Hier ook, ik probeer het al jaren niet meer. Katten winnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, dan gaan ze er aan krabben. Urenlang.
Slordiger, ballen vallen niet meer allemaal goed. Dat kon ook geen hele wedstrijd goed gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, na de rust neemt Ajax wat meer risico ... in de verdediging.
Die van mij zijn gewoon altijd bij mij.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, dan gaan ze er aan krabben. Urenlang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vroegere gymleraar riep dan altijd; Haal die hand uit je broek!quote:
quote:
Jip maar iemand vervelend en toch lief vinden kan ook gewoon bij mij.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb jij niet nodig.. je vind toch iedereen lief
In Europa zijn we voor elkaar .. In SPanje ben ik eerder voor Madrid ipv Barcelonaquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip maar iemand vervelend en toch lief vinden kan ook gewoon bij mij.
Ik ben voor niemand en juichde om iets anders.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
In Europa zijn we voor elkaar .. In SPanje ben ik eerder voor Madrid ipv Barcelona
OK dan verexcuseerd om mijn reactiequote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand en juichde om iets anders.
En ik dat ik op het verkeerde moment juichde.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan verexcuseerd om mijn reactie
Geeft toch niet.quote:
joog juichte wat is het eik?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik dat ik op het verkeerde moment juichde.
Ik weet niet, kreeg rood streepje, corrigeerde het nog maar nog steeds rood streepje en dacht toen fuck it, dan maar fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |