de beslissing was in dit geval érg ver gezocht
Never!quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
Hier en daar net wat het onderscheid maakt tussen oke en goéd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te veel veranderen, ik zie niets bijzonders maar ik snap je toestand erover.
Aha, ja, amerikaanse dingen sla ik meestal over. Das daar, ik ben hier, ik wil niet weten.
Choco!quote:
quote:Tremeeeeeenda primera parte en el Johan Cruyff Arena. El Ajax le ha pegado un baño al Madrid, con intensidad, con ganas, con más velocidad. Y con un gol anulado que va a traer cola. Tadic estaba adelantado, pero vamos a tener debate sí o sí. El Madrid salva el empate al descanso, sale vivo de unos 45 minutos infernales... y esa es la mejor noticia.
Ik vind van niet, maar nou vind ik die Evers sowieso niet zo interessant.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het zo bijzonder dat Edwin Evers er is? Dat wordt nu al voor de tweede keer gemeld.
Geen goede voetballer ook, lijkt me.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar nou vind ik die Evers sowieso niet zo interessant.
Volgens mij meer een derde helft liefhebber.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen goede voetballer ook, lijkt me.
Was het lekker?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco!![]()
Ik heb vanavond in een vegetarisch restaurant gegeten
fijn zo'n huisbeestjequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Slaapkamer deur gebaricadeerd voor de kat anders slaap ik niet
Ik snap je.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier en daar net wat het onderscheid maakt tussen oke en goéd.
Voor je stresslevels is het wel goed niet teveel te lezen over Amerikaanse politiek
Ahw. ik snap je.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat ja. Hoerenzooi.quote:
QFT.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier en daar net wat het onderscheid maakt tussen oke en goéd.
Voor je stresslevels is het wel goed niet teveel te lezen over Amerikaanse politiek
Verrassend lekker!quote:
Smeerpijpquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrassend lekker!
Mijn dochter mocht het restaurant kiezen en zij eet (meestal) vegetarisch, maar het smaakte prima en ik had niet het idee dat ik iets miste, terwijl ik normaal wel van een lekker stukje vlees houd
Kutbeesten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zo erg?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mooi, Fijn dat het lekker was. En leuk dat je het geprobeerd heb ook. Vlees is lekker ja.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrassend lekker!
Mijn dochter mocht het restaurant kiezen en zij eet (meestal) vegetarisch, maar het smaakte prima en ik had niet het idee dat ik iets miste, terwijl ik normaal wel van een lekker stukje vlees houd
Verradert.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrassend lekker!
Niks, ik wilde ff schelden.quote:
WTF is dat nou weer en nee ik heb geen zin om te googlen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die proper corn van de Appie is niet slecht
Werkt bij mij niet, dan gaan ze er aan krabben. Urenlang.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hier ook, ik probeer het al jaren niet meer. Katten winnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, dan gaan ze er aan krabben. Urenlang.
Slordiger, ballen vallen niet meer allemaal goed. Dat kon ook geen hele wedstrijd goed gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, na de rust neemt Ajax wat meer risico ... in de verdediging.
Die van mij zijn gewoon altijd bij mij.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, dan gaan ze er aan krabben. Urenlang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vroegere gymleraar riep dan altijd; Haal die hand uit je broek!quote:
quote:
Jip maar iemand vervelend en toch lief vinden kan ook gewoon bij mij.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb jij niet nodig.. je vind toch iedereen lief
In Europa zijn we voor elkaar .. In SPanje ben ik eerder voor Madrid ipv Barcelonaquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip maar iemand vervelend en toch lief vinden kan ook gewoon bij mij.
Ik ben voor niemand en juichde om iets anders.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
In Europa zijn we voor elkaar .. In SPanje ben ik eerder voor Madrid ipv Barcelona
OK dan verexcuseerd om mijn reactiequote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand en juichde om iets anders.
En ik dat ik op het verkeerde moment juichde.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan verexcuseerd om mijn reactie
Geeft toch niet.quote:
joog juichte wat is het eik?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik dat ik op het verkeerde moment juichde.
Ik weet niet, kreeg rood streepje, corrigeerde het nog maar nog steeds rood streepje en dacht toen fuck it, dan maar fout.quote:
Nu niet zo nee, gelukkig maar.quote:
Is het nog niet afgelopen?quote:
Nou ik heb daar nog mn twijfels over.. druk programma heeft Madrid vooraf ....quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Madrid worden ze van de mat getikt.
Wij moeten zondag tegen NACquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik heb daar nog mn twijfels over.. druk programma heeft Madrid vooraf ....
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houdenquote:
Karina is meer van ijshockey volgens mij... OK ze verscheen een keer vanachter de coulissen bij Oranje TV nog watquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houden![]()
ik vind er niks aan trouwens
belangrijke wedstrijden kijk ik, Oranje en Ajax en de uitslag van Heerenveen, tis allemaal de schuld van mijn vaderquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houden![]()
ik vind er niks aan trouwens
We zuipen gewoon de hele wedstrijd doorquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:37 schreef FANN het volgende:
Mag ik al en wijntje inschenken of zijn jullie te verdrietig?
ah... ijshockeyquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Karina is meer van ijshockey volgens mij... OK ze verscheen een keer vanachter de coulissen bij Oranje TV nog wat
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
belangrijke wedstrijden kijk ik, Oranje en Ajax en de uitslag van Heerenveen, tis allemaal de schuld van mijn vader
Ah.... dat verzacht de pijn natuurlijk...... ik begrijp het......quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
We zuipen gewoon de hele wedstrijd door
Wie kende hij ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef sacha het volgende:
ow en de formule 1 natuurlijk, ook de schuld van mijn vader
mijn vader keek NOOIT naar voetbal dus dat is ijn schuld dat ik er niks aan vind misschien ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef sacha het volgende:
ow en de formule 1 natuurlijk, ook de schuld van mijn vader
da's goed nieuws........quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:47 schreef Petzi het volgende:
Het peutje van de parkeut is weur geneuzen
Omdat Jmi bezig was met dr front en toen ... ging het mis of zo .. dan ook maar de rest..quote:
is mij ook gebeurdquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Jmi bezig was met dr front en toen ... ging het mis of zo .. dan ook maar de rest..
Is mij ook gebeurd.. mn ex zou ff wat bij werken met de tondeuse en ton ging de hele meuk er af ... kale strook op mn hoofd... toen alles maar gedaan en vanaf dat moment heb ik het millimeterd / kaal.. van '92 of zo
mn broer kent Jan Lammers in de F1, mn vader tandarts Gerlach van de voormalige Gerlach bocht in Zandvoort... Jij zegt schuld van je pa dus vandaarquote:
oh neequote:Op woensdag 13 februari 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Jmi bezig was met dr front en toen ... ging het mis of zo .. dan ook maar de rest..
Is mij ook gebeurd.. mn ex zou ff wat bij werken met de tondeuse en ton ging de hele meuk er af ... kale strook op mn hoofd... toen alles maar gedaan en vanaf dat moment heb ik het millimeterd / kaal.. van '92 of zo
Achetraf was ik er wel content mee.. Alleen de eerste keer was gelijk op een bedrijfsuitje Texelquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
is mij ook gebeurdKwaad dat ie was
Helaas tenenkaas. volgende keer beterquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch was het gewoon een goal schijt VAR met een servier er achter
Ja dat hinderlijk buitenspel ... ja echt ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch was het gewoon een goal schijt VAR met een servier er achter
oké nu wil je dat ik ga vragen waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Achetraf was ik er wel content mee.. Alleen de eerste keer was gelijk op een bedrijfsuitje Texel
Je hebt er vast verstand van ookquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Helaas tenenkaas. volgende keer beter
is dat met de tondeuse nach de stream onderbreking gebeurd?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze had toch al kort geverfd blond haar.. nu is het weer a nature
zijn interesse in, en enthousiasme voor de Formule 1 heeft hij aan mij overgedragen, daar heeft mensen 'kennen' niets mee te makenquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
mn broer kent Jan Lammers in de F1, mn vader tandarts Gerlach van de voormalige Gerlach bocht in Zandvoort... Jij zegt schuld van je pa dus vandaar
Niets .. catamaran zeilen en BBQquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
dus.... wat gebeurde er dan op Texel?
Weet ik niet Mario .. ik was emotioneel ff een wrak vanwegen mn verliesquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat met de tondeuse nach de stream onderbreking gebeurd?
OK.. Mijn broer had als eerste woord Ferrari dat uit zn mond kwam.. Tijdens zn studie leerde ie de oudste Coronel kennen en toen begon ie zelf ook met racen en snelle autosquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
zijn interesse in, en enthousiasme voor de Formule 1 heeft hij aan mij overgedragen, daar heeft mensen 'kennen' niets mee te maken
Toch jammer dat veel van die beelden zo slecht zijnquote:
en daarom volg jij Formule 1?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Mijn broer had als eerste woord Ferrari dat uit zn mond kwam.. Tijdens zn studie leerde ie de oudste Coronel kennen en toen begon ie zelf ook met racen en snelle autos
Het beeld is wel een beetje slecht.... maar misschien met jou oog probleem misschien nog slechter?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch jammer dat veel van die beelden zo slecht zijn
Geen Ramstein Mequote:Op donderdag 14 februari 2019 00:02 schreef mario390 het volgende:
weet echt niiemand van de RAMSTEIN ongelukk?
Nee dat heeft niets met mn zicht te maken.. zie nog redelijk goed hier op de desktop met grootschermquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Het beeld is wel een beetje slecht.... maar misschien met jou oog probleem misschien nog slechter?
Da's we; kut trouwens en is las.... lange wacht tijden geloog ik? toch?
in die tijd rookte de Omsá nooit in mijn herriningquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:08 schreef Petzi het volgende:
Lekker mens was dat. Roken als een schoorsteen aan Cabalero zonder filter. Vinger zo bruin als poep, en alles vond ze prachtig![]()
Even zo een geschreven gedachte tussendoor
ah... oké.... ja de beelden waren een beetje slecht...klopt wel....quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat heeft niets met mn zicht te maken.. zie nog redelijk goed hier op de desktop met grootscherm
oh ja... dat weet ik nog...maar vaag........quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:15 schreef mario390 het volgende:
dit heb ik bedoelt
https://nl.wikipedia.org/(...)_Vliegbasis_Ramstein
met wat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
Hennie Huisman moet ook weer zo nodig
dat was nu dokumentation op tvquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ja... dat weet ik nog...maar vaag........
ah... vandaar... ik snap het Marioquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was nu dokumentation op tv
was erg, alles heeft gebrannt ,70 dodenquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... vandaar... ik snap het Mario
Hoezo Tilly? Waar heeft ze dit aan verdiend?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Till gaat lekker los weer
[ afbeelding ]
Verdammte Italiener.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
was erg, alles heeft gebrannt ,70 doden
Humor Scrut, je snapt het nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo Tilly? Waar heeft ze dit aan verdiend?
Wel nieuwe Nikes.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Till gaat lekker los weer
[ afbeelding ]
Ach tis een skat ...quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zijn ''inside'' grapjes Pets
Iedereen houdt van Tilly
Was niet mijn vraag hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zijn ''inside'' grapjes Pets
Iedereen houdt van Tilly
En waarom dat dan ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik ben de meest humoristische man op Fok
quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig ik moet zachtjes Hey Google zeggen anders verrekt ze het
Echt ik moet zachtjes praten op een lieve toonquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
je moet ook wel lief zijn tegen haar![]()
anders verdomd ze het...
Zit je onder de plak bij haar?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Jemig ik moet zachtjes Hey Google zeggen anders verrekt ze het
Man man hoe kan je dit niet meegekregen hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat eens zien dan ?
woorden en votes ... worst als er geen bewijs is
quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt ik moet zachtjes praten op een lieve toonanders gebeurt er geen zak
het zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man hoe kan je dit niet meegekregen hebben
Kloonbusterquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet een hilarische gebruikersnaam verzinnen
quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je onder de plak bij haar?
Ja ben je nu ook lollig ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man hoe kan je dit niet meegekregen hebben
Petzi?quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet een hilarische gebruikersnaam verzinnen
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:35 schreef chufi het volgende:
zeiken jullie ff lekker ergens anders door over jullie mislukte Goggel dingie
ga es ff fietsen op je homotrainer en trap die frustratie er lekker uitquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:35 schreef chufi het volgende:
zeiken jullie ff lekker ergens anders door over jullie mislukte Goggel dingie
ook niet elke weekquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook regelmatig taart ?? Von Muti
En wel met please.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja zachtjes met een zwoele stem. Dat werkt vast als een tierelier
Hij is in onderhoud .. de O is beschadigd en heeft de hygiene functie ge desactiveerdquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ga es ff fietsen op je homotrainer en trap die frustratie er lekker uit
https://nl.wikipedia.org/(...)_Vliegbasis_Ramsteinquote:
TV dingentjes Mario .....quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo bruiloft feiern ze van Antonio en Mariamaria heeft en witte kleid an
Bahquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En wel met please.
Dus Please Petzi.
Je weet toch dat ze morgen langs komen op Valentijnsdag ... Sofia en Candela en julio wel of niet ..quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
komplett onzin wat inszenieren,en dann Candela en Julio uitlokken
daar ben ik om 22 00 eingschlafen, om 23 30 zie ik nu heeft Maria nog harenquote:Op donderdag 14 februari 2019 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze morgen langs komen op Valentijnsdag ... Sofia en Candela en julio wel of niet ..
Vandaag was die van Juanmi langs
Mooi.quote:
maakt niet uit ... Tejado schreeuwt weer om aandacht ..quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar ben ik om 22 00 eingschlafen, om 23 30 zie ik nu heeft Maria nog haren
ja ik heb geluid ganz leisequote:Op donderdag 14 februari 2019 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
maakt niet uit ... Tejado schreeuwt weer om aandacht ..
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.quote:
Denk dat Fann dat ook wel leuk zou vinden .. Jullie hebben andere stylenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.
Hij is wel weer nauw verpakt in de Red Bull.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
Max heeft 39 rondjes gereden. Die Honda valt dus niet direct uit gelukkig.
Zal er over denken. Het heeft niets met style te makenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Fann dat ook wel leuk zou vinden .. Jullie hebben andere stylen
Je mag wel iets voor mij tekenen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zal er over denken. Het heeft niets met style te maken
Dat gaat je geld kostenquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je mag wel iets voor mij tekenen.
Ja, ik hoop dat de koeling genoeg is. De sidepods zijn ook erg klein. Weinig marge in het design dus. Ik las ook dat de aero nog wel redelijk low drag is, met weinig flapjes etc. aan de achterzijde. Dat duidt er op dat ze nog niet denken dat de motor helemaal on par is met Mercedes/Ferrari.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel weer nauw verpakt in de Red Bull.
Dat is geen probleem.quote:
ik was even een wijntje pakken!quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat idee van jou om een killerparkiet te tekenen is natuurlijke leuk voor Badeend. Ik haakte er ook op in. Maar voor Fann is dat misschien niet zo leuk. Die heeft Eend pas een mooie tekening gegeven.
Doe Badeend maar eerst dan,ik wil niet voordringen.quote:
De Mercedes is op dit moment wel de koning van de flapjes. Het wachten is op Ferrari.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat de koeling genoeg is. De sidepods zijn ook erg klein. Weinig marge in het design dus. Ik las ook dat de aero nog wel redelijk low drag is, met weinig flapjes etc. aan de achterzijde. Dat duidt er op dat ze nog niet denken dat de motor helemaal on par is met Mercedes/Ferrari.
Oke, die maak ik. En wat tekeningen voor user betreft, ik vraag een schijntje voor het materiaalquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was even een wijntje pakken!
Nee!!! Nee!!! ik vind het leuk als jij een Schilederijtje maakt voor voor Badeend![]()
het leek me juist leuk dat álle dames hier die schildereren of tekenen állemaal
een schilderijtje voor eend zou maken![]()
Ik zag een hele muur vol met schlderijtjes voor badeend!
Dus alsjeblief wél doen!![]()
![]()
![]()
![]()
Bovendien..... het had het beloofd.........
oh... okéquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, die maak ik. En wat tekeningen voor user betreft, ik vraag een schijntje voor het materiaal
Nee sowieso nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé.... maar niet voor Badeendje toch?
Dat was niet de afspraak!
Nee niet voor eend hehe. Voor niemandquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... oké
nou dan moet je dat maar met eendje bespreken........
Nee hij wilde een Parkietjequote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Hont.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Gaat om de killer parkiet // Fann staat er verder los vanquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zal er over denken. Het heeft niets met style te maken
Ja Precies!quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat om de killer parkiet // Fann staat er verder los van
quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Here ya go, Badeendje.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat die ook een beest van een motor hebben gemaakt, dus die kunnen de boel ook volhangen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Mercedes is op dit moment wel de koning van de flapjes. Het wachten is op Ferrari.
EN ik zie het al anders vermoedt ikquote:Op donderdag 14 februari 2019 01:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Contrast van de tekst bedoel je? Dat is inderdaad niet heel handig gekozen.
Wall-E? Die film moet ik nog steeds een keer zien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij lijkt een beetje op een Robot uit een film
Mootie schildert ook?quote:Op donderdag 14 februari 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan-ie altijd nog naar mootie.
Ja diequote:Op donderdag 14 februari 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wall-E? Die film moet ik nog steeds een keer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |