Nou ik heb daar nog mn twijfels over.. druk programma heeft Madrid vooraf ....quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Madrid worden ze van de mat getikt.
Wij moeten zondag tegen NACquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik heb daar nog mn twijfels over.. druk programma heeft Madrid vooraf ....
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houdenquote:
Karina is meer van ijshockey volgens mij... OK ze verscheen een keer vanachter de coulissen bij Oranje TV nog watquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houden![]()
ik vind er niks aan trouwens
belangrijke wedstrijden kijk ik, Oranje en Ajax en de uitslag van Heerenveen, tis allemaal de schuld van mijn vaderquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij en Karina zijn de enige vrouwen die ik ''ken'' die van voetballen houden![]()
ik vind er niks aan trouwens
We zuipen gewoon de hele wedstrijd doorquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:37 schreef FANN het volgende:
Mag ik al en wijntje inschenken of zijn jullie te verdrietig?
ah... ijshockeyquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Karina is meer van ijshockey volgens mij... OK ze verscheen een keer vanachter de coulissen bij Oranje TV nog wat
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:38 schreef sacha het volgende:
[..]
belangrijke wedstrijden kijk ik, Oranje en Ajax en de uitslag van Heerenveen, tis allemaal de schuld van mijn vader
Ah.... dat verzacht de pijn natuurlijk...... ik begrijp het......quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
We zuipen gewoon de hele wedstrijd door
Wie kende hij ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:39 schreef sacha het volgende:
ow en de formule 1 natuurlijk, ook de schuld van mijn vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |