Nou ik heb daar nog mn twijfels over.. druk programma heeft Madrid vooraf ....quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Madrid worden ze van de mat getikt.
Wij moeten zondag tegen NACquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik heb daar nog mn twijfels over.. druk programma heeft Madrid vooraf ....
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houdenquote:
Karina is meer van ijshockey volgens mij... OK ze verscheen een keer vanachter de coulissen bij Oranje TV nog watquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houden![]()
ik vind er niks aan trouwens
belangrijke wedstrijden kijk ik, Oranje en Ajax en de uitslag van Heerenveen, tis allemaal de schuld van mijn vaderquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houden![]()
ik vind er niks aan trouwens
We zuipen gewoon de hele wedstrijd doorquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:37 schreef FANN het volgende:
Mag ik al en wijntje inschenken of zijn jullie te verdrietig?
ah... ijshockeyquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Karina is meer van ijshockey volgens mij... OK ze verscheen een keer vanachter de coulissen bij Oranje TV nog wat
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
belangrijke wedstrijden kijk ik, Oranje en Ajax en de uitslag van Heerenveen, tis allemaal de schuld van mijn vader
Ah.... dat verzacht de pijn natuurlijk...... ik begrijp het......quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
We zuipen gewoon de hele wedstrijd door
Wie kende hij ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef sacha het volgende:
ow en de formule 1 natuurlijk, ook de schuld van mijn vader
mijn vader keek NOOIT naar voetbal dus dat is ijn schuld dat ik er niks aan vind misschien ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef sacha het volgende:
ow en de formule 1 natuurlijk, ook de schuld van mijn vader
da's goed nieuws........quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:47 schreef Petzi het volgende:
Het peutje van de parkeut is weur geneuzen
Omdat Jmi bezig was met dr front en toen ... ging het mis of zo .. dan ook maar de rest..quote:
is mij ook gebeurdquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Jmi bezig was met dr front en toen ... ging het mis of zo .. dan ook maar de rest..
Is mij ook gebeurd.. mn ex zou ff wat bij werken met de tondeuse en ton ging de hele meuk er af ... kale strook op mn hoofd... toen alles maar gedaan en vanaf dat moment heb ik het millimeterd / kaal.. van '92 of zo
mn broer kent Jan Lammers in de F1, mn vader tandarts Gerlach van de voormalige Gerlach bocht in Zandvoort... Jij zegt schuld van je pa dus vandaarquote:
oh neequote:Op woensdag 13 februari 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Jmi bezig was met dr front en toen ... ging het mis of zo .. dan ook maar de rest..
Is mij ook gebeurd.. mn ex zou ff wat bij werken met de tondeuse en ton ging de hele meuk er af ... kale strook op mn hoofd... toen alles maar gedaan en vanaf dat moment heb ik het millimeterd / kaal.. van '92 of zo
Achetraf was ik er wel content mee.. Alleen de eerste keer was gelijk op een bedrijfsuitje Texelquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
is mij ook gebeurdKwaad dat ie was
Helaas tenenkaas. volgende keer beterquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch was het gewoon een goal schijt VAR met een servier er achter
Ja dat hinderlijk buitenspel ... ja echt ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch was het gewoon een goal schijt VAR met een servier er achter
oké nu wil je dat ik ga vragen waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Achetraf was ik er wel content mee.. Alleen de eerste keer was gelijk op een bedrijfsuitje Texel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |